Oioioi..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Lykke til ja! [:)]

ORIGINAL: Lillesnusken

Lykke til med en eventuell fødsel utover kvelden/natta! Og ikke la deg lure av at bøkene påstår at rier skal komme og gå med dobbelt så lange ripauser.. Ved begge fødslene mine hadde jeg rier som kom og kom og kom, nesten helt uten ripauser... Var en eneste lang ri hele greia hos meg.

Håper vi er litt like da.. Men nå er det ikke like ofte mer.. Regelmessig er det hvertfall ikke! Ikke i nærheten en gang.. ååh.. Denne kroppen lever sitt eget lille liv..

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Lillesnusken

Lykke til med en eventuell fødsel utover kvelden/natta! Og ikke la deg lure av at bøkene påstår at rier skal komme og gå med dobbelt så lange ripauser.. Ved begge fødslene mine hadde jeg rier som kom og kom og kom, nesten helt uten ripauser... Var en eneste lang ri hele greia hos meg.

Håper vi er litt like da.. Men nå er det ikke like ofte mer.. Regelmessig er det hvertfall ikke! Ikke i nærheten en gang.. ååh.. Denne kroppen lever sitt eget lille liv..

Blir ofte sånn gitt.... Noe man bare må leve med...

Kan hende du må regne med litt ustabile rier til og begynne med vettu, slik var det hos meg også i begynnelsen da jeg fikk datteren min.
Er nå dere skulle hatt sex vet du, for det får ting raskere i gang [;)]

Han er ikke hjemme engang!! Personalmøte på jobb.. Jeg har fått ringeforbud med mindre ting er i gang på alvor.. Å det kan jeg jo ikke akkurat skryte på meg.. Skremmer vettet av han bare for at han skal komme hjem å ha sex[8D]

Han er ikke hjemme engang!! Personalmøte på jobb.. Jeg har fått ringeforbud med mindre ting er i gang på alvor.. Å det kan jeg jo ikke akkurat skryte på meg.. Skremmer vettet av han bare for at han skal komme hjem å ha sex[8D]

Bør han ikke bare bli glad for det da? [;)]

Tror nok heller at han blir sint.. Sex kan vente, det kan ikke fødsel[;)]

hehe, så sant så sant [:D]
Kan jo ta en spansk en: ringe å si at du tror det er på tide å dra. Og når han kommer hjem, sier du at det nettopp ga seg, og at du tror det starter igjen om dere hopper til køys [;)]

ORIGINAL: Dama

hehe, så sant så sant [:D]
Kan jo ta en spansk en: ringe å si at du tror det er på tide å dra. Og når han kommer hjem, sier du at det nettopp ga seg, og at du tror det starter igjen om dere hopper til køys [;)]

Hehe.. Jeg tror han hadde gjennomskua meg[8D] Jeg er ikke så flink til sånn luring.. [8|]

Håper det er noe på gang for deg!!!!![:D]Masse lykke til!

Tviler på at det er noe skikkelig på gang.. Tror det bare er lureri igjen! Men det er nå veldig vondt hvertfall, DET er ikke lureri!!

MASSE LYKKE TIL LINDAEN!!!
Sette er så spennende....krysser fingre og tær og venter i spenning på hva som skjer hos deg!!!!

oi oi oi håpe det ikke er noe lureri fra nurket... *kom ut lille nurk* masse lykke til lindaen om du reise i kveld el natt[:D]

Njaa.. Nei, egentlig ikke.. Forklaring: vondt i 15-30 sekunder, pause i ca 2-3 minutter, vondt igjen, la oss si ti ganger (varierer) så er det laaang pause, så begynner det plutselig igjen!! På samme måten.. Og la oss si at "vondten" varer i 15 sekunder, så er magen KNALLHARD ihvertfall 30.. Så den er hard mye lengre.. Har vondt nede framme, i korsryggen og i tarmen (av alle syke plasser).. Noe håp eller?

Ta dere et nummer,og ligg med bena opp...det hjalp på meg.

Vonde sammentrekninger!!! Kaaanskje rier?? I have no idea, har aldri hatt før.. Men jeg hååper..

Oj, spennende[:D] Masse lykke til!!!

vi skal bli "tanter" alle!!!!
Lindaen skal få bebisen sin.. jippi!!!![:D]
vel vi håper i allefall at this is it!!!
masse lykke til!!![:D]

Hehe.. En gang kommer den nå uannz denne babyen da.. Men det er virkelig ikke godt å si når.. [8|][:-]

*krysser fingrer og tær*

Yes Lindaen, slik hadde jeg og det...jeg håpet og håpet[:D]

....men det ble tabelett på meg[:(][:(]

Back
Topp