Gratulerer! Så utrolig hyggelig! 160 hcg må jo være bra!Kan settes på gravid 160 i HCG på blodprøven i dag. Krysser fingrene!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så utrolig hyggelig! 160 hcg må jo være bra!Kan settes på gravid 160 i HCG på blodprøven i dag. Krysser fingrene!!
Gratulerer! Så stas!Jeg kan settes på gravid
Jeg hadde også litt sånn bruknaktig i utfloden igår og idag. En dråpe bare, men det fører jo til bekymring uansett. Håper det bare er uskyldig pga hormoner. Blir blodprøve på oss snart da, så får vi håpe at resultatetene roer nervene litt.Jeg har fortsatt litt brunaktig utflod, det er ikke mye - men jeg blir jo litt stressa likevel! Bestemt meg for å ikke teste idag, men vente noen dager. Blir så stressa om de strekene er blitt sterkere eller ikke, så nå prøver jeg å la det ligge litt.
Har også hatt forbigående hodepine både i går og idag, som er skikkelig uvanlig for meg. Ikke hodepinen, men at den er forbigående. Jeg har så mye stresshodepine og migrene at når det først dunker så blir jeg ikke kvitt den uten medisiner. De siste dagene har det hjulpet med kun frisk luft og vann. Uvant.
Så bra at du også har hatt det Det hjelper litt! At andre også ser tegn til det! Det er nok bittelitt mer enn 1 dråpe hos meg, men fortsatt ikke mye. Og det er definitivt gammelt. Det har vært litt på papiret når jeg tørker meg i nesten 1 døgn. Men ingen smerter. Tenker at hvis det fortsatt er der imorgen så ringer jeg legen Skal uansett snakke med henne på torsdag (før blodprøven), men orker ikke være så stressa, jeg. Dette er skikkelig «mind games»Jeg hadde også litt sånn bruknaktig i utfloden igår og idag. En dråpe bare, men det fører jo til bekymring uansett. Håper det bare er uskyldig pga hormoner. Blir blodprøve på oss snart da, så får vi håpe at resultatetene roer nervene litt.
Huff håper ikke migrene skyldes graviditet. Har du hørt med FL om migrene medisin som er trygt å bruke under svangerskapet? Håper det gir seg snart
Jaaa, jeg og! Føler det er svakt til å være 13dpo men har betatest imorgen så får vi se hva verdiene sierJeg ser!!
Krysser fingrene for at streken blir sterkere
Spennende med blodprøve i morgen! Heier skikkelig!Jaaa, jeg og! Føler det er svakt til å være 13dpo men har betatest imorgen så får vi se hva verdiene sier
Det var virkelig leit å lese at du har mistet. Jeg føler sånn med deg. Mistet både tidlig og sent, tap er tap og sorgen over alt som kunne vært er vanskelig uansett
Gratulerer så mye!!Jeg kan settes på gravid
Jeg har også det! Bekymrer meg masse for det, men testene stiger kjempe fint! Så regner med at det er lutinus som gjør detJeg har fortsatt litt brunaktig utflod, det er ikke mye - men jeg blir jo litt stressa likevel! Bestemt meg for å ikke teste idag, men vente noen dager. Blir så stressa om de strekene er blitt sterkere eller ikke, så nå prøver jeg å la det ligge litt.
Har også hatt forbigående hodepine både i går og idag, som er skikkelig uvanlig for meg. Ikke hodepinen, men at den er forbigående. Jeg har så mye stresshodepine og migrene at når det først dunker så blir jeg ikke kvitt den uten medisiner. De siste dagene har det hjulpet med kun frisk luft og vann. Uvant.
Ja, jeg går på duaphaston, som er tabletter- og ikke vaginale. Men det kan jo også være hormonene, leste at det kunne skje. Må bare vente å se, tror jeg. Testene er så langt veldig svake fortsatt (er på 13 dpo). Hadde til og med en blank en, og da trodde jeg det var over- men på neste var streken tilbake Tror nok at jeg bare må prøve å koble helt av og tenke på noe annet, skal ta blodprøve på torsdag så da får jeg iallfall vite hvor mye hcg det faktisk er.Jeg har også det! Bekymrer meg masse for det, men testene stiger kjempe fint! Så regner med at det er lutinus som gjør det
Ah. Men er vel kanskje samme greia.Ja, jeg går på duaphaston, som er tabletter- og ikke vaginale. Men det kan jo også være hormonene, leste at det kunne skje. Må bare vente å se, tror jeg. Testene er så langt veldig svake fortsatt (er på 13 dpo). Hadde til og med en blank en, og da trodde jeg det var over- men på neste var streken tilbake Tror nok at jeg bare må prøve å koble helt av og tenke på noe annet, skal ta blodprøve på torsdag så da får jeg iallfall vite hvor mye hcg det faktisk er.
Kjenner at jeg er litt øm på høyre side (den som jeg kjente mest at de dro i under egguttaket). Så nå stresser jeg jo litt med at det er graviditet utenfor livmor (jada, jeg går jo rett der selvfølgelig). Men har hørt at det er smertefullt, og det er det jo ikke. Men det er jo der, likevel…
Nei ikke heng deg opp i det.. den er ikke så nøyaktig som den skal ha det til.. å HCG i urin kommer ann på konsentrasjonen, ikke som i blodetNoen som har erfaring med Clear Blue digital ukesindikator og hcg nivåer? Jeg er 6 uker gravid i dag, og hadde hcg på 638 for 8 dager siden, men Clear Blue viser bare 2-3 uker i dag. Jeg leser at grensen for 3+ er 2700, så med normal dobling burde jeg vært langt over det nå… Burde jeg bli bekymret?
Hurra!! Gratulerer så mye Jeg har ikke vært inne på noen dager så leste meg opp i tråden her nå. Jeg syns jeg hadde «svake» tester hjemme men første blodprøva viste hcg 528! Noen har mindre hcg i urin, og da kan det være fint å få tatt en blodprøve Veldig glad på dine vegne!Kan settes på gravid 160 i HCG på blodprøven i dag. Krysser fingrene!!
Jeg fikk 2-3 med en hcg som har måttet være ca. 4000++ så de testene der stemmer ikke. Jeg var 10.000 i dag på 22dpo og jeg tok den på søndag. Så nei, du bør ikke bli bekymretFlere jeg kjenner som ikke har fått 3+ før lengre uti uke 6.Noen som har erfaring med Clear Blue digital ukesindikator og hcg nivåer? Jeg er 6 uker gravid i dag, og hadde hcg på 638 for 8 dager siden, men Clear Blue viser bare 2-3 uker i dag. Jeg leser at grensen for 3+ er 2700, så med normal dobling burde jeg vært langt over det nå… Burde jeg bli bekymret?
Så bra å vite at det kan være stor forskjell på blod og urin! Tar de mange hcg-tester der du har gått? Tror ikke de tenkte å ta flere enn den ene her.Jeg fikk 2-3 med en hcg som har måttet være ca. 4000++ så de testene der stemmer ikke. Jeg var 10.000 i dag på 22dpo og jeg tok den på søndag. Så nei, du bør ikke bli bekymretFlere jeg kjenner som ikke har fått 3+ før lengre uti uke 6.
Uff, skjønner deg så godt - håper det ikke kommer mere nå, og at natta di ble bedre enn forventaLitt mer fersk blod i utflod ved tørk og mensenmurringer. Murringene er jeg kjent med men aldri opplevd blødning før. Det er minimalt men nok til at jeg mistenker en natt med tankekjør og lite søvn