Oktober 2018

Jeg kan fjernes fra gravid. Er nesten sikker på at jeg mister nå.
Så kan fjernes.

Så blir nok litt stille utover... Og kommer helt sikkert tilbake nærmere fryseforsøk tenker jeg.

Detta var bare urettferdig :sorry::Heartred
Ja, etter 11 år så jeg endelig lyset....
Men dessverre så er det jo sånn at abortfaren er stor for oss.
Så var ikke min tur denne gangen heller :sorry::(
Andre kjemiske på under ett år nå.

:sad010:Heartred vet ikke hva jeg skal si engang, bare drit å høre, vi skulle jo kose oss i terminforum leeeengeee

:sad010:Heartred vet ikke hva jeg skal si engang, bare drit å høre, vi skulle jo kose oss i terminforum leeeengeee
Nei, er ikke så mye og si egentlig... Er bare sånn det er :sorry:
Gruer meg til samboeren kommer hjem fra jobb, han har vært borte siden halv seks. Han vet ikke noe om at jeg blør ganske mer nå.

Men har to på frys. Så håper kroppen har ordna opp så jeg kanskje ruger igjen til jul.

Uff[emoji27] Gravid blir du jo, du har blitt det to ganger. Da blir du det igjen. Satser på frysegget[emoji173]️

Så utrolig trist:grumpy: håper virkelig neste egg er gullegget! Ta vare på deg selv:Heartred

Takk.
Jeg vil nok bli litt stille noen dager/uker fremover.
Trenger nok litt forum fri tid. Og bruke tida, og tankene, på andre ting utover.

Uff[emoji27] Gravid blir du jo, du har blitt det to ganger. Da blir du det igjen. Satser på frysegget[emoji173]️
Fire ganger har jeg vært gravid. En gang i 2012, og i mars 2017, desember 2017 også nå.
Bare at kroppen min nok ser på det som en inntrenger og gjør alt for å kvitte seg med det.

Velkommen til oss! Lyst til å ta en titt på første innlegget om det er noen punkter du vil ha med på lista?
Kjenner ikke til riksen egentlig så jeg vet ikke

Jeg tror jeg kan ligge under stimulerer. Begynte på synarela 14/10 og har oppstart på Fostimon- sprøyter 2/11

Jeg tror jeg kan ligge under stimulerer. Begynte på synarela 14/10 og har oppstart på Fostimon- sprøyter 2/11
Jeg tror du bikker godt innenfor november da, kanskje du synes det er hyggelig å være nærmere dem i tidslinje? Har skrevet deg opp og selvfølgelig kan du være begge steder.

Jeg kan fjernes fra gravid. Er nesten sikker på at jeg mister nå.
Så kan fjernes.

Så blir nok litt stille utover... Og kommer helt sikkert tilbake nærmere fryseforsøk tenker jeg.
Så trist å høre, heiet virkelig på deg her. Du får gjøre ditt beste for å holde motet oppe og krysse fingrene for at gullegget ligger i fryseren. Stoooor klem :Heartred

Dette er mitt første forsøk og mitt første møte med IVF verden og i den anledning så lurte jeg på et par ting når det kommer til datoer:)
Jeg hadde uttak 8 okt og innsett 11 okt. Når man regner dager "DPO" hvor mange blir jeg da? :p
Testdag er 23 okt og dersom den sitter - hvor mange uker er jeg på vei da? :)

Takk og takk :)
Du regner dpo fra uttaks dato :)

Fy faen jeg blir så bitter... Vi har mistet 7 ganger, gyn ville ikke høre på meg... nå har vi venter i et halvt år på å komme til IVF. Og nå hadde jeg 4 modne egg[emoji27] AMH på 5, normalt for en på 30 år er 15-25..
Eggene var bare 10,11,12 og 13 mm og må øke menopur til 450IE. Ny ul på onsdag. Egguttak på fredag eller mandag... FIRE egg!!! Det minsker jo betraktelig at ett brukbart egg blir befruktet[emoji27][emoji24]
Krysser fingrene for at gullegget er blant de :)

Så trist å høre, heiet virkelig på deg her. Du får gjøre ditt beste for å holde motet oppe og krysse fingrene for at gullegget ligger i fryseren. Stoooor klem :Heartred
Det håper jeg også. At det ligger der og bare venter på meg.

Back
Topp