Sitrus.
Gift med forumet
Åneiså trist å lese! Når fikk du vite det? Jeg som håpet sånn at du var blitt ruger nå! Sender deg en stor klem
![]()
De ringte klokka ni i morges desverre, tre timer før planlagt innsett. Jeg hadde også håpet, så veldig. Takk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneiså trist å lese! Når fikk du vite det? Jeg som håpet sånn at du var blitt ruger nå! Sender deg en stor klem
![]()

Gratulererså gøy! Det blir spennende dager fram til 12. Oktober.
De ringte klokka ni i morges desverre, tre timer før planlagt innsett. Jeg hadde også håpet, så veldig. Takk![]()
De ringte klokka ni i morges desverre, tre timer før planlagt innsett. Jeg hadde også håpet, så veldig. Takk![]()
Ikke peiling på uttak (Ikke kommet så langt) men på sædprøven var det sex forbud på 2-3 dager fikk vi beskjed om. Tipper det blir noe lignende ved uttak. Vi hadde ikke hatt sex på ca 1 uke...pga tr...da fant de en del døde pga d...Teit spørsmål, men! Når anbefaler de at menn får utløsning før uttak? Altså, man vil jo ikke ha «gammel» sæd, men heller ikke helt «fersk» hvis dere skjønner? [emoji85] Husker når han måtte ta en sædprøve kunne man ikke ha sex på så så mange dager, men man skulle ha før en uke før testen eller noe. Skjønner dere hva jeg mener? [emoji23][emoji23][emoji85]
Teit spørsmål, men! Når anbefaler de at menn får utløsning før uttak? Altså, man vil jo ikke ha «gammel» sæd, men heller ikke helt «fersk» hvis dere skjønner? [emoji85] Husker når han måtte ta en sædprøve kunne man ikke ha sex på så så mange dager, men man skulle ha før en uke før testen eller noe. Skjønner dere hva jeg mener? [emoji23][emoji23][emoji85]
Vi fikk anbefalt å på neste runde ta to prøver på uttaksdagen (altså innen en time før), og kaste den første slik at alle er helt nye.. Så vil tro at med mindre sædkvaliteten er dårlig så er det bedre jo «ferskere» den er! Visstnok noe om at når den forringes når den ligger lagret.
Så spennende! Hvordan ligger du ann i prosessen?Samme her! Førstegangs ivf her ogsåveldig mye nytt og spennende!
Om noen timer skal jeg inn å få satt innSå spennende! Hvordan ligger du ann i prosessen?![]()
så bare håper jeg ikke får noen telefon før den tid. Setter inn på dag 3. Så tenker d er et godt tegn at de ikke har ringt enda. Veldig veldig spent å høre resultatet.Ææh så spennende!! Lykke til og hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går!Om noen timer skal jeg inn å få satt innså bare håper jeg ikke får noen telefon før den tid. Setter inn på dag 3. Så tenker d er et godt tegn at de ikke har ringt enda. Veldig veldig spent å høre resultatet.
Åh, spennende! Lykke til i dag!Om noen timer skal jeg inn å få satt innså bare håper jeg ikke får noen telefon før den tid. Setter inn på dag 3. Så tenker d er et godt tegn at de ikke har ringt enda. Veldig veldig spent å høre resultatet.
Masse lykke tilOm noen timer skal jeg inn å få satt innså bare håper jeg ikke får noen telefon før den tid. Setter inn på dag 3. Så tenker d er et godt tegn at de ikke har ringt enda. Veldig veldig spent å høre resultatet.
Så lenge han ikke har feber er alt helt greit. Men nevn det til dem sånn at de kan bestemme seg for riktig befruktningLitt krise i heimen da mannen har blitt forkjølet! [emoji33] håper virkelig ikke det har noe å si?? Han har ikke feber enda verfrall! Vi skal ha uttak på mandag mest sannsynlig, får vite det heilt sikkert i morgen.. noen som har noen erfaringer? Kan vi risikere at alt går i vasken?
Litt krise i heimen da mannen har blitt forkjølet! [emoji33] håper virkelig ikke det har noe å si?? Han har ikke feber enda verfrall! Vi skal ha uttak på mandag mest sannsynlig, får vite det heilt sikkert i morgen.. noen som har noen erfaringer? Kan vi risikere at alt går i vasken?
Herlig, lykke til med ruginga! 8 befrukta er jo toppers, blir spennende å se hvor mange det blir på frys.9 delt egg satt innalt så veldig bra ut. Av 10 egg ble 8 befruktet og 7 dyrkes videre
så da er det bare å ruge ivei.