Oktober 2023

Skjønner:) Jeg satte otrivelle for 11 dager siden og satte inn fryst blasto for 5 dager siden:) Så da er det vel 10 dpo. Har et lite håp om at det er for tidlig og siden testen er på 25 hcg..
Jeg fikk ikke positiv før 12dpo denne gangen. Ikke brukt ovitrelle før innsett noen gang da.

Skjønner:) Jeg satte otrivelle for 11 dager siden og satte inn fryst blasto for 5 dager siden:) Så da er det vel 10 dpo. Har et lite håp om at det er for tidlig og siden testen er på 25 hcg..
Forsåvidt..ved ivf skal du ikke bruke eggløsning som beregning uansett. Er det en 5dagers er du 5dpo eller 2+5 ved innsett uansett.

Det kan uansett være individuelle forskjeller på når tester slår ut når det er så tidlig. Har ingen erfaring med det selv, men mener at jeg har lest at fryste egg kan slå senere ut enn ved ferskinnsett :happy: håper for deg!

Absolutt ikke for sent :Heartred hvis du satte inn en 5-dagers blasto for 5 dager siden så regner man at du er ca 10 dpo ja :) Jeg har håpet oppe sammen med deg:)

Nei, det er jo tidlig, og det er en vanlig test så man kan kanskje ikke forvente postiv på de så tidlig med utvannet urin! Hjelpes, nå har jeg blitt klin kokos og nistirrer på testen jevnlig utover kvelden, og sikkert innbiller meg en skyggestrek:smiley-angry003Klassisk..

Nei, det er jo tidlig, og det er en vanlig test så man kan kanskje ikke forvente postiv på de så tidlig med utvannet urin! Hjelpes, nå har jeg blitt klin kokos og nistirrer på testen jevnlig utover kvelden, og sikkert innbiller meg en skyggestrek:smiley-angry003Klassisk..
Kast den :hilarious:
Jeg tar bilde etter 3min og kaster, for jeg blir helt gal i hodet :hilarious:

Absolutt ikke tapt, jeg tenkte det samme, men fikk svak positiv 11dpo (se posten min ett par sider bakover), og fikk positiv blodprøve i går. Litt lav hcg, men klinikken var ikke bekymret.
Hvilken test brukte du da? Vanlig eller tidlig? 10 eller 25? Takk for det :Heartbigred hadde du mye symptomer så tidlig? Jeg kjenner liksom mindre enn de foregående gangene(og da var jeg ikke gravid), det er så merkelig..

Jeg drakk flere øl og en black russian og noe bobler 11"dpo"(6dp5dt) og fikk positiv test dagen etter. Akkurat det er ikke jeg så veldig redd for :hilarious: tror ikke det er alkoholen sin feil om ikke dette går da jeg har hatt sååå mange forsøk før med elendig utfall.
Åå denne så jeg ikke! Tusen takk, det hjelper mye :Heartbigred føler "alle" i denne ivf prosessen er så flinke og tar vare på seg selv og kroppen, men jeg blir bare så lei av å leve som gravid hele tiden..

Hvilken test brukte du da? Vanlig eller tidlig? 10 eller 25? Takk for det :Heartbigred hadde du mye symptomer så tidlig? Jeg kjenner liksom mindre enn de foregående gangene(og da var jeg ikke gravid), det er så merkelig..
Jeg brukte 10 da og 25 dagen etter, begge med svake streker. Har noe symptomer, men jeg opplever at mye kommer av cyclogest ettersom det startet allerede før innsett.

Den dagen man har egguttak, blir den regnet som dag 1? Eller er det dagen etter? Usikker på om det er dag 5 eller 6 for de befruktede eggene idag, enda ikke hørt noe fra st.olavs:bag:

Fikk denne i dag, 4 dager etter innsett. Kunne skimte skygge i går.

IMG_0937.jpeg

Back
Topp