Stargazer
Betatt av forumet
Hvor mange dager går du på sprøyter totalt da og hvor stor dose? Har du bare brukt menopur?![]()
Jeg har tatt Menopur 375 i 10 dager nå, begynte i tillegg med Orgalutran på dag 5 og skal sette Ovitrelle i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dager går du på sprøyter totalt da og hvor stor dose? Har du bare brukt menopur?![]()
Da er jeg på vei til Ullevål for kontroll. Håper kroppen har respondert på Progynova så jeg kan få dato for innsett.
Alltid litt ekstra stress med tanke på at jeg har så lang reisevei. Håper selvsagt på minst mulig SH så jeg slipper å være så mye borte fra jobben (ikke fordi jeg ikke ELSKER å ha en dag "fri", men vil ikke at noen skal vite at jeg er i et forsøk).
Og veldig spent på hvor raskt det blir innsett hvis alt nå er som det skal. Allerede neste uke?
Huff, har alltid en dårlig følelse før kontrollene, men krysser fingrene for innsett snart!!
Da er jeg på vei til Ullevål for kontroll. Håper kroppen har respondert på Progynova så jeg kan få dato for innsett.
Alltid litt ekstra stress med tanke på at jeg har så lang reisevei. Håper selvsagt på minst mulig SH så jeg slipper å være så mye borte fra jobben (ikke fordi jeg ikke ELSKER å ha en dag "fri", men vil ikke at noen skal vite at jeg er i et forsøk).
Og veldig spent på hvor raskt det blir innsett hvis alt nå er som det skal. Allerede neste uke?
Huff, har alltid en dårlig følelse før kontrollene, men krysser fingrene for innsett snart!!
Innsett på mandag! Johoo!Forutsatt at opptining går bra, da, og det satser jeg jo på!
Da krysser vi fingrene for oss begge! Dette blir spennendeHvis jeg er heldig så vil vi ha innsett på samme dag![]()
Så bra!! Lykke til!Egguthenting på mandag..og forhåpentlig innsett på onsdag (har i alle fall fått time til det)
Hele dagenHvor lang tid må jeg sette av til den dagen egg skal hentes ut? Vet noen?![]()
Hele dagenog du blir sykemeldt fra uttaksdagen til og med innsettdagen
![]()
Å? Det sa de ikke igår. Ser det står at jeg kan bli sykemeldt om ønskelig... Jaja! Blir spennende![]()

Uttak på mandag her![]()
Ble kjempe overrasket over at det gikk så raskt. Har bare stukket i 8 dager.
Har 12 store eggposer som er klare til uttak og veldig mange litt mindre som begynte å bli store de også så det er nok fare for overstimulering.
Krysser fingrene og håper på det beste![]()