Ok. Blødninger er jo vanlig, uten at det trenger å bety noe. Prøv pasient skyen du! Har du fått noen graviditetssymptomer?
Ja jeg har lettblødende livmorhals, så det er nok det. Men kanskje legen også syns det er litt mer alvorlig om det er blod inne i bildet?
Nei, ingen graviditetssymptomer enda
Hvordan går det med deg? Begynner du å nærme deg innsett eller venter du fortsatt på mensen?
Jeg skulle såååå gjerne gitt han et søsken! Livet med ivf har mange utfordringer altså
noen av dere andre som får ønsker og spørsmål fra fremtidige storesøsken?

Får ikke tak i klinikken så har tatt medisin som vanlig i mårrest i påvente av å få snakket med dem. Spurte de her om dagen ang når neste forsøk eventuelt kunne finne sted. Om egglederne mine har roet seg til dag 10 i syklusen som står for tur kunne jeg få satt inn et egg fra frys. Ellers må jeg vente til november. Vi går privat å har kjøpt en pakke med 3 forsøk. Vil det da lønne seg å bruke forsøk nr 2 å ta uthenting av flere egg slik at jeg sparer de som er på frys? Noen med erfaring rundt dette? Dette var første forsøket vårt.
Den svir jo bra allerede, gjorde det ikke noe bedre å lage en feit blåflekk samtidig. Tror jeg punkterte blodåra på vei ut da, håper det iallefall!