Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Gullegget er blant de!5 flotte egg er befruktet, så da blir det innsett i morgen! 2 av de hadde for mye genetikk i seg? I don’t know [emoji23] Så de kunne ikke brukes.
Fornøyd [emoji173]️
Herlig! Det var litt sv en fangst detDa fikk vi telefon og 12 egg er befruktet så innsett ble satt til torsdag![]()
![]()

Mine var også større på den ene siden enn den andre! Viss det er fem gode egg er det jo en kjempefangst uansettUttak i dag. Eggposene har av en eller annen grunn ikke vokst på høyre side, så det ble fem egg ut fra venstre side. Håper det holder til minst ett gullegg
Fortsatt noen dager til testdag på fredag, men ble en test i dag tidlig som jeg kan skimte en strek påVis vedlegget 277374

Skimter en strek jeg ogFortsatt noen dager til testdag på fredag, men ble en test i dag tidlig som jeg kan skimte en strek påVis vedlegget 277374
Jeg ser denblir spennende å se som den får mer farge ettervært!
5 flotte egg er befruktet, så da blir det innsett i morgen! 2 av de hadde for mye genetikk i seg? I don’t know [emoji23] Så de kunne ikke brukes.
Fornøyd [emoji173]️

Krysser fingre for at alt går som det skal for oss alle og at det hadde blitt juli baby’erVeldig spennende å følge med her nåså masse som skjer
krysser fingrene for at vi alle kan møtes i en termin gruppe snart
Går alt bra her blir det juli baby på oss. Har også jentenavn og guttenavn klar så nå må det bare klaffe!!!!
Æææh GRATULERERJeg er gravidettermiddagstest 9 "dpo"
Jeg er gravidettermiddagstest 9 "dpo"
Hva var det jeg sa, nå blir det minitiger Wooohooo!!!!!! Grattis!!!!Jeg er gravidettermiddagstest 9 "dpo"
GratulererJeg er gravidettermiddagstest 9 "dpo"
Jeg er gravidettermiddagstest 9 "dpo"
Nei, tror ikke det. Ikke hørt noe om det. Men virker som kanskje littegrann.Er du blitt overstimulert?