Oh hellige rie...

Jeg føler meg nesten som førstegangs nå jeg! :/ Sist ble jo riene regelmessige med en gang, så var bare å dra etter rie nummer tre.
Men alle sier jo at barn nummer tre er en luring, så er litt nervøs.

Unner iallfall ikke deg å gå så lenge med rier av og på. Håper det skjer noe snart hos deg, og at du rekker fram til føden! :) Tror du/jordmor at det blir mars, eller april baby da? :)
Jordmor trodde at ungen kom til å komme før nå til tirsdag ;) har ny kontroll da, og det trodde hun ikke jeg kom til å behøve ;) for min del er det det samme om det blir mars/april ;)

Jordmor trodde at ungen kom til å komme før nå til tirsdag ;) har ny kontroll da, og det trodde hun ikke jeg kom til å behøve ;) for min del er det det samme om det blir mars/april ;)
Så spennende!!! :-) :-) :-)
Kanskje du føder idag eller imorgen da, om jordmor har rett! :-)

Jeg trur det skjer noe straks :) jeg har selv termin 19 april, men trur det skjer før

Stille og rolig i dag også... Skjønner ikke hva som skjedde på lørdagen jeg... Fra å være så intense og regelmessige, til å bare bli helt borte?!?!?

Stille og rolig i dag også... Skjønner ikke hva som skjedde på lørdagen jeg... Fra å være så intense og regelmessige, til å bare bli helt borte?!?!?
Det er ikke alt man skal forstå tror jeg! ;-)
Hvor langt er du på vei idag da?
Babyen kommer jo ut til slutt! :-)

I dag er jeg 38+6! Ut vil hun jo komme til slutt, men jeg skulle så gjerne hatt hun her nåååå ;)
Hun kommer nok snart, skal du se!
Du er jo uansett snart ved termindagen! :-)

Back
Topp