OKTOBER

Innsett idag og alt gikk fint:D fikk en fin liten overraskelse også når vi kom, da egg nr 2 hadde blitt befruktet et par timer etter det første egget:D vi fikk satt inn begge eggene (begge delt i 7 celler) så nå krysser vi fingre og tær for at hvertfall 1 overlever i 9 måneder :D

Så spennende :)

Tenker at det ikke bør ha noe å si for prøvingen. Men at du vil kunne få svangerskapspenger og ikke jobbe under svangerskapet. Hørt om lignende tilfeller som har fått det.
Så snart jeg får positiv test tenker jeg at leder må tilrettelegge mer men var mer bekymret for tiden før og etter innsett. Men da satser jeg på at det ikke skal ha noe å si for egget sin del :)

Tror ikke det har noe å si for rugetiden. Nå er jo livmora godt beskyttet nede i bekkenet. Men når du blir gravid bør du ta opp dette med lege eller jordmor for å diskutere om det er en trygg arbeidssituasjon for babyen, særlig etter uke 12 når livmora beveger seg oppover. Kanskje kan arbeidsgiver tilrettelegge med andre oppgaver, eller du må gå på svangerskapspenger?
Takk for svar! :) er rugetiden jeg først og fremst tenker på så får jeg ta det videre om jeg er heldig å får positiv test etterhvert :)

Ser ikke ut som det går veien denne gangen heller.... 14 dpo og ikke antydning til utslag på testene.. To dager igjen til testdato fra sykehuset, så får dra å ta blodprøve da, men tviler på at det blir den telefonen jeg vil ha på ettermiddagen.

Ser ikke ut som det går veien denne gangen heller.... 14 dpo og ikke antydning til utslag på testene.. To dager igjen til testdato fra sykehuset, så får dra å ta blodprøve da, men tviler på at det blir den telefonen jeg vil ha på ettermiddagen.
❤️

Takk for svar! :) er rugetiden jeg først og fremst tenker på så får jeg ta det videre om jeg er heldig å får positiv test etterhvert :)

Om du bekymrer deg mye så går det kanskje an å be om en time med fastlegen for å diskutere det? Da får du nok en sykemelding om legen mener det er grunn til bekymring. Og om legen mener det er trygt så slapper du kanskje mer av?

Om du bekymrer deg mye så går det kanskje an å be om en time med fastlegen for å diskutere det? Da får du nok en sykemelding om legen mener det er grunn til bekymring. Og om legen mener det er trygt så slapper du kanskje mer av?
Har bestilt meg legetimen i tiden jeg tror jeg starter opp med sprøyter igjen så tar jeg det derfra :)

Det var leit å høre :(
Klem til deg :Heartred

Syns det var litt vanskelig å se på bildet. Tok du ny test i dag??

Ja, jeg tok en "vanlig" test i morges - A1 fra Apotek1.
Det er en svak strek der (litt vrient å få godt bilde), men jeg synes fortsatt den er så svak at jeg ikke tør å håpe på noe som helst ennå. Men så er vel gjerne A1 testen mindre sensitiv enn RFSU tidligtesten jeg tok i går, så.. Nei jeg vet ikke. Fryktelig usikker på hva jeg skal tro.

test2.jpg

Det er en svak strek der (litt vrient å få godt bilde), men jeg synes fortsatt den er så svak at jeg ikke tør å håpe på noe som helst ennå. Men så er vel gjerne A1 testen mindre sensitiv enn RFSU tidligtesten jeg tok i går, så.. Nei jeg vet ikke. Fryktelig usikker på hva jeg skal tro.

Vis vedlegget 311156

Jeg ser en strek i hvert fall! Og har trua! :D

Vanskelig å se ja. Og syns det er enda vanskeligere på bilder enn i virkeligheten. Tok mange dager fra jeg var overbevist om at det var strek på mine tester til det faktisk viste på bilder som jeg kunne se iallefall. Krysser fingrene for at det er sterkere strek på neste test!!

Det er ikke lett å se, nei - håper og krysser i pissevinkel for at streken i morgen utelukker all tvil...! :hilarious:

Vis vedlegget 311156
Jeg syns jeg skimter noe, men veldig usikker! Spent på testen i morgen:)

Ååh, dere er søte :Heartred
Håper det er noe der og at det ikke er hodet (og øynene) som tuller helt med meg...! :confused:

Vis vedlegget 311156
Jeg ser en svak strek der, og jeg har akkurat pusset brillene!

Back
Topp