Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ul i morra! Spent, kjenner kroppen jobber, men det gjorde den sist og, og da ble det bare to egg ut..
Det er nok rimelig lurt ja. OHSS er dessverre ikke noe å tulle med..
Da er jeg ruger for 1. gangEtt egg ble satt inn og 3 ble lagt på frys. Nå er det bare å vente....
For en opplevelse alt dette har vært. De som blir gravid uten hjelp går jo glipp av litt også
![]()
Hvordan går det med deg?
10 egg på meg i dag og er godt fornøyd med detBlir spennende med tilbakemelding i morgen på befruktning og veien videre. Krysser fingrene for at dette var første og siste gang med uttak - en ganske smertefull opplevelse for min del. Heldigvis lite smerter i ettertid
![]()
Med meg går det fintTror nok jeg er lett overstimulert, men krampene begynner gi seg nå. Så ingen fare
12 dager ish til testing om jeg ikke tester ut hCG fra neste uke da
Hvordan går det med deg?![]()
Er litt testlei, men dette er jo en helt nytt opplegg.Hehe, ja heldigvis har vi vel en unik evne til å glemme slike smertefulle opplevelser etter en tid, men satser på mange aktive krabater og mye familielykke i juli 2017!!Så brakrysser fingrene!
Enig med deg. Ikke en smertefri opplevelse. Håper vi begge slipper nye uttak (eller at det blir en stund til neste gang slik at opplevelsen er glemt).
Festeblødning?Ehh.. Jeg blør. Ikke mye, men blod i slimet. 2 dager siden eggløsning bare.. Normalt?
Festeblødning?litt tidlig kanskje.. såre slimhinner?
![]()
Hm.. Akkurat ferdig med en runde med oppkast/spying + bak.. Tror ikke det er OHSS på gang, men kjenner jeg nok vil ta en telefon til Porsgrunn imorgen. Uggen, vondt i magen, stølhet.. Har kroniske mageplager så kan ha vært de som gav oppkastet.
OffTa en telefon du
Du kan jo vært uheldig å blitt smittet av omgangssyken.
Sniker litt. Jeg fikk også ut ti og var kjempefornøyd, men så var det bare tre som ble befruktet og jeg ble kjempenegativ og skuffet. Var helt sikker på at jeg ikke kom til å få satt inn noe. Men jaggu overlevde alle til å bli blastocyster, så det ble ett inn og to på frys. Alt er mulig! Krysser fingreneBle så glad for 10 egg i går, da var det liksom litt å gå på om ting ikke skulle gå veien på første innsett, men bare 3 ble befruktet så det var en nedtur..vet det bare er ett egg som skal til, men blir litt stressa nå når det ble så mye færre sjanser
![]()
Tusen takk! Godt med en liten positiv pep talkSniker litt. Jeg fikk også ut ti og var kjempefornøyd, men så var det bare tre som ble befruktet og jeg ble kjempenegativ og skuffet. Var helt sikker på at jeg ikke kom til å få satt inn noe. Men jaggu overlevde alle til å bli blastocyster, så det ble ett inn og to på frys. Alt er mulig! Krysser fingrene![]()
(og ikke minst etterpå..Tusen takk for detTusen takk! Godt med en liten positiv pep talkog veldig hyggelig at det gikk bra med deg! Da satser jeg på at jeg er like heldig. Gratulerer og nyt tiden frem til april
(og ikke minst etterpå..
)