75b til 80e her. Ser ut som om de er blåst opp på maks
Shit! Stakkars deg! Greit det er skjerfsesong. Tom jeg føler meg vulgær.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
75b til 80e her. Ser ut som om de er blåst opp på maks
Oh yes! I går syntes jeg veldig synd på meg selv. Greit det går imot høst og vinter Litt mer klær på kroppenShit! Stakkars deg! Greit det er skjerfsesong. Tom jeg føler meg vulgær.
Oh yes! I går syntes jeg veldig synd på meg selv. Greit det går imot høst og vinter Litt mer klær på kroppen
Snart er det helt umulig å skjuleI dag var faktisk min noe romslige bukse ikke så romslig lenger! Lange uformelle gensere er topp nå ja! Bare at jeg aldri går med det ellers, litt mistenkelig nå kanskje?
Snart er det helt umulig å skjule
Hehe Fort gjort! Snart kan du vell rope det utJa! Men da er jeg litt lengre på vei og har vendt meg på tanken. Senest i dag fikk jeg en kommentar på reisevirksomheten min at "ja det kan du jo gjøre når du ikke har barn" Holdt på å røpe meg der...
Hehe Fort gjort! Snart kan du vell rope det ut
De er vel ømme fordi de vokser? Og så gjør det litt mindre vondt mens de har pause fra voksenhumor kanskje? Stemmer med min erfaring. Smører ivei med fuktighetskrem allerede nå
Fuktighetskrem? For å ikke få strekkmerker eller? Mine vokste voldsomt i puberteten så jeg har det allerede haha