O'hellige Klagetråd

Er søstera min sin. Så fikk med aloe aftersun gel som hun brukte :) kan det være derfor da kanskje? Er har ikke vært noe bekymret i svskapet så langt men det begynner å komme nå. Kjenner ikke no spark skikklig å nå finner jeg liksom ikke hjertelyden heller :( etter jeg prøvde igår fikk jeg deen kulen i magen. Gjorde skikklig vondt. Sikkert lille som protesterte da mamma hadde trykket en del tidligere. :p hva hvertfall det jeg sa til meg selv :)

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Må bare klage litt over at jeg ikke kan gå tur/trene lenger uten at det kjennes ut som at jeg holder på å tisse i buksa før jeg er halvveis :p
I know! Slitsomt.. Pluss har fått bekkenlåsning som gjør det tidvis vondt å bøye/reise seg, og er tett i nesa hele tida men begynner å blø neseblod hvis jeg snyter meg..

Er søstera min sin. Så fikk med aloe aftersun gel som hun brukte :) kan det være derfor da kanskje? Er har ikke vært noe bekymret i svskapet så langt men det begynner å komme nå. Kjenner ikke no spark skikklig å nå finner jeg liksom ikke hjertelyden heller :( etter jeg prøvde igår fikk jeg deen kulen i magen. Gjorde skikklig vondt. Sikkert lille som protesterte da mamma hadde trykket en del tidligere. :p hva hvertfall det jeg sa til meg selv :)

Det kan være derfor, også kan det være at babyen ligger slik til at det rett og slett bare er vanskelig å finne den.
Er jo noen som aldri finner hjertelyden med doppler.
Men det er jo ikke lenge før de berømte sparkene kommer :) Da får vi bekreftelse hver dag :D

Klage klage.. Mannen og jeg er så økonomisk ute og kjører at jeg ikke vet hvordan vi skal klare oss fremover, og ikke minst når baby kommer. Sukk. Skulle liksom ha kost meg som gravid, men det er bare den ene bekymringen og krangelen etter den andre :(

Klage klage.. Mannen og jeg er så økonomisk ute og kjører at jeg ikke vet hvordan vi skal klare oss fremover, og ikke minst når baby kommer. Sukk. Skulle liksom ha kost meg som gravid, men det er bare den ene bekymringen og krangelen etter den andre :(

Vi hadde det helt likt. Jeg har tidligere tjent alle penger i forholdet fordi mannen skrev master. Så begynte han i jobb mens jeg studerte og vi kjøpte oss ny bolig. Da gikk vi i minus og fikk mye i kreditt. Jeg fikk et lån av mamma, fikk betalt alt som ikke var kreditt (tre mnd forfall på alle regninger og billån) og sluttet på skolen og begynte å jobbe. Hverdager og netter er ødelagte for meg når økonomien sklir ut. Så vi måtte snu på krona, spise nøkternt og hadde total kjøpestopp et helt år nå. Gjaldt alt unntatt mat/husholdning og regninger. Gjelder en luten stund til også, men siden vi begge er i full jobb samtidig etter jeg sluttet på skolen så skal vi få det til, vi er økonomer og har brukt alt vi har av kunnskap for å snu situasjonen. Håper dere finner en god løsning, jeg vet så godt hvordan det er <3 <3 <3 Masse lykke til!

Blir gal av at jeg ikke klarer å ligge på magen å sove lenger! Har alltid sovnet fortest ved å ligge på magen, nå føles alle andre stillinger unaturlig :p

Blir gal av at jeg ikke klarer å ligge på magen å sove lenger! Har alltid sovnet fortest ved å ligge på magen, nå føles alle andre stillinger unaturlig :p

Jaaa. Savner å ligge på magen. Jeg pleier å sovne på siden, men av og til ligger jeg halvveis på magen og halvveis på siden. :P Det er ubehagelig nå. :( Kjedeliiiig!
Nå når jeg sover på siden så våkner jeg av at hånden min sover... Er ganske ubehagelig det også :P Men litt igjen så kan vi sove akkurat som vi vil, bare ikke når vi vil! :D :P

På Skandinavias største håndballturnering med 12 15 åringer... Slitsomt!
Vært oppe siden 3 i natt, og siden vi kom fram har det gått i ett. Savner senga og armskroken til sambo

Bare 4 dager igjen...

Er såå forkjølet! Helt tett til og med i ørene. Veldig slitsomt! Prøver å begrense paracet og nesespray, men det er jammen ikke lett.. :(

Trøster meg litt med at jeg begynner å kjenne den lille turneren i magen bedre og bedre :)

Er såå forkjølet! Helt tett til og med i ørene. Veldig slitsomt! Prøver å begrense paracet og nesespray, men det er jammen ikke lett.. :(

Trøster meg litt med at jeg begynner å kjenne den lille turneren i magen bedre og bedre :)

Signerer denne. Vært forkjølet siden "palmefredag" og enda vil det ikke gi seg :( Lyst til å komme litt i gang med trening, men merker jo at jeg er helt uten pust.

Må ellers også klage litt over at det er hektisk på jobb for tiden og at husjakten ser ut til å bli lengre enn jeg trodde og at dagene blir lange med lang pendlervei :( Sånn, ferdig klagd for i dag :p

Ikke særlig kjekt med ekstrem spredning av bjørkepollen om dagen :( tett i nese, og klør overalt! Har vært utrolig sliten denne uken så gleder meg til det verste er over!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er sulten!! Og tørst!!
Mannen står å lager mat nå, men det er så lenge til den er ferdig..
Ulempen med at kvalmen har gitt seg.. Jeg glemmer å spise før jeg er sulten :P

Er så sliten.. Helt i koma på fredag og lørdag, sånn nogenlunde grei form på søndagen.. Men begynte bare å grine da det endelig var kvelden, og jeg kunne legge meg. Vondt i hodet og bekken, uvant å ikke ha energi som man er vant til..
100 % jobb enda, skal spørre legen på fredag om henvisning til naprapat :/

Var på UL igår for å få bedre bilde av rampegull og bekreftelse på kjønn. Men han som va der i går kunne ikje med 3D saken! Så då hadde me sotte å venta øve 40 min på ingenting. Han tok heldigvis ein kjapp vanlig UL å me fekk nett sett at alt sto bra til:-) Fekkk ny time til 3D 19.Mai:-)

Så for eg heim å kvilte litt igår før nattevakt. Våkna med den såraste halsen, hovedverk og frysninga. For likavel på jobb, men blei sendt heim med 38.5 i temp og stigande CRP. så då gjekk eg glipp av heila natto med 150% tilegg:-(

Jeg treffer sikkert et veeeldig tabu område nå men vi har valgt å ikke vite kjønn. Ikke har jeg noe spesiell magefølelse på hva det er. Jeg har en gutt fra før å sambo en gutt fra før. Å jeg går å overbeviser meg selv hele tida at det er gutt i magen for å ikke bli "skuffet" om det ikke er jente. Rett før jeg drar ut å kjøper gutteklær til baby bare for å kunne forberede meg psykisk om dere forstår. Er jo ikke noe i veien å få gutt men vi har 2 gutter å det hadde vært veldig koslig om jente nå. Men for all del, å få en til gutt er jo ingen problem. Da har vi jo alt av klær å alt :) huff.. Ble langt å sikkert vissmisende innlegg men måtte bare få sette ord på det :(

Jeg treffer sikkert et veeeldig tabu område nå men vi har valgt å ikke vite kjønn. Ikke har jeg noe spesiell magefølelse på hva det er. Jeg har en gutt fra før å sambo en gutt fra før. Å jeg går å overbeviser meg selv hele tida at det er gutt i magen for å ikke bli "skuffet" om det ikke er jente. Rett før jeg drar ut å kjøper gutteklær til baby bare for å kunne forberede meg psykisk om dere forstår. Er jo ikke noe i veien å få gutt men vi har 2 gutter å det hadde vært veldig koslig om jente nå. Men for all del, å få en til gutt er jo ingen problem. Da har vi jo alt av klær å alt :) huff.. Ble langt å sikkert vissmisende innlegg men måtte bare få sette ord på det :(

Kan godt forstå at det hadde vært koselig med jente når dere har 2 gutter fra før. Men det betyr jo ikke at du blir mindre glad i babyen om det blir gutt. Blir en spennende overraskelse til fødsel da! :D Uansett hva det blir. :)

Kan godt forstå at det hadde vært koselig med jente når dere har 2 gutter fra før. Men det betyr jo ikke at du blir mindre glad i babyen om det blir gutt. Blir en spennende overraskelse til fødsel da! :D Uansett hva det blir. :)

Det er liksom det jeg vet :p men føler at vist jeg bare håper litt på jente så får jeg liksom dårlig samvittighet om det er en med tut inni magen :p er jaggu ikke alt man kan forstå :p

Må bare klage litt over at bekkenet VERKER etter en hel dag i bilen.... Er virkelig usiker på om jeg får sove noe i natt.... Og jeg som ikke har kjent bekkenet i det hele tatt på mange uker etter at jeg var hos naprapat....... Vaktdag i morgen også + langkjøring i forbindelse med jobb både mandag og tirsdag..... Gruer meg!!!

Den h....... forkjølelsen som nesten var borte er tilbake! Passer utrolig dårlig med dårlig form nå. Umulig å sove godt og alt for mye som skjer om dagen! :( æsj, måtte bare klage litt!

Har hosta siden skjærtorsdag, og det går ikke over...blir snart gæren i hue mitt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp