Fått tak i noen nye bukser ?Jeg er seriøst så oppblåst nå, at jeg kan skru på meg buksa i valkene... Jeg er større rundt magen nå, enn da jeg veide 10 kg mer, for ett år sida...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått tak i noen nye bukser ?Jeg er seriøst så oppblåst nå, at jeg kan skru på meg buksa i valkene... Jeg er større rundt magen nå, enn da jeg veide 10 kg mer, for ett år sida...![]()
Ja, kom ei i posten i dag. Og den skal på etterpå. Må bare en tur til veterinæren med ene katta først, også skal jeg teste denFått tak i noen nye bukser ?

Hvis du finner ut av hvor den knappen er så hyl ut....tenker jo nesten ikke på noe annet...eneste som funker litt er å se på netflix....ser på serien Outlander...hormonell og ligger å sutrer til alt mulig....spesielt scenen med dødfødsel.....knakk meg helt.... jepp er skrudd jaÅh, sliter med konsentrasjonen på jobb i dag. Har mest lyst til å legge meg til å sove og våkne på søndag, teste og få det overstått. Samtidig er det greit å være på jobb også, får jo tiden til å gå. Men merker at mye av hjernekapasiteten er beslaglagt av tanker om IVF nå. Noen som vet om en knapp man kan trykke på for å skru av tankekjøret? [emoji28]
Uff stress da...håper buksen du har fått er god daJa, kom ei i posten i dag. Og den skal på etterpå. Må bare en tur til veterinæren med ene katta først, også skal jeg teste den
Det er seriøst VONDT å ha på seg bukser...![]()
Ja, skikkelig, skikkelig frustrerende, det må vel snart gå ned igjen nå...Uff stress da...håper buksen du har fått er god da
Så braDa har de endelig ringt
Ny kontroll på fredag. Ikke modne enda, men begynte å bli. Flere som var "langt" unna, så enten vokser de seg fine og store, eller går til grunne. Så alt kan skje!
Fortsetter med samme dose med Menopur![]()
Den serien ser jeg også på! Såå bra! Og nei du er ikke skrudd Skjønner deg godtHvis du finner ut av hvor den knappen er så hyl ut....tenker jo nesten ikke på noe annet...eneste som funker litt er å se på netflix....ser på serien Outlander...hormonell og ligger å sutrer til alt mulig....spesielt scenen med dødfødsel.....knakk meg helt.... jepp er skrudd ja
Så deilig å være ferdig da! Hmmm, tror ikke man kan si det er noen fasit på hva som er bra eller dårlig. Kommer vel helt an på kvaliteten på eggene man tar ut. 24 egg er iallefall en stor fangstDa er første UL gjennomført og det blir mest sannsynlig uttak på tirsdag!Hun fant 24 egg med gjennomsnitt på 10mm. Om det er bra eller dårlig med 24 egg vet jeg ikke? Ble så forfjamset og var så nervøs når jeg var der inne at jeg glemte helt å spørre om dette!
Dere som kan dette her - hva er det som er regnet som "bra"?![]()
ble du satt opp på ny kontroll eller?Akkurat ferdig med sesong 3 av outlander nåHvis du finner ut av hvor den knappen er så hyl ut....tenker jo nesten ikke på noe annet...eneste som funker litt er å se på netflix....ser på serien Outlander...hormonell og ligger å sutrer til alt mulig....spesielt scenen med dødfødsel.....knakk meg helt.... jepp er skrudd ja
aner ikke hvordan jeg skal få tida til å gå nåSpennende! Sånn var det til meg også. Men plutselig var de blitt modne. Telte vel 15 egg på kontrollen før uttak. På uttaket fikk jeg ut 10 egg. Så noen må vel ha gått til grunneDa har de endelig ringt
Ny kontroll på fredag. Ikke modne enda, men begynte å bli. Flere som var "langt" unna, så enten vokser de seg fine og store, eller går til grunne. Så alt kan skje!
Fortsetter med samme dose med Menopur![]()
GratulererJeg er blitt ruger til et perfekt blastocysttestdag 12.oktober.
så gøy! Det blir spennende dager fram til 12. Oktober.Så trist å høre...Håper neste runde går bedre. Sender en stor bamseklem
![]()

Ja, ny kontroll på fredag med planlagt uttak på tirsdag neste ukeSå deilig å være ferdig da! Hmmm, tror ikke man kan si det er noen fasit på hva som er bra eller dårlig. Kommer vel helt an på kvaliteten på eggene man tar ut. 24 egg er iallefall en stor fangstble du satt opp på ny kontroll eller?
Uffda! Ja, er hormonell og sensitiv om dagen jeg også. Skulle kose meg og koble av med en krimbok i går, og plutselig var det flystyrt med en hel familie og jeg måtte bare legge den fra meg.Hvis du finner ut av hvor den knappen er så hyl ut....tenker jo nesten ikke på noe annet...eneste som funker litt er å se på netflix....ser på serien Outlander...hormonell og ligger å sutrer til alt mulig....spesielt scenen med dødfødsel.....knakk meg helt.... jepp er skrudd ja
ÅneiVi hadde uttak på mandag som var vi, fikk ut tre egg. Desverre fikk vi akkurat vite at det ikke blir noe innsett på oss, men det har nok med min tydeligvis dårlige eggkvalitet eller noe å gjøreDet kan gå veldig bra med få egg så jeg håper for dere
![]()
så trist å lese! Når fikk du vite det? Jeg som håpet sånn at du var blitt ruger nå! Sender deg en stor klem
Samme her! Førstegangs ivf her ogsåJa, ny kontroll på fredag med planlagt uttak på tirsdag neste ukeEn jungel for meg dette her - er første gangen med IVF så er jo så mye man går å bekymrer seg for oppi alt sammen
![]()
veldig mye nytt og spennende!