Amalie2024
Flørter med forumet
Og fyremadelHei! Henger meg på litt sent her <3
Amalie2024 - 41år - B1 - Forsøk nr 2- Pergoveris - Ovitrelle - Gonapeptyl - Cyglogest Oppstart 16.10. Uttak 28.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og fyremadelHei! Henger meg på litt sent her <3
Amalie2024 - 41år - B1 - Forsøk nr 2- Pergoveris - Ovitrelle - Gonapeptyl - Cyglogest Oppstart 16.10. Uttak 28.10
Jeg veit! Hah men vi her oppe skal spare penger og tid med å bare dopes litt nedI andre land får man tom lett narkose for egguttak, men vi må klare oss med så og si (for de fleste) ingenting. Det meste går over heldigvis.. har de sagt ja til at du kan få morfin intravenøst om du trenger? ♡
Jeg skal krysse alt for deg på mandag! ♡ Bare ikke under ultralydkontrollen(får ikke lagt til emojis av en eller annen grunn så det blir litt old school asl-stil herfra midlertidig
) )
Edit: Jo noen funket![]()
Ja mente det var en mann altså en mann ikke en kvinne som svarte meg på Helsenorge,Ja det forstår jeg godt <3 Får håpe du bare trenger å vente en syklus <3 Forsto ikke helt hva du mente med at "en mann svarte å skrev det tilbake hmhm" ? Hva svarte han?
Kanskje du kan ringe på mandag å be om en telefontime med en av legene? Det hjelper mye å i det minste vite hva man har å forholde seg til <3
om at vanlig prosedyre er å bare sende en melding når mensen har kommet for å reservere tid for innsett. Da tror jeg nok at innsett blir i januar pga jeg har ikke fått mensen enda etter eggutak engang og snart er det brått 1.november alt.
Hørt at riksen har i alle fall 1 måned pause syklus.Ser du hadde god effekt med dobbelt så mange egg nå! Det er kjekt å lese. Håper du får sette inn et fint embryo på onsdagSamme medisiner som meg,,. Blir spennende å se følge deg og din effekt av medisiner![]()

Jeg veit! Hah men vi her oppe skal spare penger og tid med å bare dopes litt nedSykepleier sa hun skulle skrive det ned så ho skrev opp IV morfin og PVK
jeg sa tilåme at jeg kunne komme med en fungerende PVK dit om det var det som var problemet
![]()
Snille du <3 10:10 Har jeg uttak![]()
Ja mente det var en mann altså en mann ikke en kvinne som svarte meg på Helsenorge,om at vanlig prosedyre er å bare sende en melding når mensen har kommet for å reservere tid for innsett. Da tror jeg nok at innsett blir i januar pga jeg har ikke fått mensen enda etter eggutak engang og snart er det brått 1.november alt.
Hørt at riksen har i alle fall 1 måned pause syklus.
@DinaD : Jeg kan settes på ikke gravidNegativ test 14 dpo
Kommer sterkere tilbake på IVF nr 2! Lykke til alle dere andre
![]()
Håper det lykkes for deg neste gang@DinaD : Jeg kan settes på ikke gravidNegativ test 14 dpo
![]()
Dette er vondt, men jeg trøstet meg selv med at det er veldig vanlig at det kan ta flere forsøk@DinaD : Jeg kan settes på ikke gravidNegativ test 14 dpo
![]()
Heier på deg, og lykke til ved neste forsøk! 
Stor klem@DinaD : Jeg kan settes på ikke gravidNegativ test 14 dpo
![]()

Takk for god klem - og sender klem tilbakeSå trist å lese <3 sender over en god klem.
Takk, det håper vi påHåper det lykkes for deg neste gang![]()

Ja det er sant, det er en trøstDette er vondt, men jeg trøstet meg selv med at det er veldig vanlig at det kan ta flere forsøkHeier på deg, og lykke til ved neste forsøk!
![]()
På fertilitetsrådet podcast sa hun terapauten at «det er jo en grunn til at staten sponser 3 forsøk, det tar ofte noen forsøk før det går»Takk for stor klem, klemmer godt tilbakeStor klem![]()

Jeg var også kjempe nervøs for uttak men fikk god effekt av midazolam og fikk ekstra smertestillende ( oxynorm) i tillegg til voltaren + Paracet og afipran.Dere som har tatt behandling via offentlig før? Ved vårt første forsøk ba jeg om litt ekstra og da fikk jeg noe flytende «mot». Får man noe ekstra dersom man ber om det i offentlig også? Jeg var og er fortsatt veldig nervøs så trenger noe for at jeg skal slappe godt av og ikke skjelve.![]()
![]()
Fikk ikke vondt og var ganske ruset heheFår ganske bra smertelindring og ønsker du så kan du få ekstra beroligende men da får du ikke ekstra smertelindring. For de vil ikke dope deg helt ned. Jeg skal ha uttak i morgen å det er da uttak nr 6.. Så tror det skal gå fintMener foresten i forbindelse med uttak, glemte å nevne det! I tillegg fikk dere noe smertestillende etter uttak? Jeg fikk tramadol rett etter uttak i privat grunnet mye smerte.
Skal tenke på deg i morgen og sende masse gode vibes! Kanskje du ligger å hviler når jeg kommer på kontroll kl11Får ganske bra smertelindring og ønsker du så kan du få ekstra beroligende men da får du ikke ekstra smertelindring. For de vil ikke dope deg helt ned. Jeg skal ha uttak i morgen å det er da uttak nr 6.. Så tror det skal gå fint![]()
Får satse på det!Skal tenke på deg i morgen og sende masse gode vibes! Kanskje du ligger å hviler når jeg kommer på kontroll kl11![]()
Masse lykke til imorgenFår ganske bra smertelindring og ønsker du så kan du få ekstra beroligende men da får du ikke ekstra smertelindring. For de vil ikke dope deg helt ned. Jeg skal ha uttak i morgen å det er da uttak nr 6.. Så tror det skal gå fint![]()