Lillegull*2
Glad i forumet
Haha... Genialt!
Så søt gutt du har, synnøve! Også så mye hår han har!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha... Genialt!
Haha... Genialt!
Så søt gutt du har, synnøve! Også så mye hår han har!!
Flott kake All grunn til å være fornøyd med denIkke fornøyd selv egentlig... men sier meg ferdig for nå er jeg lei. Mangler vanlig lys, stjerneskuddlys og navnet på guttungen. Er første gang jeg prøver å legge noe som helst lokk på ei kake.... så blir 6åringen fornøyd... så skal jeg prøve å være det også!!!
♥T. Desember '07 ~ ♥U.M. August '10
♡Munin♡ventet i Oktober, ☆endte i sen MA ☆lilleskatt født 24. April '13 :'( :-( :'(
★ta alltid godt vare på minner og øyeblikk★
Ikke fornøyd selv egentlig... men sier meg ferdig for nå er jeg lei. Mangler vanlig lys, stjerneskuddlys og navnet på guttungen. Er første gang jeg prøver å legge noe som helst lokk på ei kake.... så blir 6åringen fornøyd... så skal jeg prøve å være det også!!!
♡Munin♡ventet i Oktober, ☆endte i sen MA ☆lilleskatt født 24. April '13 :'( :-( :'(
Fyttikatta! Den var jo råflott! Noe sånn hadde aldri jeg klart å lage!Ikke fornøyd selv egentlig... men sier meg ferdig for nå er jeg lei. Mangler vanlig lys, stjerneskuddlys og navnet på guttungen. Er første gang jeg prøver å legge noe som helst lokk på ei kake.... så blir 6åringen fornøyd... så skal jeg prøve å være det også!!!
ZaraHvor har du kjøpt kåpa?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Nydelig jente du har, så masse fint hårVis vedlegget 47771
Ett stk sliten baby på slutten av gårsdagens dåp!
Hehe takk ja her er det masse hår! Hun har lugget seg selv fra hun ble født! heheNydelig jente du har, så masse fint hår
Så flink du er... lillemor blir garantert kjempe fin.Kjole til lillemor! Kun det kjedelige igjen feste tråder og hekle rundt kanter