God bedring.Hjemme med sykt barn, han ser på bjørnis, jeg prøver å få ferdig julegaver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring.Hjemme med sykt barn, han ser på bjørnis, jeg prøver å få ferdig julegaver
jeg er ju nysgjerrig og ser opp i jakke lommen. Der finner jeg en ring. Han sa han skulle gi den til S imorgen på skolen. Jeg skall ju fri til S
vi snakket om det og jeg sa det var greit men nest gang så vil jeg at han skulle spør meg om det var greit og ikke bare tar ting og gir vidare uten at jeg vet det. Vi fant en liten ring boks la ring og en rosa klemme opp i. Så idag skall han fri til S

God bedringUsj, dårlig i magen. Det kommer bølger der det "svir" i mellomgulvet, og så må jeg løpe på do med løs mage. Usikker om det er stress som forårsaker det eller om jeg er smittet av noe?![]()
Ohh, krydder fingrene for alt vel.Da er frøkna på vei ned til legevakta, hu har slått hånda si. Så blir noe røntgen og sånt. Huff. Jeg har feber, sår hals og hoste, så jeg får ikke vært med.
Ooof god bedring til hu.Min bestemor på 95 falt i dag, og ingen kom da hun ringt på hjelp (hun bor i bemannet bofellesskap) så hun ringte pappa for hun trengte hjelp. Han reiste ut, ringte fastlegen som rekvirerte ambulanse til legevakta hvor det etterhvert ble konstatert brudd i bekkenet, så nå er hun innlagt på øhd ("innlagt på legevakta" på en måte, en mellomting mellom sykehuset og legevakta, øyeblikkelig hjelp døgnopphold) inntil videre, med fokus på smertestilling. Først hadde de tenkt å sende henne tilbake der hun bor, men der får hun ikke den oppfølgingen og hjelpen hun trenger pr nå, så da ble hun innlagt, så får vi ta en dag av gangen og se hvor lenge det blir.
Røntgen er tatt, venter i spenning.Ohh, krydder fingrene for alt vel.
God bedringIkke noe brudd, bare veldig veldig hovent. Fått en slags bandasje/teip på og skal være hjemme fra barnehagen noen dager, mindre herjing hjemme. Stakkars liten så trøtt da!!
Blir dyrt i lengden det der. Skulle ikke streiken strengt tatt gått mer utover kommunene, og ikke foreldrene...?En smule lei av barnehagestreik. Ingen barnehage første uke av streiken. En dag med barnehage denne uka her og en dag neste uke.
Har tatt ut det jeg har av avspasering, så nå blir det permisjon uten lønn. Det er kostbart!
Endelig er vi i mål. Nå er det bestemt at jenta skall operere ny trommehinne. Venter på time. Ventetid er et par måneder fikk vi beskjed. Men vi er hvertfall et stegg nærmare.
Min bestemor på 95 falt i dag, og ingen kom da hun ringt på hjelp (hun bor i bemannet bofellesskap) så hun ringte pappa for hun trengte hjelp. Han reiste ut, ringte fastlegen som rekvirerte ambulanse til legevakta hvor det etterhvert ble konstatert brudd i bekkenet, så nå er hun innlagt på øhd ("innlagt på legevakta" på en måte, en mellomting mellom sykehuset og legevakta, øyeblikkelig hjelp døgnopphold) inntil videre, med fokus på smertestilling. Først hadde de tenkt å sende henne tilbake der hun bor, men der får hun ikke den oppfølgingen og hjelpen hun trenger pr nå, så da ble hun innlagt, så får vi ta en dag av gangen og se hvor lenge det blir.
Ikke noe brudd, bare veldig veldig hovent. Fått en slags bandasje/teip på og skal være hjemme fra barnehagen noen dager, mindre herjing hjemme. Stakkars liten så trøtt da!!
Ja det er vi veldig glad for.Så bra det ikke ble brudd i alle fall!