Oktober 2018

Hos meg økte de forresten dosen bare fra 137,5 til 150. Virket ikke som de hadde så tro på flere follikler. Men det er godt mulig at er så stor doseøkning kan gi deg noen fler, og av og til modner også små eggposer raskt av ovitrelle! Noen ganger finner de også noe ekstra underveis i uttaket. Jeg leste flere historier om folk som hadde endt opp med 5-7 egg selv om det var bare 3-4 på kontroll, så hold motet oppe!

Takk for oppløftende ord. Jeg håper du har rett i det, og at det skjer mer i løpet av noen dager. Jeg skal holde motet litt mer oppe❤️

Vi hadde uttak på mandag som var vi, fikk ut tre egg. Desverre fikk vi akkurat vite at det ikke blir noe innsett på oss, men det har nok med min tydeligvis dårlige eggkvalitet eller noe å gjøre :(Det kan gå veldig bra med få egg så jeg håper for dere :Heartred

Uff, dette var leit å lese. Hadde håpet veldig på innsett for dere i dag! Dette kan ikke være lett å stå i for dere, sender noen varme tanker. [emoji173]️

Så kjedelig ååhøre sitrus. Føler med deg Er dette ditt første forsøk? Jeg har ikke store forventninger til min kvalitet heller, og forventningene er lik null denne gangen.

Nei, andre. Ingen bra nok til innsetting sist heller, og da fikk vi ut 18.. Så hadde håpet færre var bedre for oss. Nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, er fryktelig skuffet og redd. En lege skulle ringe i ettermiddag da, så det er bra, men forventer ikke at de har så mye å si utover at de ikke vet hva som skjer..
Jeg hadde også lave forventninger nå, og er likevel helt knust. Så du har lov til å håpe underveis, det blir tydeligvis ikke enklere hvis det går til h... uansett.

Åh, sliter med konsentrasjonen på jobb i dag. Har mest lyst til å legge meg til å sove og våkne på søndag, teste og få det overstått. Samtidig er det greit å være på jobb også, får jo tiden til å gå. Men merker at mye av hjernekapasiteten er beslaglagt av tanker om IVF nå. Noen som vet om en knapp man kan trykke på for å skru av tankekjøret? [emoji28]

Nei, andre. Ingen bra nok til innsetting sist heller, og da fikk vi ut 18.. Så hadde håpet færre var bedre for oss. Nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, er fryktelig skuffet og redd. En lege skulle ringe i ettermiddag da, så det er bra, men forventer ikke at de har så mye å si utover at de ikke vet hva som skjer..
Jeg hadde også lave forventninger nå, og er likevel helt knust. Så du har lov til å håpe underveis, det blir tydeligvis ikke enklere hvis det går til h... uansett.

Føler sånn med deg. Vet ikke om det hjelper å tenke at det er mange i samme båt, men leser jo ofte om folk som lykkes selv om det er få egg og dårlig kvalitet! Plutselig sitter den❤️ Det er ikke en lett prosess dette. En dag av gangen, håpet som går til topps og så rett til bunns, alle tankene og energien man legger i det. En ting er sikkert, og det er at vi som er på denne IVF reisen blir sterke som f.. med alt vi skal gjennom. Jeg tror at flesteparten av oss lykkes, til slutt! Vi må bare gå litt lenger❤️ Fint med denne gruppen forresten, kjenner den er god å ha i disse tider!

Deilig når tiden går fort!

Når tenker du å begynne å teste? Vi er vel først ut i oktober, vi to.

Jeg er 6 DPO i dag, så litt tidlig enda. Men egentlig ikke satt noen dag enda.
Blodprøva er neste onsdag :) Så blir noen dager før den tenker jeg.

Du er vel 7 dpo idag?[emoji848]
Ehm, kanskje jeg er det. Det er onsdag i dag, og hadde uttak onsdag. Teller da uttak som 1 DPO, todde DPO teltes fra dagen etter.
Men jeg er ikke helt med enda kjenner jeg :oops:

Føler sånn med deg. Vet ikke om det hjelper å tenke at det er mange i samme båt, men leser jo ofte om folk som lykkes selv om det er få egg og dårlig kvalitet! Plutselig sitter den❤️ Det er ikke en lett prosess dette. En dag av gangen, håpet som går til topps og så rett til bunns, alle tankene og energien man legger i det. En ting er sikkert, og det er at vi som er på denne IVF reisen blir sterke som f.. med alt vi skal gjennom. Jeg tror at flesteparten av oss lykkes, til slutt! Vi må bare gå litt lenger❤️ Fint med denne gruppen forresten, kjenner den er god å ha i disse tider!

Ja man må bare bli sterk. Det finnes jo ikke noe alternativ. Jeg er bare så vanvittig sliten og det er vanskelig å tenke at vi noen gang skal komme oss i mål med dette. Men vi fortsetter. For plutselig skjer det, som du sier. Skulle bare ønske vi slapp alt dette.. Masse lykke til på mandag, jeg heier på dere!

Ja, dpo er fra dagen etter uttak og du er 7 dpo idag[emoji6]
Herregud, hvordan er det jeg teller da... Ser jo det nå, når jeg teller etter :eek::hilarious:
Den dagen fra 6 til 7 gikk jammen fort :hilarious:
Takk :)

Ja man må bare bli sterk. Det finnes jo ikke noe alternativ. Jeg er bare så vanvittig sliten og det er vanskelig å tenke at vi noen gang skal komme oss i mål med dette. Men vi fortsetter. For plutselig skjer det, som du sier. Skulle bare ønske vi slapp alt dette.. Masse lykke til på mandag, jeg heier på dere!

Tusen takk! Jeg håper så inderlig at det går bra. Synes mandag er lenge til nå

Huff, det ekke lett med denne prosessen! Lov å være litt sliten og hormonell! Håper egglederene dine tar til vert og hører etter:p
Tusen takk :) hørt noen nevne at sengekos setter fortgang i ting så lurte mannen i seng igår...nevnte selvfølgelig ikke hvorfor...hehehe

Vi hadde uttak på mandag som var vi, fikk ut tre egg. Desverre fikk vi akkurat vite at det ikke blir noe innsett på oss, men det har nok med min tydeligvis dårlige eggkvalitet eller noe å gjøre :(Det kan gå veldig bra med få egg så jeg håper for dere :Heartred
Så trist å høre :(...Håper neste runde går bedre. Sender en stor bamseklem :Heartbigred

Jeg er seriøst så oppblåst nå, at jeg kan skru på meg buksa i valkene... Jeg er større rundt magen nå, enn da jeg veide 10 kg mer, for ett år sida... :wtf:

Back
Topp