Ohhh de brystene!!!!!

Mom2beMai

Forelsket i forumet
Flere her som har ømme/vonde bryster? Før testen var jeg sikker på at mensen skulle komme pga ømme bryster, men den kom altså ikke:-P

Mine har så og si vært ømme siden EL ;)

Ja! Sportsbh funker bedre enn vanlig bh er erfaringen min så langt. Det verste var å ta av seg bh på slutten av dagen. Gruuuusomt! Mannen er lykkelig over større bryster, men sørgelig over at han bare må se og ikke røre :rolleyes:
Føler at de har blitt en smule bedre de siste dagene da. Håper det fortsetter slik!

Mine er helt grusomme for tiden! Har silikon og tror det gjør det værre, hadde innleggene under forrige svangerskap også og det var helt forferdelig.. Skikkelig ømme og vonde..

Mine var veldig vonde men mye bedre nå! Tror jeg nå har gått opp minst 2str. Vondt og veldig ubehagelig med bh, så jeg vurderer å ta meg en shoppetur snarest:)

Jeg har hatt såre bryster siden etter eggløsning i forrige syklus. Er lei av det nå. :P

Ja! Sportsbh funker bedre enn vanlig bh er erfaringen min så langt. Det verste var å ta av seg bh på slutten av dagen. Gruuuusomt! Mannen er lykkelig over større bryster, men sørgelig over at han bare må se og ikke røre :rolleyes:
Føler at de har blitt en smule bedre de siste dagene da. Håper det fortsetter slik!
Jeg greier ikke bruke sportsbh lengre enn et par timer, blor så dårlig i skuldrene og stiv i nakken... Så her går d i skikkelig bestemor bh :-P

Mine var veldig vonde men mye bedre nå! Tror jeg nå har gått opp minst 2str. Vondt og veldig ubehagelig med bh, så jeg vurderer å ta meg en shoppetur snarest:)
Shit... Har så crapy bh om dagen at jeg aner ikke om de er vokst... Håper virkelig de ikke har d.... Spørs om det blir no bh shopping snart :-P

Jeg greier ikke bruke sportsbh lengre enn et par timer, blor så dårlig i skuldrene og stiv i nakken... Så her går d i skikkelig bestemor bh :p
Ja, jeg er litt sånn med de jeg bruker til jogging jeg også, men har flest med mindre støtte som jeg bruker til styrketrening. De trykker ikke der jeg er stiv i nakke/skuldre så det går fint :)

Ja, jeg er litt sånn med de jeg bruker til jogging jeg også, men har flest med mindre støtte som jeg bruker til styrketrening. De trykker ikke der jeg er stiv i nakke/skuldre så det går fint :)
Hmm like vondt for min del.. Men en trang singlet om kveldene får gjøre nytten:p

Vonde her også gitt, og det at vondten strekker seg under armene er heller ikke noe særlig. Enig i ei lenger opp her, værst når de slipper løs :p

Ømme, men sliter med at alt som strammer får meg til å brekke meg.. Så går med en BH jeg blingsa på str da jeg kjøpte, den er for stor så den sitter ikke så stramt rundt. Deilig å ta av seg når jeg kommer hjem synes jeg!

Flere som sliter med denne aversjonen mot akt som strammer?

Alt, ikke akt :)

Haha jeg har EN pupp som er sånn! Den er så stor og tung og øm! Og det blir ikke bedre av at den andre "henger" igjen så det er skikkelig stor forskjell på de! Normalt? :p

Haha jeg har EN pupp som er sånn! Den er så stor og tung og øm! Og det blir ikke bedre av at den andre "henger" igjen så det er skikkelig stor forskjell på de! Normalt? :p

Jeg ville sagt at det er normalt, jeg har selv to som vokser nå veldig forskjellig, venstre brystvorte er kjempe øm, men selve puppen er ikke så særlig øm og høyre brystvorte er ikke øm i det hele tatt, men puppen er kjempe øm. :rolleyes: Hvis alt går etter planen min så blir venstre pupp like stor som høyre pupp i løpet av svangerskapet, det er jo lov å drømme!:porc

Back
Topp