Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mistet helt håpet om at det har gått denne gangen.. Nå blør jeg mer enn tidligere idag plutselig, med litt smerter og ubehag i tillegg :( Er jo bare 5 dpo jo.. Hatt en del ubehag siden inseminasjon, men føler kanskje det er litt verre nå. Kan også være psykisk etter sist dobesøk.

Og har testet idag for å se hvor mye av eggløsningssprøyten som satt igjen og det ser ut som at det ikke er mange dager igjen før den er ute :) Noe bra i hvert fall ;)

ImageUploadedByBV Forum1476545002.854068.jpg

Blør fortsatt lutt jeg, 2 dpo. Begynte 2 dpo. Blid i slimet og papiret. Skeptisk..
Mistet helt håpet om at det har gått denne gangen.. Nå blør jeg mer enn tidligere idag plutselig, med litt smerter og ubehag i tillegg :( Er jo bare 5 dpo jo.. Hatt en del ubehag siden inseminasjon, men føler kanskje det er litt verre nå. Kan også være psykisk etter sist dobesøk.
veldig kjedelig.. men kan det være noen sjans for at det bare er overfølsomt og irritert?

åååååå:( Føler med deg. Hva sa legen/sykepleier? Og er det uansett ikke litt rart at kroppen "skyver" det fra seg allerede nå? Jeg er enda litt på at det er såre slimhinnene jeg.

åååååå:( Føler med deg. Hva sa legen/sykepleier? Og er det uansett ikke litt rart at kroppen "skyver" det fra seg allerede nå? Jeg er enda litt på at det er såre slimhinnene jeg.

Sendt de mail idag, får vel svar først på mandagen.. Er jo ikke mye å gjøre. Håper det ikke er ødeleggende for forsøket, skal jo ikke være det sååå tidlig heller :(

Var greit på ul er mange egg men ikke store nokk så øker dosen på sprøytene og så ny ul på mandag :) håper da d er bra så kansje d blir uttak på onsdag :)
Da ligger vi helt likt :) når har du ul i morra? :)

Noen av dere andre som sover dårlig under sprøytestimuleringa? Verker overalt :P sovna 4 i natt, måtte opp for nesesprayen og da var det gjort :P håper det blir siste hormonsprøyter i dag og otrivellen i morra!

Noen av dere andre som sover dårlig under sprøytestimuleringa? Verker overalt :p sovna 4 i natt, måtte opp for nesesprayen og da var det gjort :p håper det blir siste hormonsprøyter i dag og otrivellen i morra!

Sover fryktelig dårlig, men ikke for det at jeg verker. Drømmer så mye fryktelig rart og vondt. Mareritt nesten hver natt. Da er du ikke langt unna egguttak. Lykke til :)

Sover fryktelig dårlig, men ikke for det at jeg verker. Drømmer så mye fryktelig rart og vondt. Mareritt nesten hver natt. Da er du ikke langt unna egguttak. Lykke til :)
Drømmene har vært her de og :P men huttetu! Mareritt er ikke noe gøy :(
Takk for det :)

Noen av dere andre som sover dårlig under sprøytestimuleringa? Verker overalt :P sovna 4 i natt, måtte opp for nesesprayen og da var det gjort :P håper det blir siste hormonsprøyter i dag og otrivellen i morra!

Det eneste jeg har merket nå den siste uka er at jeg er oppe flere ganger på natta for å tisse:p litt plagsomt.

Hvordan har det gått med deg millmolly? Har ikke sett noen oppdateringer, håper "no news" er "good news".

Nå går det bra xsmile3 Var på ultralyd forrige mandag - 18 egg. Onsdag var det egguttak (14 egg ble tatt ut ) dagen etterpå fikk jeg beskjed at 11 egg var befruktet. Siden jeg ikke tåler morfin ble det ikke mye smertestillende på meg. Jeg blødde mye og fikk blodtrykksfall. Har hatt veldig vondt etterpå og vært en "oppblåst ballong". Å le, nyse, generelt bevege meg har gjort veldig vondt. Dette var jeg ikke så forberedt på :bored: Det er først i dag jeg har orket å sitte foran en pc.

På fredag satt de inn ett egg som var 4-delt. Jeg har muligens ett til som kan fryses, skal få beskjed i morgen (mandag). Ble litt skuffet at bare 2 av 11 egg fungerte.. men men o_O

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp