Rillrall
Betatt av forumet
Var du fra Ålesund? Regn med 1000-1500kr tenker jeg. Betalte 1100kr tror jeg det var på frisk senteret
Oh damn.. ja det koster er på frisksenteret jeg har bestillt håper jeg får regningen på faktura [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du fra Ålesund? Regn med 1000-1500kr tenker jeg. Betalte 1100kr tror jeg det var på frisk senteret
Det får du uten problem de er veldig koslige de to damene som er der.Oh damn.. ja det koster er på frisksenteret jeg har bestillt [emoji14] håper jeg får regningen på faktura [emoji23]
Ooh gleder meg!Det får du uten problem de er veldig koslige de to damene som er der.
Håper håper ❤Bare timer igjen til jeg får vite om hcg nivået har steget
Ååh, så gøy! Og nervepirrende! Du må oppdatere oss etterpå [emoji1]I underkant av 5 timer til første tidlig ultralyd [emoji173]️ Jeg er så spent at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg
Ååh, så gøy! Og nervepirrende! Du må oppdatere oss etterpå [emoji1]
Du var fra rundt Drammen, ikke sant? Noe sted du anbefaler ?4 dager til tul [emoji4]
Jeg skal til Deirdre på Gyn.klinikken. Dyrt, men hun var fantastisk da jeg hadde MA/BO, og på tul med mini. Så har bare brukt henne siden. Vet mange skryter av Møyfrid på Torget (husker ikke hva klinikken heter) og Dr.Uv også(over der det var elixia før. Fresh nå?).Du var fra rundt Drammen, ikke sant? Noe sted du anbefaler ?
Åh, Deidre er helt fantastisk. Var der også, for å få bekreftet MA. Men litt pga historikken, så dro jeg ikke tilbake dit når jeg ble pregs på nytt.Jeg skal til Deirdre på Gyn.klinikken. Dyrt, men hun var fantastisk da jeg hadde MA/BO, og på tul med mini. Så har bare brukt henne siden. Vet mange skryter av Møyfrid på Torget (husker ikke hva klinikken heter) og Dr.Uv også(over der det var elixia før. Fresh nå?).
Også har jo ultralydklinikken som også er på Lysaker kommet. Så tipper det blir 3D der i uke 28-ish. Var hos han på Lysaker med mini, men han er jo bare ultralydfyr (sorry beskrivelsen), så føler det er greit i kosetimen 3D. Hvis jeg ikke bare tar den også hos Deirde.