Jeg har hatt på dag 12, 13 og 15 tror jeg. 15 som ga best resultat for meg men det kan være helt tilfeldig, ulik medisin alle gangene også.Hvilke syklusdag ble det eggutttak på dere som har hatt forsøk tidligere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt på dag 12, 13 og 15 tror jeg. 15 som ga best resultat for meg men det kan være helt tilfeldig, ulik medisin alle gangene også.Hvilke syklusdag ble det eggutttak på dere som har hatt forsøk tidligere?
dag 11,12,14, og 16 x 2Hvilke syklusdag ble det eggutttak på dere som har hatt forsøk tidligere?
Hvor langt over er du nå? Føler med deg, sykt frustrerende!Sorry survinga asså men det her er nesten for dumt.. kroppen er helt på bærtur. nå er jeg så oppblåst og har smerter nederst i magen. men det hjelper jo ikkeno for det er faktisk ikke antydning til blødning lengre. å jeg kjenner det så innmari på kroppen.. haff.. satser på at det kommer nærmere helgen.. vil bare komme meg igang
Syklusdag 41 :/Hvor langt over er du nå? Føler med deg, sykt frustrerende!
Hvilke syklusdag ble det eggutttak på dere som har hatt forsøk tidligere?
Kan jeg spørre hvorfor man tar ovitirelle etter innsett? Sett flere har skrevet det. Masse lykke til med ventingen og testingen, kanskje en liten trøst at du uansett ikke har mulighet til å teste nå
Så rart du har fått oppgitt 1 år ventetid, vi ble henvist i juni til Haugesund og jeg skal i behandling nå! Så det er jo bare 4 måneder ventetid inkludert sommerferie.Ja det er langt,men jeg har svigerinne som bor i nærheten Tønsberg, og vi har familie hytte på BambleSå da har vi plass å bo heldigvis
Jeg får ta ultralyd i Stavanger, så veldig spent på ultralyd i morgen
Ventetiden i Haugesund er jo nesten 1 år, derfor det ble Porsgrunn på oss
Du skal på ultralyd i morgen du og?
Hvilke medisiner gikk du på?Jeg hadde uttak på syklusdag 12![]()
Så bra! En av få ganger det er deilig med forsinket mens!Da kan jeg endelig melde meg inn. Mensen er forsinket, som betyr frykten for å miste denne runden (pga mannens jakttur) er over.
Brevdua - 40 - B2 - Aleris - IVF2 - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Albyl-E. Antar at uttak blir i uke 43

Nei så drit…Syklusdag 41 :/
Hadde gonal f, fyremadel, ovitrelle så cyclogestHvilke medisiner gikk du på?
Nå har jeg lang protokoll så har gonapeptyl, gonal f, ovitrelle og cyclogest.krysser fingrene! Ventingen mellom uttak og innsett synes jeg var den verste tiden sist! Skulle ønske man kunne se embryoene på en app… bare sjekka delinga litt liksom hahaMelder meg litt sent inn her i oktober gruppen:
Lissem - 40 - B1 - OUS - IVF2 - Gonapeptyl - Gonal F - Ovitrelle - Cyclogest.
Uttak igår, 6 egg ble befruktet, innsett førstkommende mandag hvis noen holder seg over helgen
Haha ja definitivt! Føler jeg sjekker Helsenorge konstant, selv om jeg vet at det ikke har kommet noe nytt! Får håpe helgen går fortkrysser fingrene! Ventingen mellom uttak og innsett synes jeg var den verste tiden sist! Skulle ønske man kunne se embryoene på en app… bare sjekka delinga litt liksom haha
Fort gjort! Ja, man får prøve ha morsomme aktiviteter for å få tiden til å gåHaha ja definitivt! Føler jeg sjekker Helsenorge konstant, selv om jeg vet at det ikke har kommet noe nytt! Får håpe helgen går fort
Aaaah endelig det har vært lenge å vente for deg nå!ENDELIG! Starter i kveld <3<3<3
Ikke full fres men nok til at jeg har frisk blødning.. Så da får vi se da. kroppen er iallefall klar for å komme seg igang med mensen. kjære vene så slitsomt det er å vente sånn

Ja:/ meen blir spennende å se, for det stoppet igjen! Så er tydelig at det er noe surr.. Men jeg hadde frisk blødning og Har satt første dose så det får gå som det gårAaaah endelig det har vært lenge å vente for deg nå!![]()