• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Uttak på mandag her :-)
Ble kjempe overrasket over at det gikk så raskt. Har bare stukket i 8 dager.
Har 12 store eggposer som er klare til uttak og veldig mange litt mindre som begynte å bli store de også så det er nok fare for overstimulering.
Krysser fingrene og håper på det beste :-)

Heldige deg :) Hvor mye medisiner har du gått på?

Her fikk vi bare se 1 egg på UL, etter 8 dager på sprøyter. Skikkelig skuffet over det, men ble heldigvis overført til inseminasjon.

Heldige deg :) Hvor mye medisiner har du gått på?

Her fikk vi bare se 1 egg på UL, etter 8 dager på sprøyter. Skikkelig skuffet over det, men ble heldigvis overført til inseminasjon.

Har gått på 100 IE med Puregon.

Skjønner at du ble skuffet, men bra dere fikk inseminasjon. Håper det er gullegget som skal til! :-) <3

Har gått på 100 IE med Puregon.

Skjønner at du ble skuffet, men bra dere fikk inseminasjon. Håper det er gullegget som skal til! :-) <3

Oi, det var lav dose ja. Gikk på alt fra 75-150 IE puregon i 29 (!) dager totalt i strekk uten å få eggløsning i juni. 112,5 menopur nå :P Men hey - eggløsning er seier i seg selv her ;)

Oi, det var lav dose ja. Gikk på alt fra 75-150 IE puregon i 29 (!) dager totalt i strekk uten å få eggløsning i juni. 112,5 menopur nå :P Men hey - eggløsning er seier i seg selv her ;)

Oi, 29 dager faktisk! Det var lenge :-o

Fikk ut 7 egg i dag. Skal prøve icsi denne gang så håper på et par befrukta egg i morgen og at jeg kan få innsett på mandag :)

Å så bra resultat , gratulerer så mye! :-):-) Krysser fingrene for mange befruktede egg.
Vi skal også ha icsi :-)

Uttak på mandag her :)
Ble kjempe overrasket over at det gikk så raskt. Har bare stukket i 8 dager.
Har 12 store eggposer som er klare til uttak og veldig mange litt mindre som begynte å bli store de også så det er nok fare for overstimulering.
Krysser fingrene og håper på det beste :)

Spennende!! Vi er i samme situasjon du og jeg. Fare for overstimulering her også. Hadde 10 store og flere små. Krysser fingrene for oss :)

Å? Det sa de ikke igår. Ser det står at jeg kan bli sykemeldt om ønskelig... Jaja! Blir spennende:)
Du kan bli sykemeldt om ønskelig ja :) uttaksdagen får du ganske sterke smertestillende, man skal ikke kjøre bil på en del timer etterpå, og formen vil nok være deretter. Jeg ville hvertfall beregnet hele uttaksdagen og de andre to dagene for å få ro i kroppen etter all stimuleringen :)

Å så bra resultat , gratulerer så mye! :-):-) Krysser fingrene for mange befruktede egg.
Vi skal også ha icsi :-)

Ble bare 2 befrukta egg, så de egga spiller ikke på lag med oss :( Får krysse fingrene for at et av de klarer seg til mandag i alle fall

Spennende!! Vi er i samme situasjon du og jeg. Fare for overstimulering her også. Hadde 10 store og flere små. Krysser fingrene for oss :)

Så spennende at vi begge er i samme situasjon.
Skal krysse fingrene for deg også! :-)

Ble bare 2 befrukta egg, så de egga spiller ikke på lag med oss :( Får krysse fingrene for at et av de klarer seg til mandag i alle fall

Skjønner at du er litt skuffet, men forhåpentligvis klarer begge to seg :-) Skal krysse alt jeg har for deg! <3

Hei! Eg er ny innpå her, og skal igjennom vårt første IVF forsøk nå! men eg har et spørsmål som eg ikkje finner svar på noe sted... Har gått på progynova i ei veke og startet med Gonal F for to dager siden, og i dag har eg fått en blødning er dette normalt? Kan eg bare fortsette med sprøyter? Skal på UL på torsdag.. Håper noen vett

Hei! Eg er ny innpå her, og skal igjennom vårt første IVF forsøk nå! men eg har et spørsmål som eg ikkje finner svar på noe sted... Har gått på progynova i ei veke og startet med Gonal F for to dager siden, og i dag har eg fått en blødning er dette normalt? Kan eg bare fortsette med sprøyter? Skal på UL på torsdag.. Håper noen vett

Hei:) Går du fortsatt på Progynova eller sluttet du før sprøytestart? Har ikke så mye erfaring da jeg selv er på mitt første forsøk. Men det er vel vanlig med litt skjøre slimhinner i en slik prosess?

Ovitrelle settes ikveld :) Så inseminasjon om 2 dager og 14 laaaaaange dager med venting etter det :P

Dæven døtte :D gubben satte alle sprøyter forrige forsøk, har satt de 3 første denne runden, men nå reiste han til USA i natt, nå måtte jeg sette menopuren og bemfolaen selv.. og det var jo nesten mye bedre selv jo! :D

Då kom mensen :p de har jeg venta lenge på :) men har forståt d sån at da begynner jeg på 1 sprøytedag i morgen ?? Var sån jeg forstod d på sykepleier :)

Då kom mensen :p de har jeg venta lenge på :) men har forståt d sån at da begynner jeg på 1 sprøytedag i morgen ?? Var sån jeg forstod d på sykepleier :)

Jeg har fått beskjed om å begynne med sprøyter på dag 2 av syklusen så da hadde jeg begynt i morgen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp