helli
Flørter med forumet
Jeg har fått beskjed om å begynne med sprøyter på dag 2 av syklusen så da hadde jeg begynt i morgen
Ja e sån eg og har forståt d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått beskjed om å begynne med sprøyter på dag 2 av syklusen så da hadde jeg begynt i morgen
Dæven døttegubben satte alle sprøyter forrige forsøk, har satt de 3 første denne runden, men nå reiste han til USA i natt, nå måtte jeg sette menopuren og bemfolaen selv.. og det var jo nesten mye bedre selv jo!
![]()
Jeg skjønner jo nå at jeg har vært skikkelig pingleJeg har satt alle (kort regnet 70-75 stk) sprøyter selvMye bedre syns jeg. Ene måtte nesten mannen sette, fikk litt panikk, men ordnet seg
![]()
Da er EL sprøyten satt så da er det bare å vente til mandag og uttak! Er kjempe spent!
Jeg fikk Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er det noen andre som har prøvd det? Skulle visst minske risikoen for overstimulering.
Så bra!! Jeg fikk ovitrelle, men beskjed om å kun ta 13 "klikk" av den. Spent på morgendagen. Er i veldig god form heldigvis![]()
Lykke til, til deg også imorgen VictoriaH!
Også håper jeg at Stargazer får innsett av to perfekte egg imorgen![]()
Lykke til, til deg også imorgen VictoriaH!
Også håper jeg at Stargazer får innsett av to perfekte egg imorgen![]()
Så bra!! Jeg fikk ovitrelle, men beskjed om å kun ta 13 "klikk" av den. Spent på morgendagen. Er i veldig god form heldigvis![]()
Ååå jeg håper du får rett for jeg er langt nede i kjelleren i dag![]()
Lykke til i morgen til dere som har uttak eller innsett!![]()
Ovitrelle settes ikveldSå inseminasjon om 2 dager og 14 laaaaaange dager med venting etter det
![]()
Takk
Jeg har troenBlir det innsett av begge eller bestemmes det kanskje imorgen?
Da er EL sprøyten satt så da er det bare å vente til mandag og uttak! Er kjempe spent!
Jeg fikk Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er det noen andre som har prøvd det? Skulle visst minske risikoen for overstimulering.
Ringte klinikken idag! Det var heilt normalt med en blødning og forsøket fortsetter som før var såååå redd de skulle si at vi måtte begynne på nytt! Krysser fingrene for at alt ser bra ut på UL på torsdag, for da er vi klar til uttak uken etterpåHeiGår du fortsatt på Progynova eller sluttet du før sprøytestart? Har ikke så mye erfaring da jeg selv er på mitt første forsøk. Men det er vel vanlig med litt skjøre slimhinner i en slik prosess?
Da er uttak overstått og fikk ut hele 23 stk. Er rimelig sliten nå og dessverre får jeg ikke innsett da det er stor fare for overstimulering. Må gå på blodfortynnende frem til neste mens. Alle eggene blir dyrket frem til fredag også blir de fryst ned. Forhåpentligvis blir det fryseforsøk da i november.
Da er jeg ruger for første gang på et flott 7 delt egg <3
Venter på inseminasjon, men mannen måtte igjen levere 2 prøver.. Får håpe neste er bedre. Sist var første ekstremt dårlig/ubrukelig, mens neste var veldig fin. Drama drama![]()