• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Får ikke hjertebank men er mye uvel og konstant vondt i hodet.

Kjipe bivirkninger det også.. Hvor er du i løypen? :)

Jeg hadde mye rart sist :) blant annet hjertebank, ble også mye uvel. Men ikke hjertebank hele kvelden..

Hm. Får ta kontakt med klinikken på mandag om det fortsetter..

Hvordan går det med deg? :)

Kjipe bivirkninger det også.. Hvor er du i løypen? :)

Hm. Får ta kontakt med klinikken på mandag om det fortsetter..

Hvordan går det med deg? :)
Lurt å forhøre seg litt :) husker ikke hva som står i vedlegget av bivirkninger heller..
Alt av sprøyter ligger klart for onsdag :D kroppen kjennes virkelig klar ut for sprøytestart nå.. blir spennende å se om bemfolaen hjelper til å få fler egg enn de to som kom sist :P

Opplever hjertebank og uvelhet cirka 1 time etter hver injeksjon av menopur som varer resten av kvelden. Er det vanlig?

Sprøytedag 3

Er på min 3. sprøytedag i dag. Merker litt vondt i hodet rett etter sprøyten er satt, men ellers ok.

Mannen er bortreist, så jeg skal sette sprøyten selv:sorry: Rart at jeg synes det er så skummelt, men sprøytenålen er så laaag:nailbiting: Ønsk meg lykke til :shy:

Er på min 3. sprøytedag i dag. Merker litt vondt i hodet rett etter sprøyten er satt, men ellers ok.

Mannen er bortreist, så jeg skal sette sprøyten selv:sorry: Rart at jeg synes det er så skummelt, men sprøytenålen er så laaag:nailbiting: Ønsk meg lykke til :shy:

Det går nok helt fint :)

Jeg er visst overraskende tilbake her i oktober igjen :)
Mensen er nå 3 uker forsinka, men jeg har blitt satt på Primolut som vil gi meg mensen en gang i neste uke.
Da skal jeg starte rett på sprøyter og kort protokoll. Har alltid hatt lang protokoll så dette blir nytt for oss.
Er veldig spent! :) Kanskje vi får innsett om ett par uker? :)

Sprøytestart i morra! Godt det er høstferie, sånn at jeg har kunnet avspasere i dag og litt i går.. kroppen verker som influensa, på sprayen, håper kroppen ikke blir like ille som sist under sprøytene :)

Jeg var på kontroll i dag og har respondert bra på Menopur så blir uttak på fredag :nailbiting:

Hvor mange dager går du på sprøyter totalt da og hvor stor dose? Har du bare brukt menopur? :)

Kontroll imorgen! Gruer meg litt, men håper på det beste :)

Hvordan gikk det på kontroll? :)

Hvordan gikk det i dag? :shy:

Det gikk ganske bra. Har 5 ganske store egg til nå (største på 12 mm) men det så ut til at flere kan komme etter også. Er jo bra etter kun 4 dager på sprøyter.
Har begynt med Orgalutran idag og ny UL på fredag. Får vite da når uttak blir :-)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp