Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så fantastisk å leseFikk svar i dag, at et egg ikke var modnet nok og 9 befruktet. Av 13egg totalt.
Så da er det håp. Bedre befruktningsrate denne gangen![]()
krysser alt for deg de neste dagene 

Da får man krysse fingrene for siste runde med UL nå da. Kjenner det skal bli greit å bli ferdig asså.. Den cysta på vestre siden blir bare større å større å kjenner den nesten hele tiden nå. Så håper de gidder å ta den da de allikevel skal ha uttak.. Haff. Meen vi får se da..![]()
håper du får bedre resultater denne gangen daNei, er mye skuffelser.
Men får håpe at det klaffer snart
Hos meg blir det brukt pga at flere av de andre eggene (utenom de 6) ble befruktet med mer enn 1 sædcelle, så da har man mer kontroll denne gangen.
Du har jo hatt Totalfrys du også, hvordan gjorde du det da etter jeg fikk brevet om 1 på frys, måtte ringe de og høre om hvordan du skulle avtale med de når det blir innsett. Eller hvordan funker dette? Liksom ikke fått noe info denne gangen hva man skal gjøre når det er totaltfrys og plan for når innsett skal bli evt.Amh kan fluktuere men går ellers ned med alderen fordi eggreserven brukes opp, så om det var høyere sist er bare braDa sitter jeg og spiser frokost på hotellet og grugleder meg til kontrollen etterpå.. Oppdaget tilfeldigvis at jeg hadde tatt en hormonprøve rett før sommeren. Og fra desember 24 til da mai 25 så har amh steget fra 14 til 22. (Sto ikke fsh så jeg vet ikke hvordan helheten ser ut nå)
Stusset over dette. Kan det kanskje være et dårlig tegn mtp at amh stiger såpass og at jeg ikke er noen ungkalv lengre? Har så lyst til å tenke at det gjør at vi kanskje får bedre resultater nå, men tør ikke.
Lykke til om noen har uttak eller innsett i dag![]()
![]()

Ja var det jeg stusset på; muligens noe positivt som har skjeddAmh kan fluktuere men går ellers ned med alderen fordi eggreserven brukes opp, så om det var høyere sist er bare bra![]()
kanskje kosttilskudd og alle livsstilsendringer jeg har gjort har hjulpet litt... nei uff, jeg er så spent på hva de finner i dag. Sist var den dumme cysten i veien..

JaJa var det jeg stusset på; muligens noe positivt som har skjeddkanskje kosttilskudd og alle livsstilsendringer jeg har gjort har hjulpet litt... nei uff, jeg er så spent på hva de finner i dag. Sist var den dumme cysten i veien..
Hvordan går det med deg? Skal du ha ny kontroll på mandag?
PS. Ser vi har "mye" felles; alder, første barn, ous og kanskje innsett samme uke![]()

Joda, har vært veldig sånn « gidder ikke ta de jævla sprøytene! ( gjør jo så klart det da) Har uansett bare 3 egg… ha er oddsen… kommer aldri gå» mood. Høres ut som jeg har tourette her hjemme haha
Men må bare håpe på at det er bedre kvalitet enn sist! Første uttak fikk jeg ut 9, 7 var modne og bare 3 ble befruktet. Ble innsett av et ok 3 dagers med bare 6 celler men de 2 andre falt fra.
Håper kontrollen din går bra i dag!Kjenner det igjen ja..Jaæsj, dritt cyster! Skal alltid være noe weird med kroppen
Ja, kontroll på mandagJoda, har vært veldig sånn « gidder ikke ta de jævla sprøytene! ( gjør jo så klart det da) Har uansett bare 3 egg… ha er oddsen… kommer aldri gå» mood. Høres ut som jeg har tourette her hjemme haha
Men må bare håpe på at det er bedre kvalitet enn sist! Første uttak fikk jeg ut 9, 7 var modne og bare 3 ble befruktet. Ble innsett av et ok 3 dagers med bare 6 celler men de 2 andre falt fra.
Ja, det har viHåper kontrollen din går bra i dag!
jeg har bare fått ut 5 på det meste.. men kvaliteten har vært ok. Første forsøk med icsi så ble 4 av 4 befruktet, men kun ett greide seg. (Kjemisk det òg) er så spent nå... takk 

Så bra! Aff ja, litt for mye spenning! Krysser alt !Da ble det hentet ut 6 egg i dag.Dobbelt så mange som ved forrige runde. Sier meg fornøyd mtp AMH verdien min. Nå starter spenningen.. blir det innsett på onsdag?
![]()
Jeg har gått privat, så de er veldig på tilbudssiden. Både sykepleieren, og Legen ringte meg og la en plan på videre forsøk. Fikk velge om jeg ville forsøke 1 syklusen etter eller vente. Men de trodde det skulle gå greit på første. Men var mye cyster antagelig og tynn slimhinne, så forsøket ble avbrutt.håper du får bedre resultater denne gangen daDu har jo hatt Totalfrys du også, hvordan gjorde du det da etter jeg fikk brevet om 1 på frys, måtte ringe de og høre om hvordan du skulle avtale med de når det blir innsett. Eller hvordan funker dette? Liksom ikke fått noe info denne gangen hva man skal gjøre når det er totaltfrys og plan for når innsett skal bli evt.
Så bra. Krysser fingrene for at du får innsett (og frys)Da ble det hentet ut 6 egg i dag.Dobbelt så mange som ved forrige runde. Sier meg fornøyd mtp AMH verdien min. Nå starter spenningen.. blir det innsett på onsdag?
![]()
Masse lykke tilDa blir det uttak på mandag da.. Så får vi se.. Litt diskusjon måtte det bli med medikasjon men det ordna seg til slutt
Ja ikke sant, tenkte du gikk offentlig også. Ja men da er det annerledes privat ja er køer offentlig igjen for innsett. Men tenkte kanskje det var kanskje noe annet opplegg når det var Totalfrys.Jeg har gått privat, så de er veldig på tilbudssiden. Både sykepleieren, og Legen ringte meg og la en plan på videre forsøk. Fikk velge om jeg ville forsøke 1 syklusen etter eller vente. Men de trodde det skulle gå greit på første. Men var mye cyster antagelig og tynn slimhinne, så forsøket ble avbrutt.
Sniker. Jeg fikk ut 4 egg sist. 3 var modne og ble befruktet med icsi. 2 ble blasto, og er 22+1 med første som ble satt inn (fryseforsøk). Er 41 (40 ved uttak) og har AMH på 1. Så det ER mulig med få egg også. Bare for å gi et positivt perspektivJaæsj, dritt cyster! Skal alltid være noe weird med kroppen
Ja, kontroll på mandagJoda, har vært veldig sånn « gidder ikke ta de jævla sprøytene! ( gjør jo så klart det da) Har uansett bare 3 egg… ha er oddsen… kommer aldri gå» mood. Høres ut som jeg har tourette her hjemme haha
Ja, det har viHåper kontrollen din går bra i dag!
Masse lykke til!Fantastisk! Tusen takkSniker. Jeg fikk ut 4 egg sist. 3 var modne og ble befruktet med icsi. 2 ble blasto, og er 22+1 med første som ble satt inn (fryseforsøk). Er 41 (40 ved uttak) og har AMH på 1. Så det ER mulig med få egg også. Bare for å gi et positivt perspektivMasse lykke til!

Altså min AMH var lav, også høyere litt over 6 mnd etterpå og lå lavere 6 mnd etter det. Jeg blir ikke klok på den altsåDa sitter jeg og spiser frokost på hotellet og grugleder meg til kontrollen etterpå.. Oppdaget tilfeldigvis at jeg hadde tatt en hormonprøve rett før sommeren. Og fra desember 24 til da mai 25 så har amh steget fra 14 til 22. (Sto ikke fsh så jeg vet ikke hvordan helheten ser ut nå)
Stusset over dette. Kan det kanskje være et dårlig tegn mtp at amh stiger såpass og at jeg ikke er noen ungkalv lengre? Har så lyst til å tenke at det gjør at vi kanskje får bedre resultater nå, men tør ikke.
Lykke til om noen har uttak eller innsett i dag![]()
![]()

Er mer venting offentlig ja. Hadde ikke tålmodighet til å vente på oppstart der, men greit som en backup plan.Ja ikke sant, tenkte du gikk offentlig også. Ja men da er det annerledes privat ja er køer offentlig igjen for innsett. Men tenkte kanskje det var kanskje noe annet opplegg når det var Totalfrys.