Oktober 2018

I dag har jeg vært hos legen og fått henvisning til TUL :D
Hun skjønte godt at jeg ikke gadd å tulle med å vente på st olavs når testene har vært positive i en uke

Ja super happy så langt! På Medicus setter de inn 5 dagers så blir på mandag. Formen er good så langt! Litt spent på hvor vondt det blir etter lokalbedøvelse er gått ut.
Det er veldig forksjellig fra gong til gong, og person til person. No sist hadde eg vondere enn gongane før. Så hadde alltid ein Paracet med meg. Men dei to første gongane var det lite smerte! Kvil deg og kjøp deg noko godt så du kan kosa deg litt oppi alt :)

Så mye spennende som skjer her nå[emoji1]

Jeg er inne å leser men er ikke så aktiv selv nå med innlegg. Jeg venter på mensen. Den er 6 dager forsinketr. Jeg er ikke gravid, har testet. Hadde egguttak i september men det ble totalfrys. Selvfølgelig så må den jo være forsinket! Skulle hatt den 11 okt mn el var sikkert sen. Satser på at den kommer denne uka. Det vil vel si at testing ikke er før november på meg. Holder meg her inne likevel selv om jeg kan snike på november også.
Gratulere til alle som har testet positiv og lykke til til dere andre!

Har ikke fått noen telefon om eggene, de måtte jo fryses i dag siden jeg ikke kunne sette inn pga innfeksjon. De har jo sagt at ingen Tlf er bra så er kanskje positivt? Men vil jo hvite hvordan ting har gått da[emoji85]

Har ikke fått noen telefon om eggene, de måtte jo fryses i dag siden jeg ikke kunne sette inn pga innfeksjon. De har jo sagt at ingen Tlf er bra så er kanskje positivt? Men vil jo hvite hvordan ting har gått da[emoji85]

Kan du ikke sende melding over Crypho å høre?

Kan du ikke sende melding over Crypho å høre?

Hsr gjort det, fikk til svar at labben ringte med slike opplysninger. Mulig jeg skulle konkretisert mere at jeg skulle hatt innser men måtte fryses i stedet pga sykdom.

Jeg er sååå trøtt! :arghh: Usikker på om det er lutinusen eller rugingen (håper jo på at det er en liten spire som gjør det, men føler meg som en «symptomjeger» om dagen).

Ingen spennende oppdatering her i fra, men er midt i stimuleringen og har kontroll på fredag [emoji4]

Jeg har også kontroll på fredag! Når har du?

Da var jeg ferdig. Fikk ut 8 egg!!! Mannens spermtest var også bedre denne gang. Konsentrasjonen hadde gått fra 7,5 til 17,9 :) kun mobiliteten var lav enda. De sa de skulle ringe hver dag med oppdateringer så nå er det bare å vente!!! Nervepirrende!!!

Så hyggelig å lese, gratulerer med gode nyheter! Så spennende dager for deg fremover. :)

Da har jeg vært på kontroll før sprøytestart og satt min første sprøyte i kveld :) Hadde gruet meg litt til hvordan det skulle føles å stikke seg selv, men dette gikk virkelig over all forventning! Så deilig å vite at det var så greit, og alt ble så mye mer virkelig plutselig. Og spennende :)
Ja jeg og gruet meg til stikkingen, men er mye lettere enn du innbiller deg i hode. Kjekt du har kommet deg igang :)

Da har jeg vært på kontroll før sprøytestart og satt min første sprøyte i kveld :) Hadde gruet meg litt til hvordan det skulle føles å stikke seg selv, men dette gikk virkelig over all forventning! Så deilig å vite at det var så greit, og alt ble så mye mer virkelig plutselig. Og spennende :)
Så spennende - da er du i gang :) Jeg opplevde også at stikkingen gikk mye lettere enn forventet og det ble en rutine på det etterhvert :)

Back
Topp