Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Føler med deg. Jeg har også ventet siden mai og har veldig lyst til å komme igang nå. Dagene snegler seg avgårde :-/

Ja, då er me to, og det hjelper jo på! :) No ventar eg på scratching og hysteroskopi på torsdag i veka som kjem. Då er eg iallfall litt i gang! ;)

Når begynnar det å skje ting hos deg?

Ja, då er me to, og det hjelper jo på! :) No ventar eg på scratching og hysteroskopi på torsdag i veka som kjem. Då er eg iallfall litt i gang! ;)

Når begynnar det å skje ting hos deg?

Så bra at du har fått time allerede neste uke til scratching og hysteroskopi :-) :-) Det blir spennende!

Jeg begynner med sprøyter om en liten uke :-)
Gleder meg veldig til å komme igang :-) :-)

Blodprøve imorgen for å bekrefte EL, men er veldig usikker på om jeg har hatt det eller ei. Har ALDRI spontan EL og fikk på CD 14 denne (nederst) med masse slim dagene før og vannete/slimete utflod nå dagene etterpå:

ImageUploadedByBV Forum1474788840.513325.jpg

Skulle egentlig i gang med menopur førstkommende onsdag, men forsøket har da blitt flyttet minst en uke i påvente om å se om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Porsgrunn ville ikke gi meg blodprøven, men heller ta ultralyd på onsdag 5.10 eller vente på tanta, så jeg ber fastlegen imorgen om den blodprøven. Syns det er vanskelig å leve i uvisshet om EL har vært eller ei. Greit nok å måtte vente til mensen kommer, men da må jeg også vite at den kommer.

Så planen videre er blodprøve mandag som jeg sender over svaret til Porsgrunn OM den ikke viser eggløsning, og håper da de kan gå tilbake til den opprinnelige planen med sprøytestart på onsdag. Ellers er det å teste neste lørdag (10 dpo) om jeg har hatt eggløsning. Avbestiller da ultralyden 5.10 for å heller vente på TR eller positiv test. Om jeg ikke er gravid blir det nok sprøytestart fra CD 1 igjen ;)

Da hopper jeg inn i denne gruppen :) Skal begynne med sprøyter i kveld og forhåpentligvis ha uttak i uke 40. Skal prøve Menopur denne gangen, 375ie i 8 dager virker som en hestekur i forhold til hva jeg ser flere andre tar så er spent på bivirkninger :eek:

Huttetu :( kroppen er ikke god om dagen.. sprayen gjør den sliten og trøtt raskere, og som om ikke det er nok.. 20 timer overtid de siste fire ukene, en av jentene mine på avdelingen ble sykemeldt for ett par uker siden, og vet ikke når hu kommer tilbake.. nå ringer nestemann og blir borte i 18 dager pga dødsfall.. hvordan blir det med sprøytestimulering oppi alt dette? Og gubben reiser til USA om 2 uker..

Ett lite frustrasjonssukk gitt :P satser på at kroppen jobber fram gode egg når den må følge kjøret :P
Kjipt! Ikke akkurat det du trenger i en forsøksperiode:-( Men håper du klarer å hvile og hente deg litt inn igjen innemellom!

Da hopper jeg inn i denne gruppen :) Skal begynne med sprøyter i kveld og forhåpentligvis ha uttak i uke 40. Skal prøve Menopur denne gangen, 375ie i 8 dager virker som en hestekur i forhold til hva jeg ser flere andre tar så er spent på bivirkninger :eek:
Godt å se at det er flere som trenger "hestekurer". Jeg gikk på 450 med Gonal-f i forrige forsøk. Synes det høres så utrolig mye ut i forhold til alle andre jeg leser om. Men hvis det er noen trøst har jeg hatt få/ingen bivirkninger, så håper det gjelder deg også!

Da kom endelig TR (et par dager for forventet, men jeg har ventet sånn med å kunne starte opp igjen forsøk at jeg skriver endelig), og jeg tar første tablett med Progynova i kveld. Ringer Ullevål i morgen for å melde inn oppstart. Nå MÅ det gå veien!! :)

Jeg skal også gå på menopur, 450 ie- Hoho:-)

Godt å se at det er flere som trenger "hestekurer". Jeg gikk på 450 med Gonal-f i forrige forsøk. Synes det høres så utrolig mye ut i forhold til alle andre jeg leser om. Men hvis det er noen trøst har jeg hatt få/ingen bivirkninger, så håper det gjelder deg også!

Godt å høre! Dag 2 og kjenner ikke så veldig mye så krysser fingrene for at det fortsetter slik :)

Oi! Jeg skal bare ta 112,5 IE menopur :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp