Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har naturlig syklus - så ingen EL-sprøyte på meg :) Så kan ikke være det. Spent på å teste i morgen tidlig.

Jeg har faktisk aldri hatt en strek på testene mine - og jeg har tatt mange på 2 år :P Haha!!

Takk for gode ord <3 Jeg får være forsiktig optimist :)

Da ER det din HCG som gir den streken! :D Gratulerer ;) Tenk at den endelig satt!

• Liker
Reactions: DLK
Da ER det din HCG som gir den streken! :D Gratulerer ;) Tenk at den endelig satt!

Det er første IVF-forsøk. Kan jo ikke ha truffet på første..? :o
Jeg får følge med videre :) Håpe på det beste, men venter det værste!!

Dagens ❤ det bør gå opp for meg snart:rolleyes: ❤4+2❤

ee5dd3dda0cbb047dfb04020c1fe4cf3

• Liker
I dag fikk jeg satt inn 1 blasto,som ble fryst sist gabg da vi hadde ICSI.
Bare å vente....å vente...og krysse fingrene ❤
Hurra! Krysser fingrene for lille blasto :)

• Liker
ImageUploadedByBV Forum1478170188.196820.jpg

Kjenner at stigninga ikke er helt innafor.. mulig det er hormonene, men den i dag ser svakere ut..

Eg hadde egguttak på mandag, og fekk ut 14 egg. Så mykje som 12 av egga vart befrukta, så eg var kjempefornøyd så langt. :) Eg hadde innsett i går (torsdag), og då var det berre 5 egg igjen, som hadde overlevd. :( Det var eit skuffande resultat, synst eg. Det var heller ingen av egga som var av topp kvalitet.

Eg fekk i alle fall sett inn 2 egg i går, av ok kvalitet - så no er eg rugar igjen! :happy119 Dei 3 siste egga skulle dyrkast vidare til i morgon (lørdag). Men dei var ikkje av så god kvalitet, så det var ikkje sikkert at eg fekk nokon egg på frys denne gangen. Eg får telefon på mandag om korleis det har gått med dei siste egga mine. Testdato er 15. november.

Mensen har kommet, så da gikk det ikke denne gangen.. Lykke til dere andre:-)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp