Oktober 2023

Takk, godt å vite at det ikke nødvendigvis er noen fasit med noe sånn over og under 100! :joyful:
Lett for meg å begynne å tolke alt for mye her nå :hilarious:
Forstår deg så utrolig godt! Det er vanskelig å ikke helt ha kontroll på denne prosessen, jeg skulle så veldig gjerne bare VITE:joyful: Vite om jeg faktisk er gravid, og om det kommer til å bli værende:Heartred

Har ikke tatt ny test enda idag, og lurer på om jeg skal vente til imorgen (det klarer jeg sikkert ikke). Idag er første gang med litt blod på papiret. Veldig lite, med det så ikke gammelt ut. Vet at det er flere av dere andre som har snakket om litt blod etter 12 dpo. Jeg er ikke stresset enda, men håper ikke det kommer så mye mer…. Selvom jeg vet at det ikke er unormalt blir man jo litt stressa av sånt :nailbiting:
Jeg begynner å lure på om det kan være at jeg skraper meg litt opp med den der cyclogesten hele tiden. Og så er det vel ett eller annet med slimhinnene også, at de blir skjørere eller noe sånt av hormonene? Krysser fingrene for at det uansett bare er noe sånt, og som du sier så er det jo normalt. Skjønner godt at du blir stressa, det er jo derfor jeg også ikke tør å tro på dette før blodprøve :Heartred Masse lykke til med neste test når den blir, jeg heier! :Heartred:Heartred

Forstår deg så utrolig godt! Det er vanskelig å ikke helt ha kontroll på denne prosessen, jeg skulle så veldig gjerne bare VITE:joyful: Vite om jeg faktisk er gravid, og om det kommer til å bli værende:Heartred
100%, helt enig. Det vokser seg frem et enormt kontrollbehov etter hvert her :nailbiting: :hilarious: :Heartred Ikke lett altså!

Jeg begynner å lure på om det kan være at jeg skraper meg litt opp med den der cyclogesten hele tiden. Og så er det vel ett eller annet med slimhinnene også, at de blir skjørere eller noe sånt av hormonene? Krysser fingrene for at det uansett bare er noe sånt, og som du sier så er det jo normalt. Skjønner godt at du blir stressa, det er jo derfor jeg også ikke tør å tro på dette før blodprøve :Heartred Masse lykke til med neste test når den blir, jeg heier! :Heartred:Heartred
Det kan jo godt være, det føles litt tørrere enn vanlig og derfor litt skjørere også :joyful: Leste et sted (husker ikke hvor) at blødning i starten av svangerskapet kan være av hormoner også. Vi som kjører assistert har jo blitt proppet fulle på hormoner, så kanskje ikke så rart at vi blør litt? Jeg håper det er det det er, og ikke starten på noe annet:nailbiting:

så da klarte jeg ikke holde meg lenger, og testet meg idag likevel :joyful:

Dagens test er den øverste (og nok en gang klarer jeg ikke et skarpt bilde!). Synes det er litt mer tydelig idag, er det ikke? Selvom det fortsatt er svakt…

Vedlegg

• D88E90F5-4F64-4AFF-B497-C5CCD46BA21F.jpeg
    D88E90F5-4F64-4AFF-B497-C5CCD46BA21F.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 88
så da klarte jeg ikke holde meg lenger, og testet meg idag likevel :joyful:

Dagens test er den øverste (og nok en gang klarer jeg ikke et skarpt bilde!). Synes det er litt mer tydelig idag, er det ikke? Selvom det fortsatt er svakt…
Øverste ser sterkere ut uansett om bildet er uklart :joyful: :Heartred

Nå har jeg vært og tatt blodprøve, så da er det bare å krysse fingrene.
Fortsatt to streker på testen i dag, men glemte å ta bilde - følte den var ca. lik eller bittelitt sterkere enn i går, men det er fremdeles ikke slik at den er supersterk liksom :Heartred

Får du svaret i løpet av dagen? :smiley-bounce012
Tror det! Medicus åpna ikke før halv ni og jeg begynner på jobb kvart over åtte, så jeg fikk tilsendt papirene så jeg kunne gå direkte til sykehuset og ta prøven. Så da bør det jo (i mitt hode) gå ennå raskere.. :hilarious: :Heartred

13dpo.
Altså for en berg og dalbane av noen dager jeg har hatt. Var helt nedi kjelleren igår, gitt opp alt håp og lurte på om vi skulle legge prøvingen på hylla once and for all.

Også skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å ta så bra bilder:inpain: det er altså en rosa strek hvis dere i det hele tatt klarer å se streken:bag:

Vedlegg

• IMG_3999.jpeg
    IMG_3999.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 80
13dpo.
Altså for en berg og dalbane av noen dager jeg har hatt. Var helt nedi kjelleren igår, gitt opp alt håp og lurte på om vi skulle legge prøvingen på hylla once and for all.

Også skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å ta så bra bilder:inpain: det er altså en rosa strek hvis dere i det hele tatt klarer å se streken:bag:
Jeg ser!! :Heartred
Krysser fingrene for at streken blir sterkere :Heartred

13dpo.

Jippi! :joyful: Jeg ser strek! Og det ER kjempevanskelig å ta de bildene altså! Helt enig!

Back
Topp