Prøverøret
Glad i forumet
Uttak mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt for to gullegg som har jobba seg gjennom og skal bli skjønne babiser <32 av 10 egg ble fryst ned idag. Er så lei meg. Igår var det 8 som hadde utviklet seg bra :-(
Da er d ul i dagblir spennende å se hvordan d ligger ann
sprøytedag nr 6 i dag
![]()
Hvor mange dager etter sprøyten er det?Og har testet idag for å se hvor mye av eggløsningssprøyten som satt igjen og det ser ut som at det ikke er mange dager igjen før den er uteNoe bra i hvert fall
![]()
Vis vedlegget 202572
Blør fortsatt lutt jeg, 2 dpo. Begynte 2 dpo. Blid i slimet og papiret. Skeptisk..
veldig kjedelig.. men kan det være noen sjans for at det bare er overfølsomt og irritert?Mistet helt håpet om at det har gått denne gangen.. Nå blør jeg mer enn tidligere idag plutselig, med litt smerter og ubehag i tilleggEr jo bare 5 dpo jo.. Hatt en del ubehag siden inseminasjon, men føler kanskje det er litt verre nå. Kan også være psykisk etter sist dobesøk.
Mistet helt håpet om at det har gått denne gangen.. Nå blør jeg mer enn tidligere idag plutselig, med litt smerter og ubehag i tilleggEr jo bare 5 dpo jo.. Hatt en del ubehag siden inseminasjon, men føler kanskje det er litt verre nå. Kan også være psykisk etter sist dobesøk.
Hvor mange dager etter sprøyten er det?
veldig kjedelig.. men kan det være noen sjans for at det bare er overfølsomt og irritert?
ååååååFøler med deg. Hva sa legen/sykepleier? Og er det uansett ikke litt rart at kroppen "skyver" det fra seg allerede nå? Jeg er enda litt på at det er såre slimhinnene jeg.
Var greit på ul er mange egg men ikke store nokk så øker dosen på sprøytene og så ny ul på mandaghåper da d er bra så kansje d blir uttak på onsdag
![]()
Da ligger vi helt liktVar greit på ul er mange egg men ikke store nokk så øker dosen på sprøytene og så ny ul på mandaghåper da d er bra så kansje d blir uttak på onsdag
![]()
Noen av dere andre som sover dårlig under sprøytestimuleringa? Verker overaltsovna 4 i natt, måtte opp for nesesprayen og da var det gjort
håper det blir siste hormonsprøyter i dag og otrivellen i morra!
Drømmene har vært her de ogSover fryktelig dårlig, men ikke for det at jeg verker. Drømmer så mye fryktelig rart og vondt. Mareritt nesten hver natt. Da er du ikke langt unna egguttak. Lykke til![]()
Noen av dere andre som sover dårlig under sprøytestimuleringa? Verker overaltsovna 4 i natt, måtte opp for nesesprayen og da var det gjort
håper det blir siste hormonsprøyter i dag og otrivellen i morra!
Hvordan har det gått med deg millmolly? Har ikke sett noen oppdateringer, håper "no news" er "good news".
Var på ultralyd forrige mandag - 18 egg. Onsdag var det egguttak (14 egg ble tatt ut ) dagen etterpå fikk jeg beskjed at 11 egg var befruktet. Siden jeg ikke tåler morfin ble det ikke mye smertestillende på meg. Jeg blødde mye og fikk blodtrykksfall. Har hatt veldig vondt etterpå og vært en "oppblåst ballong". Å le, nyse, generelt bevege meg har gjort veldig vondt. Dette var jeg ikke så forberedt på
Det er først i dag jeg har orket å sitte foran en pc.