Hehe [emoji23] håper ikke jeg ga deg noen fler betenkeligheter før ultralyden nåTusen takk [emoji173] skal oppdatere ehh, tror neppe det er tvillinger [emoji23] hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe [emoji23] håper ikke jeg ga deg noen fler betenkeligheter før ultralyden nåTusen takk [emoji173] skal oppdatere ehh, tror neppe det er tvillinger [emoji23] hihi
Hehe, nei absolutt ikke så lenge det er liv, er vi bare lykkelige over hva det måtte være [emoji173][emoji173] men tror neppe det blir tvillingerHehe [emoji23] håper ikke jeg ga deg noen fler betenkeligheter før ultralyden nå
Er det lenge til du har time? Så spennende med ultralyderHehe, nei absolutt ikke så lenge det er liv, er vi bare lykkelige over hva det måtte være [emoji173][emoji173] men tror neppe det blir tvillinger
Har time 12.40 veldig spennende!Er det lenge til du har time? Så spennende med ultralyder
Venter du tvillinger forresten?? [emoji1]Hehe [emoji23] håper ikke jeg ga deg noen fler betenkeligheter før ultralyden nå
Ja gjør nok det! Kjempeskummelt! 12:40 er ikke så lenge til!Venter du tvillinger forresten?? [emoji1]
Åå gratulerer så mye!! Dobbel lykke [emoji7][emoji7] hvordan er formen din da? [emoji1]Ja gjør nok det! Kjempeskummelt! 12:40 er ikke så lenge til!
Formen er overraskende bra. Lite med symptomer egentlig. Har bare den hersens metallsmaken i munnen som ødelegger både apetitt og smak på mat [emoji14] takktakk! [emoji4]Åå gratulerer så mye!! Dobbel lykke [emoji7][emoji7] hvordan er formen din da? [emoji1]
Så spennende!! Når skal du på ul igjen? har dere mye tvillinger i familien?Formen er overraskende bra. Lite med symptomer egentlig. Har bare den hersens metallsmaken i munnen som ødelegger både apetitt og smak på mat [emoji14] takktakk! [emoji4]
Skal på onsdag samboer har bestemor som er tvilling. Jeg har ingen i min familie tror jeg.. så sjansen for å få tvillinger var jo så og si lik null her [emoji14]Så spennende!! Når skal du på ul igjen? har dere mye tvillinger i familien?
Masse lykke til [emoji4]Til gynekolog i dag og mest sannsynlig tul [emoji173] kjenner jeg er psykisk dårlig og forbereder meg på det verste.. Alle gode ting MÅ være 3 [emoji173]
Oj, så gøy heller å ta feil den veien da [emoji14]Jeg har bommet på dato og dag! Det er onsdag jeg skal om 2 dager! Wæææææh
Så plutselig det var den 6. og har innbilt meg at den 8. var på torsdag jikes.. nå fikk jeg plutselig voldsomme sommerfugler i magen [emoji14]Oj, så gøy heller å ta feil den veien da [emoji14]
Krysser fingrene for at du fårLegetime om 1 time satser på at han henviser meg til tidlig UL.