~Oktober~

Tilbake fra kontroll, med blandet følelse..
Legen kunne telle og måle 18 folikler, 12+6. Noe som er av det beste jeg har hatt noen gang på kontroll:D
Meen.. Hun ville gjøre totalfrys, og utføre erpeak test i substituert syklus for å finne implantasjonsvindu. Deretter innsett i desember:( orker.ikke.vente.så.lenge:smiley-angry017

Legen kunne telle og måle 18 folikler, 12+6. Noe som er av det beste jeg har hatt noen gang på kontroll:D
Meen.. Hun ville gjøre totalfrys, og utføre erpeak test i substituert syklus for å finne implantasjonsvindu. Deretter innsett i desember:( orker.ikke.vente.så.lenge:smiley-angry017
Veldig mange egg, det er kjempe bra. Skjønner frustrasjonen din da du ønsket dette NÅ og ikke desember! Men , om det er det beste for deg og eggene så er jo det bra. Men desember er ikke nå...

Veldig mange egg, det er kjempe bra. Skjønner frustrasjonen din da du ønsket dette NÅ og ikke desember! Men , om det er det beste for deg og eggene så er jo det bra. Men desember er ikke nå...
Ble kjempe paff da hun nevnte det, for det har aldri vært snakk om.. Kunne godt vært nevnt i planen jeg fikk i posten ved medisinstart, så jeg var litt forberedt på det. Vil jo selvsagt det beste og kjempe glad for at de vil finne ut hvorfor det aldri blir noe.. Men hun kunne ikke nekte oss innsett hvis vi ville da, så jeg kjenner mye på det.. Vi kunne få sette inn om det var egg som uansett ikke ville bli godkjent for frys. Så jeg vil jo helst det da. Vet jo om flere som har satt inn dårlige egg og lykkes.

Ble kjempe paff da hun nevnte det, for det har aldri vært snakk om.. Kunne godt vært nevnt i planen jeg fikk i posten ved medisinstart, så jeg var litt forberedt på det. Vil jo selvsagt det beste og kjempe glad for at de vil finne ut hvorfor det aldri blir noe.. Men hun kunne ikke nekte oss innsett hvis vi ville da, så jeg kjenner mye på det.. Vi kunne få sette inn om det var egg som uansett ikke ville bli godkjent for frys. Så jeg vil jo helst det da. Vet jo om flere som har satt inn dårlige egg og lykkes.
Skjønner deg godt! Man vil jo gjerne gjøre alt man kan. Helst i går! Så skjønner at desember var en strek i regningen.. Uansett hva dere velger og gjøre så krysser jeg alt jeg kan for dere:Heartred

Kjære deg Lille.meg ❤ Det var ikke meningen at du skulle miste motet og troen av kommentaren min hvor jeg skrev at jeg hadde festeblødning. Slik jeg har lest det er det mye vanligere å ikke få festeblødning enn å få det. Grunnen til at jeg nevnte det er fordi jeg dermed vet at egget faktisk festet seg/begynte å feste seg 5dpo. Og siden du har vært gravid før uten å få blødning da er det jo ikke sikkert at du ville fått det nå heller. Det er ikke lett å holde motet oppe i en slik prosess, men du kan fremdeles ha en liten spire der selv uten festeblødning og med negativ test 9dpo (er jo så tidlig enda!) ❤ Håper i det lengste for deg! Stor klem

Det va nokk helt tilfeldig at æ mista mote når æ leste din kommentar, å vet jo at d ikke e alle såm får d.. æ miste motet av å til, men vet jo å at d e tidlig, så skal nu avvente litt å teste ijænn:-) hadde ikke regna me testen sku slå ut nu uansett:-)

Kor kjedelig:-( desember virke som en evighet unna:-( men får håpe ria går fort, å at det klaffe i desember da <3

Uff, sender deg en STOR klem! Er så mange opp og ned turer i den prosessen her at vi skulle ha fått kongens tålmodighets medalje (om det fantes:joyful:) for innsatsen!

Sender masse gode tanker:Heartred skjønner absolutt at du er utålmodig, vi ville jo alle helst vært gravide for lenge siden. Jeg har uttak i morgen, og er også super stresset for at de vil fryse ned eggene først. Kjenner at det blir vanskelig å godta, men får prøve å tenke at de tar avgjørelsen fordi det er det beste.

Disse rugedagene er jo tortur:sorry: Nå har jeg mistet helt troen på at det har klaffet. Merker ingenting annet en noen symptomer som like gjerne kan komme av Crinone’n. Stoppet plutselig bare helt opp fra å føle meg overstimulert, oppblåst og jæ*** til ingenting..

Jeg må bare lufte litt frustrasjon!!!

har hatt vond mage siden uttak. Sjekket søndag med ultralyd og eggstokkene var 8cm , lett overstimulert- grad 1.så ikke noe farlig.

Men hadde litt tung/vond pust.. litt bedre akk.nå men tok røntgen å var noe veske i og under lungen(?) uff... ubehagelig ,men virka som det ikke var noe fare per nå.

å så til intense magesmerter Lutinus gjør at jeg blir sååå forstoppet! Å det er så utrolig smertefullt.

helgen som var tok jeg noen fiber/sviske tabeletter som hjalp utrolig mye med å tømme meg (tmi) å var da uten intense smerter, var bare litt stinn. Før jobb idag fikk jeg smerteanfall å måtte gi beskjed at jeg ble hjemme. Satt i dusjen med varmt vann i 20 min , det hjalp! Nå tok jeg en til fiber/sviske tablett

Helsigvis ferdig med Lutinus 13.10

haha, litt frustrasjon måtte ut

Disse rugedagene er jo tortur:sorry: Nå har jeg mistet helt troen på at det har klaffet. Merker ingenting annet en noen symptomer som like gjerne kan komme av Crinone’n. Stoppet plutselig bare helt opp fra å føle meg overstimulert, oppblåst og jæ*** til ingenting..

uff ja det er utrolig vanskelig å bare sitte å vente. Men ikke mist håpet! Det er jo egentlig veldig vanlig å ikke ha så mye symptomer, lan også være crinone bare overdøver dem!

jeg har troen ❤️

Helt enig!! Eneste jeg tenker på. Nå er det heldigvis snart helg :D Håper jeg klarer å holde meg for å teste til søndag, så starter testekjøret :p

Jeg må bare lufte litt frustrasjon!!!

har hatt vond mage siden uttak. Sjekket søndag med ultralyd og eggstokkene var 8cm , lett overstimulert- grad 1.så ikke noe farlig.

Men hadde litt tung/vond pust.. litt bedre akk.nå men tok røntgen å var noe veske i og under lungen(?) uff... ubehagelig ,men virka som det ikke var noe fare per nå.

å så til intense magesmerter Lutinus gjør at jeg blir sååå forstoppet! Å det er så utrolig smertefullt.

helgen som var tok jeg noen fiber/sviske tabeletter som hjalp utrolig mye med å tømme meg (tmi) å var da uten intense smerter, var bare litt stinn. Før jobb idag fikk jeg smerteanfall å måtte gi beskjed at jeg ble hjemme. Satt i dusjen med varmt vann i 20 min , det hjalp! Nå tok jeg en til fiber/sviske tablett

Helsigvis ferdig med Lutinus 13.10

haha, litt frustrasjon måtte ut
Aff det skjønner jeg godt at er frustrerende og vondt! Var sånn jeg hadde det også, helt til det plutselig bare løsnet og ikke hadde noe vondt!
Jeg håper du føler deg bedre snart og at magen begynner å spille på lag igjen:Heartred

Helt enig!! Eneste jeg tenker på. Nå er det heldigvis snart helg :D Håper jeg klarer å holde meg for å teste til søndag, så starter testekjøret :p
Flink som ikke har testet noe da:) Min test i dag var helt negativ, så nå er sprøyten ute av kroppen! Men jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer til å teste igjen lørdag eller søndag:hilarious:

Vår blasto som ble satt inn var 6 dager, er det flere som har 6 dagers? Sist hadde vi 5 dagers blasto.

Knallbra med så mange folikler :gen014

Hva er erpaek test i substituert syklus?
Blir enormt mye venting i dette ivf-løpet... skjønner godt du ikke orker vente til desember!

Flink som ikke har testet noe da:) Min test i dag var helt negativ, så nå er sprøyten ute av kroppen! Men jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer til å teste igjen lørdag eller søndag:hilarious:
Ja er livredd for å bli helt besatt om jeg først starter, jo lenger jeg klarer å vente jo bedre :P

Testa 7dpo før å sjekke at elsprøyta e ute av systeme.. d va den... idag (9dpo) e den å blendahvit.. usikker om æ skal teste imårra eller vente i nån daga.. mista alt håpe nu når æ leste kommentaran her ang festeblødning.. d har ikke æ hadd.. vet jo at ikke alle får den, men mista fullstendig håpet her:-( har ikke tengt på den i d hele tatt, før æ leste her nu om den...
Testet du i dag?

Knallbra med så mange folikler :gen014

Hva er erpaek test i substituert syklus?
Blir enormt mye venting i dette ivf-løpet... skjønner godt du ikke orker vente til desember!
Det er en test de tar for å sjekke implantasjonsvinduet i syklusen. Dette gjøres i en falsk syklus, altså jeg skal gå på østrogen og progesteron. Det er en biopsi fra livmor som blir tatt på syklusdag 24. De vil gjøre det da de ikke finner noen feil med oss, og vi har hatt 7 innsett..

Sender masse gode tanker:Heartred skjønner absolutt at du er utålmodig, vi ville jo alle helst vært gravide for lenge siden. Jeg har uttak i morgen, og er også super stresset for at de vil fryse ned eggene først. Kjenner at det blir vanskelig å godta, men får prøve å tenke at de tar avgjørelsen fordi det er det beste.
Håper uttaket ditt gikk fint i dag:) Får du innsett? Takk for gode tanker:Heartred

Back
Topp