Ohhh de brystene!!!!!

Det har begynt å roe seg nå heldigvis! Men de er fremdeles ikke til å ta på!! :P

Ooh, skikkelig ømme her og!! Ta av bhen er et mareritt.

Å herreguuuud!! Har så siiiinsykt vondt i brystene.. Gjør vondt bare man ser på de.. Har silikon, så vet ikke om det gjør det værre..

Var slik en ukes tid, men nå har det roet seg -heldigvis!! :p

Her og, etter ti dager! Men størrelsen er der så må kle meg veldig bevist når jeg skal på jobb. De øvrige symptomene dempet seg også betraktelig. Hmmm....

Mine er skikkelig ømme og har blitt til steinharde meloner.

Harde, vonde og ømme. Har gått opp mins en str allerede.. Må passe på hvor jeg legger armene mine når jeg sover, så ingenting kommer i klem :-/
Bh er et must! Uten gjør det bare vondt..,

Jeg har endelig begynt å bli bedre... Jippi, ikke sååå øm lengre, men de er dessverre blitt større! Why??? Har ikke behov for større bryster enda!!! Ikke syørre mage heller forsåvidt... På str med en bønne og jeg er gått opp 2,6kg:-P kan vel fint si at den kan jeg skylde på meg selv:-P Er goooood plass der inne:-)

De er vel ømme fordi de vokser? Og så gjør det litt mindre vondt mens de har pause fra voksenhumor kanskje? Stemmer med min erfaring. Smører ivei med fuktighetskrem allerede nå :p

Hehe... mine er også helt skrekkelig vonde hehe
også hver gang jeg gnisser eller ligger tett inntill mannen og vortene drar seg mot huden hans så er det skikkelig vondt... sportsbh er nok tingen ja... skal ha meg en sånn!!

Flere her som har ømme/vonde bryster? Før testen var jeg sikker på at mensen skulle komme pga ømme bryster, men den kom altså ikke:-P
Samme her! Så sjokket var stort når testen viste 2 streker:) Men en hyggelig overraskelse da;)
Kjempeømme pupper siden den dagen!!:/

Skikkelig ømme bryster nå ja, våkner på natten når jeg snur meg pga at de er så ømme!! Så lurer jeg på en ting; den ene er større enn den andre, normalt?

Skikkelig ømme bryster nå ja, våkner på natten når jeg snur meg pga at de er så ømme!! Så lurer jeg på en ting; den ene er større enn den andre, normalt?
Etter som jeg har forstått, så er d normalt;) mine er så tunge nå... Tunge og store, helt utrolig!!!

Back
Topp