Miss Honey
Betatt av forumet
7 dager til jeg forteller kjæresten [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender mange varme og positiv tanker til deg ❤Forhåpentligvis ikke mer enn 12-14 timer til jeg får svar på hcg-prøven jeg tok idag. Er så redd for at stigningen ikke skal være bra nok.
Forhåpentligvis ikke mer enn 12-14 timer til jeg får svar på hcg-prøven jeg tok idag. Er så redd for at stigningen ikke skal være bra nok.
Forhåpentligvis ikke mer enn 12-14 timer til jeg får svar på hcg-prøven jeg tok idag. Er så redd for at stigningen ikke skal være bra nok.
Sender mange varme og positiv tanker til deg ❤
Håper på positivt svar i morgen[emoji173]
Tenker på deg <3
Signerer! Det er påbudtDere som skal ha TUL: håper dere poster bilder i ultralydmappen gleder meg til å se
Signerer! Det er påbudt
Ja, altså, hvis det er påbudt så [emoji23]Dere som skal ha TUL: håper dere poster bilder i ultralydmappen gleder meg til å se
Ja, altså, hvis det er påbudt så [emoji23]
Selv i uke 7 når man bare ser et frø også?
Samme her! Det er helt forferdelig.Bare håper det er noe å se denne gang [emoji173] [emoji173] følelsen å se en tom skjerm unner jeg ingen..
Haha, helt det samme jeg føler tul om en liten uke her13 dager til tul! ❤ det bør være liv, for maken til fyllesyke har jeg aldri opplevd
Ah, da må du oppdatere ❤❤Haha, helt det samme jeg føler tul om en liten uke her
Selvom det er ett lite frø❤ det skal jo bli til en baby ❤Ja, altså, hvis det er påbudt så [emoji23]
Selv i uke 7 når man bare ser et frø også?