Lykke til ja! [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillesnusken
Lykke til med en eventuell fødsel utover kvelden/natta! Og ikke la deg lure av at bøkene påstår at rier skal komme og gå med dobbelt så lange ripauser.. Ved begge fødslene mine hadde jeg rier som kom og kom og kom, nesten helt uten ripauser... Var en eneste lang ri hele greia hos meg.
ORIGINAL: lindaen
ORIGINAL: Lillesnusken
Lykke til med en eventuell fødsel utover kvelden/natta! Og ikke la deg lure av at bøkene påstår at rier skal komme og gå med dobbelt så lange ripauser.. Ved begge fødslene mine hadde jeg rier som kom og kom og kom, nesten helt uten ripauser... Var en eneste lang ri hele greia hos meg.
Håper vi er litt like da.. Men nå er det ikke like ofte mer.. Regelmessig er det hvertfall ikke! Ikke i nærheten en gang.. ååh.. Denne kroppen lever sitt eget lille liv..
ORIGINAL: lindaen
Han er ikke hjemme engang!! Personalmøte på jobb.. Jeg har fått ringeforbud med mindre ting er i gang på alvor.. Å det kan jeg jo ikke akkurat skryte på meg.. Skremmer vettet av han bare for at han skal komme hjem å ha sex[8D]
ORIGINAL: Dama
hehe, så sant så sant [:D]
Kan jo ta en spansk en: ringe å si at du tror det er på tide å dra. Og når han kommer hjem, sier du at det nettopp ga seg, og at du tror det starter igjen om dere hopper til køys [;)]