Føler med deg. Jeg har også ventet siden mai og har veldig lyst til å komme igang nå. Dagene snegler seg avgårde :-/
Ja, då er me to, og det hjelper jo på!
Når begynnar det å skje ting hos deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg. Jeg har også ventet siden mai og har veldig lyst til å komme igang nå. Dagene snegler seg avgårde :-/
TakkUffda, høres ut som du har litt av et kjør for tiden.. Husk å ta vare på deg selv oppi alt sammen!
Takkskal hvertfall nyte helgene framover
![]()
Ja, då er me to, og det hjelper jo på!No ventar eg på scratching og hysteroskopi på torsdag i veka som kjem. Då er eg iallfall litt i gang!
Når begynnar det å skje ting hos deg?
Kjipt! Ikke akkurat det du trenger i en forsøksperiode:-( Men håper du klarer å hvile og hente deg litt inn igjen innemellom!Huttetukroppen er ikke god om dagen.. sprayen gjør den sliten og trøtt raskere, og som om ikke det er nok.. 20 timer overtid de siste fire ukene, en av jentene mine på avdelingen ble sykemeldt for ett par uker siden, og vet ikke når hu kommer tilbake.. nå ringer nestemann og blir borte i 18 dager pga dødsfall.. hvordan blir det med sprøytestimulering oppi alt dette? Og gubben reiser til USA om 2 uker..
Ett lite frustrasjonssukk gittsatser på at kroppen jobber fram gode egg når den må følge kjøret
![]()
Godt å se at det er flere som trenger "hestekurer". Jeg gikk på 450 med Gonal-f i forrige forsøk. Synes det høres så utrolig mye ut i forhold til alle andre jeg leser om. Men hvis det er noen trøst har jeg hatt få/ingen bivirkninger, så håper det gjelder deg også!Da hopper jeg inn i denne gruppenSkal begynne med sprøyter i kveld og forhåpentligvis ha uttak i uke 40. Skal prøve Menopur denne gangen, 375ie i 8 dager virker som en hestekur i forhold til hva jeg ser flere andre tar så er spent på bivirkninger
![]()
Jeg skal også gå på menopur, 450 ie- HohoDa hopper jeg inn i denne gruppenSkal begynne med sprøyter i kveld og forhåpentligvis ha uttak i uke 40. Skal prøve Menopur denne gangen, 375ie i 8 dager virker som en hestekur i forhold til hva jeg ser flere andre tar så er spent på bivirkninger
![]()
Godt å se at det er flere som trenger "hestekurer". Jeg gikk på 450 med Gonal-f i forrige forsøk. Synes det høres så utrolig mye ut i forhold til alle andre jeg leser om. Men hvis det er noen trøst har jeg hatt få/ingen bivirkninger, så håper det gjelder deg også!
Jeg skal også gå på menopur, 450 ie- Hoho![]()
Hausken har satt meg på lang protokoll...
... Blir derfor november/desember.
Lykke til