Ja skal gjøre mitt beste...sykt så redd jeg ble for at det ikke skal gå...fikk virkelig føle på kroppen hvor sterke dere som har gjort dette mange ganger er.Det er godt å gråte noen ganger Hold motet! Det er enda tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skal gjøre mitt beste...sykt så redd jeg ble for at det ikke skal gå...fikk virkelig føle på kroppen hvor sterke dere som har gjort dette mange ganger er.Det er godt å gråte noen ganger Hold motet! Det er enda tidlig
Ja hadde det vært 12 dpo hadde jeg ikke klart å holdt meg...har null viljestyrke der. Men gynekologen ville ikke at jeg skulle teste da. Han sa det var pga jeg fint kunne vær gravid selv om tester ble negative og da kunne jeg risikere å bli lei meg uten grunn....Men ja klarte ikke høre på han nei....blir påvirket av alle andre som testerOkay! Då kan eg kanskje testa på søndag. Aldri gjort da før. Men no har eg testa i skapet. Ja plutselig berre skrur kranen seg på uten forvarsel![]()
Lyst til å lage en liten oversikt til hovedinnlegget vårt?Hei dere Jeg har fulgt med dere, har bare ikke turt å skrive noe selv i en sårbar situasjon. Men ville bare sende en hilsen og (kanskje?) litt gladmelding, jeg syns ihvertfall det alltid er godt å se når andre lykkes, får en positiv følelse av det. Etter å ha prøvd siden september ifjor fant vi i sommer ut at mannen har dårlig kvalitet (icsi) og jeg har lav amh. Hadde vårt første ivf forsøk (icsi) nå, hvor egguttak var 10 oktober og innsett av et blastocyst mandag 15 okt. På søndag skulle jeg i bursdag til min mor, og ville teste bare I TILFELLE det skulle gi noe. Forventet det aldri, men jeg fikk positiv! Både cb early, cb plus OG digital! Hånden min DIRRA der jeg stod og dyppet digital i koppen. Det var jo tidlig siden testdato er imorgen egentlig. Jeg gikk mandag og overbeviste meg selv at det var kjemisk, sikkert en feil. Men så testet jeg Igår og der ble krysset enda sterkere enn den på søndag. Så jeg håper det er positivtklarer ikke helt slappe av enda, men det må jo være bra at det blir sterkere. Imorgen skal jeg teste på nytt og ringe klinikken. Legger ved bilde fra søndag (alle 3 testene) og det ene fra igår (cb pluss). Krysser fingre for dere alle sammen! Heier på oss
![]()
Tusen sommerfugler i magen nå, er så fantastisk og rart at dette endelig skjer! Var 6 eggposer som ble målt i dag også, så det bekymrer meg litt, men håper det ligger noe bra inni dem!Ja skal gjøre mitt beste...sykt så redd jeg ble for at det ikke skal gå...fikk virkelig føle på kroppen hvor sterke dere som har gjort dette mange ganger er.

Okay,
Okay, takk for oppklaring! Eg har satt inn eit 5 dagers fryst blasto. Så kor mange dager Dpo er eg då, mon tro? Kanskje da e eit tegn på at egget festa seg!!! Er veldig nervepirrande dager dette!!
Ja fytti, eg greia ikkje å vera nedpå!!! Skulle kvila middag i sta, greide ikkje å sova for eg berre tenkte på blodprøvesvaret neste veka, skal ha selskap neste lørdag. Om eg skal vera edru(håpa) eller drikka... haha ska ikkje vera lettNå begynner det virkelig å nærme seg for deg! Håper egget storkoser seg inni der!![]()
Ja fytti, eg greia ikkje å vera nedpå!!! Skulle kvila middag i sta, greide ikkje å sova for eg berre tenkte på blodprøvesvaret neste veka, skal ha selskap neste lørdag. Om eg skal vera edru(håpa) eller drikka... haha ska ikkje vera lettlure på om d blir ein russefest på søndag
![]()
Hehe neiHaha, ja, det er ikke ofte utenom denne prosessen at en ligger søvnløs på sofaen og grubler på om man skal drikke vin eller ikke![]()

hørtes mer spennende ut med en russefest daHehe neiser eg skreiv litt feil i forrige innlegg. Ikkje russefest men tissetest
![]()
Husk kvalitet forran kvantitet. Eg har berre fått ut få, og lykkes første gong eg fekk ut 4 egg, 3 blei befrukta, 2 utvikla seg av dei 1 satt inn og eit fryst som er vår nydelig lille snuppDa har jeg vært til ny kontroll og er blitt satt opp til uttak neste onsdag!Tusen sommerfugler i magen nå, er så fantastisk og rart at dette endelig skjer! Var 6 eggposer som ble målt i dag også, så det bekymrer meg litt, men håper det ligger noe bra inni dem!
Kan altså oppdateres med: uttak 31/10![]()
blir greit å få overstått uttaket på onsdag dåJa hahahørtes mer spennende ut med en russefest da![]()
Ja Hehe, blir litt påvirka ja! Eg lure veeeeeldog på om eg skal ta ein test i morgen tidlig el om eg skal venta til søndag.... har litt problemer med å gå til legen på mandag for blodprøve... har ikkje sagt noko til sjefen og har vore vekke litt for mange ganger i d siste pga alle sjekka osv. Måtte tilfeldigvis fjerne ei visdomstannJa hadde det vært 12 dpo hadde jeg ikke klart å holdt meg...har null viljestyrke der. Men gynekologen ville ikke at jeg skulle teste da. Han sa det var pga jeg fint kunne vær gravid selv om tester ble negative og da kunne jeg risikere å bli lei meg uten grunn....Men ja klarte ikke høre på han nei....blir påvirket av alle andre som tester
Det er en veldig sterk strek til å være 10 dpo synes jegVis vedlegget 279176
10dpo. Håper det varer.
Hehe neiser eg skreiv litt feil i forrige innlegg. Ikkje russefest men tissetest
![]()
Husk kvalitet forran kvantitet. Eg har berre fått ut få, og lykkes første gong eg fekk ut 4 egg, 3 blei befrukta, 2 utvikla seg av dei 1 satt inn og eit fryst som er vår nydelig lille snuppblir greit å få overstått uttaket på onsdag då
![]()
HurraVis vedlegget 279176
10dpo. Håper det varer.
GrattisVis vedlegget 279176
10dpo. Håper det varer.