Krysser fingrene!Ja:/ meen blir spennende å se, for det stoppet igjen! Så er tydelig at det er noe surr.. Men jeg hadde frisk blødning og Har satt første dose så det får gå som det går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene!Ja:/ meen blir spennende å se, for det stoppet igjen! Så er tydelig at det er noe surr.. Men jeg hadde frisk blødning og Har satt første dose så det får gå som det går
Ja det. Skal prøve å ringe de etterpå. Har ikke sovet noe i natt.. Er så slitsomt det her.. Kroppen vil bare ikkeKrysser fingrene!
Ja kan være lurt å ta kontakt med de for å litt råd og kanskje noe betrygging, hold oss oppdatert - sender deg en stor klemJa det. Skal prøve å ringe de etterpå. Har ikke sovet noe i natt.. Er så slitsomt det her.. Kroppen vil bare ikke

Si ifra hvis du syns den parken er gøy! Jeg er litt skeptisk siden jeg ikke har hørt om den før og siden det var litt stive priserFort gjort! Ja, man får prøve ha morsomme aktiviteter for å få tiden til å gåJeg skal nok sjekke ut Halloween parken som åpner i morgen ved frøyas have
![]()
Haha ja, det skal jeg gjøreSi ifra hvis du syns den parken er gøy! Jeg er litt skeptisk siden jeg ikke har hørt om den før og siden det var litt stive priser![]()

Det går bare fint med meg. Sliten, men ikke noe å klage på
Hvordan kjennes det å starte igjen på OUS? Har du fått en god plan?
er så glad på dine vegne.
) og hun betrygget oss veldig og var helt herlig. "Nå skal dere få fasit på denne egglederen!"
det var null væske og jeg har ikke hydrosalpinx. Så nå fikk vi det bekreftet at den operasjonen som gikk så galt i fjor var totalt unødvendig og har bare skapt vanskeligere miljø. Vi fikk med UL-bilde av egglederen som var helt tynn og væskefri og beskjed om å vise det til alle som nevnte operasjon (samt at de kunne ringe henne). Hun også sa at kirurgene som hadde vurdert buken min sa at jeg ikke skulle opereres om det ikke sto om liv. Verste casen av sammenvoksninger i buk hun hadde sett.. men alt i alt var det en oppløftende time. Det så også optimalt ut for nytt forsøk nå. Så da tok vi kontakt med ivf-avdelingen.
så tok staven jeg hadde nå for et ekstra sikkerhetstiltak 
Fyyy - jeg har ikke vært aktiv her før samtidig med deg og måtte inn og se hva dette dreide seg om. Virkelig helt forferdelig behandling du har fått. Vanskelig å sette seg inn i hvor frustrerende det må være. Glad du fikk en positiv opplevelse hos landets beste på UL (!) og at du er møtt annerledes nå. Håper virkelig det går deres vei. Skal du i gang med stimulering?er så glad på dine vegne.
På forhånd, beklager langt innlegg... les den som orker
Det har vært en vanskelig prosess å jobbe opp tillitt, men vi har heller ikke noe annet valg. Vi ble henvist for å utrede hydrosalpinxen og om jeg faktisk ikke kunne operere. Vi var hos en av landets beste på ultralyd (kalte seg dronninga av ultralyd) og hun betrygget oss veldig og var helt herlig. "Nå skal dere få fasit på denne egglederen!"
det var null væske og jeg har ikke hydrosalpinx. Så nå fikk vi det bekreftet at den operasjonen som gikk så galt i fjor var totalt unødvendig og har bare skapt vanskeligere miljø. Vi fikk med UL-bilde av egglederen som var helt tynn og væskefri og beskjed om å vise det til alle som nevnte operasjon (samt at de kunne ringe henne). Hun også sa at kirurgene som hadde vurdert buken min sa at jeg ikke skulle opereres om det ikke sto om liv. Verste casen av sammenvoksninger i buk hun hadde sett.. men alt i alt var det en oppløftende time. Det så også optimalt ut for nytt forsøk nå. Så da tok vi kontakt med ivf-avdelingen.
Heldigvis har det vært som å møte en helt ny klinkk denne gangen. Vi føler oss sett og tatt på alvor. Og ingen har foreløpig prøvd å undergrave det vi har vært igjennom. Heller annerkjent det.
Vi var der i går for vi ville ha en samtale Irl før evt oppstart. Hun ville også "ta en titt". Det første vi ser er en stor ball som dekker hele skjermen og hun får ikke sett den egglederen i det hele tatt. Det var en stor blodfylt cyste... Hun skulle ta det opp med kollegaer og ringe meg opp mtp hva vi nå gjør. Dette stoppet opp alt igjen, og både jeg og samboer ble helt nummene der vi satt. Vi har hatt en veldig tungt år etter siste kjemiske og så et mislykket hos privatklinikk, og har ikke klart å komme oss helt ovenpå nå heller. Det siste døgnet har jeg både vært redd for at denne cysten er farlig (har hatt sterke smerter av og på i nesten en uke før timen) og at dette er en ny og for stor hindring for oss.
Fikk tlf fra legen i dag om at de har gått igjennom tidligere ul osv og jeg får slike cyster innimellom sol gir veldig smertefull EL. Den skal visstnok ikke være noen hindring for et vellykket forsøk. Så nå skal jeg starte med stimulering neste uke. Jeg er jo glad for det, men det er så mye og alt føles nesten som jeg ser det på film istedetfor å oppleve det. Jeg er så sliten. Men vi kan ikke vente mer. Har ikke høye forventninger, så håper ikke skuffelsen blir FOR stor når vi evt ikke får noen embryo eller det ender i kjemisk.
Har ikke orket å være her inne noe særlig før vi hadde hatt denne timen og jeg visste hva utfallet ble. Håper jeg greier å bli mer positiv og også delta her i tråden fremover. Støtten, samholdet og forståelsen her inne har betydd mye for meg hver runde![]()
Tusen takk søte degFyyy - jeg har ikke vært aktiv her før samtidig med deg og måtte inn og se hva dette dreide seg om. Virkelig helt forferdelig behandling du har fått. Vanskelig å sette seg inn i hvor frustrerende det må være. Glad du fikk en positiv opplevelse hos landets beste på UL (!) og at du er møtt annerledes nå. Håper virkelig det går deres vei. Skal du i gang med stimulering?
ja planen neste torsdag eller fredag, men nå begynner hodet mitt å lure meg til å tro at jeg på mirakuløst vis har fått en svak strek...Jeg ser noe der ja.Men altså... mulig jeg er helt craycray etter det siste døgnet, men jeg tok nettopp en test bare fordi.. ja dere her skjønner sikkert.. er 9dpo. Syns jeg ser en sykt svak strek? Deg er babyplan tidligtest stav. Jeg åpnet den for jeg trodde det var ripe i glasset. Det vel i såfall bare en skyggestrek. Tok en vanlig babyplan og ser ikke noe der tror jeg.. ser dere noe?
Forrige syklus var jeg så idiot at jeg tok to eggløsningstester og trodde jeg hadde positiv test i et par timerså tok staven jeg hadde nå for et ekstra sikkerhetstiltak
![]()
Jeg ser her. Lett. Og jeg bruker seriøst ikke å se på halvparten av testene her som andre ser på. Veldig veldig spennende i morgen! Håper den er sterkereMen altså... mulig jeg er helt craycray etter det siste døgnet, men jeg tok nettopp en test bare fordi.. ja dere her skjønner sikkert.. er 9dpo. Syns jeg ser en sykt svak strek? Deg er babyplan tidligtest stav. Jeg åpnet den for jeg trodde det var ripe i glasset. Det vel i såfall bare en skyggestrek. Tok en vanlig babyplan og ser ikke noe der tror jeg.. ser dere noe?
Forrige syklus var jeg så idiot at jeg tok to eggløsningstester og trodde jeg hadde positiv test i et par timerså tok staven jeg hadde nå for et ekstra sikkerhetstiltak
![]()

Sniker for å si at jeg er glad for å se deg tilbake her, Fix!er så glad på dine vegne.
Det har vært en vanskelig prosess å jobbe opp tillitt, men vi har heller ikke noe annet valg. Vi ble henvist for å utrede hydrosalpinxen og om jeg faktisk ikke kunne operere. Vi var hos en av landets beste på ultralyd (kalte seg dronninga av ultralyd) og hun betrygget oss veldig og var helt herlig. "Nå skal dere få fasit på denne egglederen!"
Heldigvis har det vært som å møte en helt ny klinkk denne gangen. Vi føler oss sett og tatt på alvor. Og ingen har foreløpig prøvd å undergrave det vi har vært igjennom. Heller annerkjent det.
Vi var der i går for vi ville ha en samtale Irl før evt oppstart. Hun ville også "ta en titt". Det første vi ser er en stor ball som dekker hele skjermen og hun får ikke sett den egglederen i det hele tatt. Det var en stor blodfylt cyste... Hun skulle ta det opp med kollegaer og ringe meg opp mtp hva vi nå gjør. Dette stoppet opp alt igjen, og både jeg og samboer ble helt nummene der vi satt. Vi har hatt en veldig tungt år etter siste kjemiske og så et mislykket hos privatklinikk, og har ikke klart å komme oss helt ovenpå nå heller. Det siste døgnet har jeg både vært redd for at denne cysten er farlig (har hatt sterke smerter av og på i nesten en uke før timen) og at dette er en ny og for stor hindring for oss.
Fikk tlf fra legen i dag om at de har gått igjennom tidligere ul osv og jeg får slike cyster innimellom sol gir veldig smertefull EL. Den skal visstnok ikke være noen hindring for et vellykket forsøk. Så nå skal jeg starte med stimulering neste uke. Jeg er jo glad for det, men det er så mye og alt føles nesten som jeg ser det på film istedetfor å oppleve det. Jeg er så sliten. Men vi kan ikke vente mer. Har ikke høye forventninger, så håper ikke skuffelsen blir FOR stor når vi evt ikke får noen embryo eller det ender i kjemisk.
Har ikke orket å være her inne noe særlig før vi hadde hatt denne timen og jeg visste hva utfallet ble. Håper jeg greier å bli mer positiv og også delta her i tråden fremover. Støtten, samholdet og forståelsen her inne har betydd mye for meg hver runde![]()
Tusen takk fine degSniker for å si at jeg er glad for å se deg tilbake her, Fix!Har tenkt på deg innimellom. Så glad for å høre at du opplever OUS bedre nå, og at du er i gang igjen. Jeg skjønner at det er vanskelig å få håpet ordentlig opp, men jeg heier i hvert fall på dere! Og synes jeg ser en svak strek, ja!! Hadde jo vært magisk!
hvordan går det med deg nå? (Jeg er ikke helt oppdatert ennå)Off så forferdelig mye du har vært gjennomer så glad på dine vegne.
Jeg ser også på testen din, så spent på test idag 
Masse lykke til med stimuleringen, godt å kjenne at man er igangMensen er full i gang siden igår så første dose rekovelle blir satt idag. Kan settes på stimulere.
Første gangen jeg bruker slike sprøyter men åh som jeg gleder meg. Endelig![]()

Det går veldig bra! Innsettet satt endelig i påsken, og jeg har nå akkurat gått inn i tredje trimesterTusen takk fine deghvordan går det med deg nå? (Jeg er ikke helt oppdatert ennå)
Fine degOff så forferdelig mye du har vært gjennomHåper din tid med prøvelser er over nå
Jeg ser også på testen din, så spent på test idag
![]()
tusen takk. Det hadde vært for godt til å være sant, så jeg kommer til å få sjokk om det er strek der i dag. Har ikke flere tidligtester.Det er så fantastisk å lese!!Det går veldig bra! Innsettet satt endelig i påsken, og jeg har nå akkurat gått inn i tredje trimesterTermin på nyttårsaften!

hvordan er formen din? Har det gått greit?