Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg greier ikke bruke sportsbh lengre enn et par timer, blor så dårlig i skuldrene og stiv i nakken... Så her går d i skikkelig bestemor bhJa! Sportsbh funker bedre enn vanlig bh er erfaringen min så langt. Det verste var å ta av seg bh på slutten av dagen. Gruuuusomt! Mannen er lykkelig over større bryster, men sørgelig over at han bare må se og ikke røre
Føler at de har blitt en smule bedre de siste dagene da. Håper det fortsetter slik!
Shit... Har så crapy bh om dagen at jeg aner ikke om de er vokst... Håper virkelig de ikke har d.... Spørs om det blir no bh shopping snartMine var veldig vonde men mye bedre nå! Tror jeg nå har gått opp minst 2str. Vondt og veldig ubehagelig med bh, så jeg vurderer å ta meg en shoppetur snarest
Ja, jeg er litt sånn med de jeg bruker til jogging jeg også, men har flest med mindre støtte som jeg bruker til styrketrening. De trykker ikke der jeg er stiv i nakke/skuldre så det går fintJeg greier ikke bruke sportsbh lengre enn et par timer, blor så dårlig i skuldrene og stiv i nakken... Så her går d i skikkelig bestemor bh
Hmm like vondt for min del.. Men en trang singlet om kveldene får gjøre nyttenJa, jeg er litt sånn med de jeg bruker til jogging jeg også, men har flest med mindre støtte som jeg bruker til styrketrening. De trykker ikke der jeg er stiv i nakke/skuldre så det går fint
Jeg har mest lyst å sove med sportsbh jeg da. Synes det er verst når jeg "slipper de fri"Hmm like vondt for min del.. Men en trang singlet om kveldene får gjøre nytten
Haha jeg har EN pupp som er sånn! Den er så stor og tung og øm! Og det blir ikke bedre av at den andre "henger" igjen så det er skikkelig stor forskjell på de! Normalt?