OKTOBER

Jeg har ikke hatt innsett enda:) startet på lutinus samme dag som uttak, har innsett i morgen:) tar jo lutinus 3 ganger om dagen og kan ikke legge meg ned på jobb så må finne ut noe lurt tror jeg:) har prøvd å dytte den lenger opp også men det sniker seg ut igjen:p satser på det går seg til etter hvert:)
For å si det sånn, det går bra så lenge jeg sitter rolig. Med en gang jeg rører på meg så rinner lutinus. Helt grusom følelse! Men håper det hjelper:hilarious:

Satt ovitrelle i går. Så blir det insett på tirsdag. Har 4 embryo på frys. Vi skal sette inn 2. Så fo jo håpe mange nok klarer seg i tiningsprosessen :happy119

Satt ovitrelle i går. Så blir det insett på tirsdag. Har 4 embryo på frys. Vi skal sette inn 2. Så fo jo håpe mange nok klarer seg i tiningsprosessen :happy119
Lykke til med innsett! Håper alt går bra❤️

Det er vel ikke bare jeg som innbiller meg at det er noe her, sant...?...

Vedlegg

• 20191028_064522.jpg
    20191028_064522.jpg
    8,4 KB · Visninger: 119
Innsett idag og alt gikk fint:D fikk en fin liten overraskelse også når vi kom, da egg nr 2 hadde blitt befruktet et par timer etter det første egget:D vi fikk satt inn begge eggene (begge delt i 7 celler) så nå krysser vi fingre og tær for at hvertfall 1 overlever i 9 måneder :D

Innsett idag og alt gikk fint:D fikk en fin liten overraskelse også når vi kom, da egg nr 2 hadde blitt befruktet et par timer etter det første egget:D vi fikk satt inn begge eggene (begge delt i 7 celler) så nå krysser vi fingre og tær for at hvertfall 1 overlever i 9 måneder :D
Så bra! Kanskje det blir tvillinger på deg:)

Oj, fikk du satt inn 2? Trodde de var så restriktive mot å gjøre det?..

Åå for en hyggelig overraskelse❤️Håper den sitter!!

Nå er jeg også ruger!! Innsett i dag, testdato 13.11 :happy: dette blir spennende!
:smiley-bounce016

Man kan si mye om ivf og innsett og sånn, men jeg syns faktisk det var ganske romantisk i dag. Den lille klumpen i skåla er kanskje ungen vår! Kunne se den godt etter at den ble satt inn i livmora, som en liten sol :Heartred
Selvom det er en ganske vulgær posisjon man ligger i, så var vi to (5 inkl de andre i rommet) som delte et veldig fint øyeblikk! Mulig jeg er litt hormonell etter denne prosessen :dance018

Har dere fått noe beskjed i forhold til stress og forsøk? Tenker da mest stress i jobbsammenheng. I min jobb er jeg utsatt for utagering flere ganger daglig i form av slag, spark, biting mm.

Nå er jeg også ruger!! Innsett i dag, testdato 13.11 :happy: dette blir spennende!
:smiley-bounce016

Man kan si mye om ivf og innsett og sånn, men jeg syns faktisk det var ganske romantisk i dag. Den lille klumpen i skåla er kanskje ungen vår! Kunne se den godt etter at den ble satt inn i livmora, som en liten sol :Heartred
Selvom det er en ganske vulgær posisjon man ligger i, så var vi to (5 inkl de andre i rommet) som delte et veldig fint øyeblikk! Mulig jeg er litt hormonell etter denne prosessen :dance018
Jeg må si meg enig:D føler du og parter deler ett veldig spesielt øyeblikk sammen, og på en måte føler oss litt nærere hverandre :D en super fin og koselig tid (selvom du ligger der med beina i liften:p)

Har dere fått noe beskjed i forhold til stress og forsøk? Tenker da mest stress i jobbsammenheng. I min jobb er jeg utsatt for utagering flere ganger daglig i form av slag, spark, biting mm.
Ingen restriksjoner. Bare å leve som normalt fikk jeg beskjed om. Med unntak av alkohol, røntgenstråler osv

Fikk ikke beskjed om noe. Men vet at på min gamle arbeidsplass så var vi også velsig utsatt for å få et spaek eller slag random plasser på keoppen, hun ene var da gravid og om vi så at situasjoner utviklet seg så ble hun trukket vekk og noen andre tok over :)

Fikk ikke beskjed om noe. Men vet at på min gamle arbeidsplass så var vi også velsig utsatt for å få et spaek eller slag random plasser på keoppen, hun ene var da gravid og om vi så at situasjoner utviklet seg så ble hun trukket vekk og noen andre tok over :)
Hadde vært en drømmesituasjon om noen kom inn og overtok for meg.. er ingen andre som kjenner denne brukeren sånn som meg.. bare synd om jobbdagen min skal påvirke sjansen for positiv test kjenner jeg..

Hadde vært en drømmesituasjon om noen kom inn og overtok for meg.. er ingen andre som kjenner denne brukeren sånn som meg.. bare synd om jobbdagen min skal påvirke sjansen for positiv test kjenner jeg..

Tror ikke det har noe å si for rugetiden. Nå er jo livmora godt beskyttet nede i bekkenet. Men når du blir gravid bør du ta opp dette med lege eller jordmor for å diskutere om det er en trygg arbeidssituasjon for babyen, særlig etter uke 12 når livmora beveger seg oppover. Kanskje kan arbeidsgiver tilrettelegge med andre oppgaver, eller du må gå på svangerskapspenger?

Tenker at det ikke bør ha noe å si for prøvingen. Men at du vil kunne få svangerskapspenger og ikke jobbe under svangerskapet. Hørt om lignende tilfeller som har fått det.

Back
Topp