Ohhh de brystene!!!!!

Oh yes! I går syntes jeg veldig synd på meg selv. Greit det går imot høst og vinter:p Litt mer klær på kroppen:)

I dag var faktisk min noe romslige bukse ikke så romslig lenger! Lange uformelle gensere er topp nå ja! Bare at jeg aldri går med det ellers, litt mistenkelig nå kanskje?

Snart er det helt umulig å skjule;)

Ja! Men da er jeg litt lengre på vei og har vendt meg på tanken. Senest i dag fikk jeg en kommentar på reisevirksomheten min at "ja det kan du jo gjøre når du ikke har barn" Holdt på å røpe meg der...

Ja! Men da er jeg litt lengre på vei og har vendt meg på tanken. Senest i dag fikk jeg en kommentar på reisevirksomheten min at "ja det kan du jo gjøre når du ikke har barn" Holdt på å røpe meg der...
Hehe:) Fort gjort! Snart kan du vell rope det ut:)

Hehe:) Fort gjort! Snart kan du vell rope det ut:)

I løpet av dagen må jeg justere hempene på bh'en. Komisk.

Ja, men vil ha vært på første kontroll først. Men driver ubevisst å hinter til en kollega. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det.

De er vel ømme fordi de vokser? Og så gjør det litt mindre vondt mens de har pause fra voksenhumor kanskje? Stemmer med min erfaring. Smører ivei med fuktighetskrem allerede nå :p

Fuktighetskrem? For å ikke få strekkmerker eller? Mine vokste voldsomt i puberteten så jeg har det allerede haha

Fuktighetskrem? For å ikke få strekkmerker eller? Mine vokste voldsomt i puberteten så jeg har det allerede haha

Mot kløe i huden, og strekkmerker på sikt ja ;) tror jeg skal klare meg uten, mamma slapp, men du vet aldri! Hører jo både at fuktighetskrem hjelper og at det ikke gjør det, men skader ikke.

Back
Topp