Oktober 2018

Ja, vet ikke hvorfor. Skjer en sjelden gang :/ Vet ikke før i morgen om de har utvikler seg riktig da.

Takk

Blir stadig bedre men fortsatt på sykehuset, for høye verdier enda.

Uff så leit å høre! Men bra du er på bedringens vei. Håper de tar godt vare på deg på sykehuset. Sender deg en klem!

Jeg prøver å ha fokus på at jeg har et liv som dreier seg om mer enn denne prøvingen, men når man først er inne i denne bobla, så får man kanskje bare godta at det er sånn det er akkurat nå. Kom over en en svensk podkast som heter «Ruvarpodden». Det er to jenter som snakker om sine opplevelser om IVF og som ufrivillig barnløse. Anbefales!

Takk for tipset, det ser veldig interessant ut! 44 episoder :woot: Har du noen episoder å anbefale?

Får håpe den blir sterkere! [emoji173]️9 dpo :)

IMG_0332.JPG

Da var jeg ferdig. Fikk ut 8 egg!!! Mannens spermtest var også bedre denne gang. Konsentrasjonen hadde gått fra 7,5 til 17,9 :) kun mobiliteten var lav enda. De sa de skulle ringe hver dag med oppdateringer så nå er det bare å vente!!! Nervepirrende!!!

Da var jeg ferdig. Fikk ut 8 egg!!! Mannens spermtest var også bedre denne gang. Konsentrasjonen hadde gått fra 7,5 til 17,9 :) kun mobiliteten var lav enda. De sa de skulle ringe hver dag med oppdateringer så nå er det bare å vente!!! Nervepirrende!!!
Så spennande :) men bra fangst detta då!!! Lykke til med dagane som kommer! Kva dag skal du sette inn? Korleis er formen etter uttaket? God bedring :)

Gratulerer:D så spennende! D var jo en lovende økning!

Så spennande :) men bra fangst detta då!!! Lykke til med dagane som kommer! Kva dag skal du sette inn? Korleis er formen etter uttaket? God bedring :)
Ja super happy så langt! På Medicus setter de inn 5 dagers så blir på mandag. Formen er good så langt! Litt spent på hvor vondt det blir etter lokalbedøvelse er gått ut.

I dag fant gyn 5 egg og ikke 4. Den minste er på 9,5 mm så den kan nok ikke brukes. Den største er på 16mm. Han sa det er nok 3 av eggene som det sjans på. Har startet på Q10 i dag og håper det har effekt før uttak på mandag. Skal inn på ny ultralydkontroll på fredag. Q10 håper jeg hjelper på at eggene overlever. Fikk jo nettopp vite om det og håper det ikke er for sent[emoji28]

Så flott! Gratulerer med flott uttak! :D

Back
Topp