Oktober 2018

De ringte klokka ni i morges desverre, tre timer før planlagt innsett. Jeg hadde også håpet, så veldig. Takk :Heartred

Alltid en stor skuffelse med avbrutt forsøk, man føler man har lidd seg gjennom bivirkninger til ingen nytte.
Sender en stor klem.

Teit spørsmål, men! Når anbefaler de at menn får utløsning før uttak? Altså, man vil jo ikke ha «gammel» sæd, men heller ikke helt «fersk» hvis dere skjønner? [emoji85] Husker når han måtte ta en sædprøve kunne man ikke ha sex på så så mange dager, men man skulle ha før en uke før testen eller noe. Skjønner dere hva jeg mener? [emoji23][emoji23][emoji85]

Teit spørsmål, men! Når anbefaler de at menn får utløsning før uttak? Altså, man vil jo ikke ha «gammel» sæd, men heller ikke helt «fersk» hvis dere skjønner? [emoji85] Husker når han måtte ta en sædprøve kunne man ikke ha sex på så så mange dager, men man skulle ha før en uke før testen eller noe. Skjønner dere hva jeg mener? [emoji23][emoji23][emoji85]
Ikke peiling på uttak (Ikke kommet så langt) men på sædprøven var det sex forbud på 2-3 dager fikk vi beskjed om. Tipper det blir noe lignende ved uttak. Vi hadde ikke hatt sex på ca 1 uke...pga tr...da fant de en del døde pga d...

Vi fikk anbefalt å på neste runde ta to prøver på uttaksdagen (altså innen en time før), og kaste den første slik at alle er helt nye.. Så vil tro at med mindre sædkvaliteten er dårlig så er det bedre jo «ferskere» den er! Visstnok noe om at når den forringes når den ligger lagret.

Vi fikk anbefalt å på neste runde ta to prøver på uttaksdagen (altså innen en time før), og kaste den første slik at alle er helt nye.. Så vil tro at med mindre sædkvaliteten er dårlig så er det bedre jo «ferskere» den er! Visstnok noe om at når den forringes når den ligger lagret.

Såpass ja!
Her er ikke sædkvaliteten dårlig, så kanskje greit å ha «ferskest» mulig:) Kan jo høre med Porsgrunn og:p
Men alt hva man tenker på [emoji23]

Flere på lista som må oppdateres? dere må holde litt igjen på oppdateringer etter det frem til søndag kveld, her blir det fult kjør med reisevirksomhet og rett på jobb når jeg kommer hjem, med praksisforberedelser oppi det hele, kommer ikke til å ha kjangs å henge med!

Så spennende! Hvordan ligger du ann i prosessen? :)
Om noen timer skal jeg inn å få satt inn:woot: så bare håper jeg ikke får noen telefon før den tid. Setter inn på dag 3. Så tenker d er et godt tegn at de ikke har ringt enda. Veldig veldig spent å høre resultatet.

11dpo i dag og hodet bare spinner rundt. Gruer meg så innmari til å teste denne gangen, nesten så jeg har lyst til å bare droppe testinga og stå på hormonene i seks-sju uker til og så se om det blir noen baby etterhvert. Foreslo det for mannen i går, men han hadde visst ikke lyst til å bo med et hormontroll uten å vite om det blir noe barn av det. Skjønner ikke det.

Har null konsentrasjon og er bare kvalm og nervøs og på gråten, så har dratt fra jobb og sagt til sjefen at jeg trolig blir borte i morgen også. Veldig godt å ha muligheten til å ta det med ro når det trengs!

Litt krise i heimen da mannen har blitt forkjølet! [emoji33] håper virkelig ikke det har noe å si?? Han har ikke feber enda verfrall! Vi skal ha uttak på mandag mest sannsynlig, får vite det heilt sikkert i morgen.. noen som har noen erfaringer? Kan vi risikere at alt går i vasken?

Litt krise i heimen da mannen har blitt forkjølet! [emoji33] håper virkelig ikke det har noe å si?? Han har ikke feber enda verfrall! Vi skal ha uttak på mandag mest sannsynlig, får vite det heilt sikkert i morgen.. noen som har noen erfaringer? Kan vi risikere at alt går i vasken?
Så lenge han ikke har feber er alt helt greit. Men nevn det til dem sånn at de kan bestemme seg for riktig befruktning

Sniker litt her! Ikke farlig, prøven som tas på mandag er sædceller som ble produsert for 3 mnd siden! Så det hadde vært verre om han hadde vært syk da! Vi hadde samme greia her, og dette var det St.Olavs sa til meg! Vi har i tillegg mannlig faktor som årsak til behandling! Lykke til[emoji5]

Back
Topp