Oioioi..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Vonde sammentrekninger!!! Kaaanskje rier?? I have no idea, har aldri hatt før.. Men jeg hååper..

oi oi oi!! Spennende... krysser fingrene for deg at det er riene som har begynt...

kanskje babystøvet jeg sendte deg hjalp litt??? Håper håper håper for din skyld[:)]

det hadde vel vært kjekt kan eg tenke meg:)

ååå håper det er noe lindaen, *haaaaaallllloooooo babyen til lindaen koooooooom uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nå*

åååå,håper det er rier[:D]
kanskje du føder på terminen, ser det er 1 dag igjen[:D]

hehe, blir fødestua på deg snart da, lindaen [:)]
*God tur og lykke til*

Funka trylletrikset mit???[:D][;)]gjorde så du skulle få nurket ditt innen søndag[:)]Håper virkelig det er noe på gang.hold oss oppdatert[:)]

Krysser armer og ben for rier!!

Jaaaa, krysser fingrene for at det endelig kommer en liten baby!!!!![:D]

Herregud som jeg håper det kan være rier.. Men jeg synes liksom det kom for ofte.. Maserier kanskje? Vondt hvertfall! Har ikke bare en dag, har tre.. Men i "ticker-land" regner de bare 40 uker svangerskap.. Så det er litt juks da!

lindaen! Kan du ikke sende over noen rier til meg også, når du begynner å bli lei? pliiiis [:)]

ORIGINAL: Dama

lindaen! Kan du ikke sende over noen rier til meg også, når du begynner å bli lei? pliiiis [:)]

Ikke faen! Jeg sender når det er over[8D] Tar ingen sjanser her!!

så spennende.. [;)]lykke til hvis du plutselig stikker til fødestuen da[:D][:D]

ORIGINAL: lindaen

hihi [:D]
OK da, men skynd deg å bli ferdig da [;)].
Har vasket gulv og stuevindu i ettermiddag jeg, i håp om å få litt action.. Men like rolig her [&o].
Ønsker deg masse lykke til [:)] og en stooor energisk klem (vet du er trøtt og sliten fra før, så kan være kjekt med litt energioverføring)

krysser hender og fingre, tær og føtter!!![:D]
Lykke til!!

ORIGINAL: lindaen

hihi [:D]
OK da, men skynd deg å bli ferdig da [;)].
Har vasket gulv og stuevindu i ettermiddag jeg, i håp om å få litt action.. Men like rolig her [&o].
Ønsker deg masse lykke til [:)] og en stooor energisk klem (vet du er trøtt og sliten fra før, så kan være kjekt med litt energioverføring)

Rask fødsel hørtes flott ut! Skal gjøre mitt beste for å bli ferdige med de[8D] Takk for energien, den trengs til de grader! Nå er det vår tur!! [;)]

Lykke til med en eventuell fødsel utover kvelden/natta! Og ikke la deg lure av at bøkene påstår at rier skal komme og gå med dobbelt så lange ripauser.. Ved begge fødslene mine hadde jeg rier som kom og kom og kom, nesten helt uten ripauser... Var en eneste lang ri hele greia hos meg.

oioioi, lykke til! håper det kommer en liten baby veldig snart![:D]endelig

Back
Topp