Oh hellige rie...

Oi oi :-) her skjer det ting skjønner jeg! Masse lykke til!! Gleder meg til oppdatering :-)

Lykke til! God timing med tanke på kjøreforhold :)

Sitter fortsatt å venter her.... Det blir liksom ikke SKIKKELIG vondt, altså misforstå meg rett- de er vonde, men ikke sinnsykt vonde ;)

Kjære vene, så spennende! Masse lykke til :)

Spennende! :) Lykke til :)

9 timer med rier nå.... Fytti grisen jeg hadde glemt hvor slitsomt det er;) hadde jeg vært 1 gangs fødende hadde jeg nok vært på sykehuset og blitt sendt hjem igjen, ihvertfall 2 ganger til nå ;) Hehe, rart hvor avslappet man egentlig blir når man har vært igjennom det før... Eller, kanskje det heller er det at jeg denne gangen vil være helt sikker på at NÅ MÅ jeg reise, slik at jeg ikke blir sendt hjem igjen ;)
Prøver ihvertfall å få meg litt søvn nå, lagt meg i senga og ligger å hører på at regnet slår på vinduene, det er veldig beroligende å høre på så jeg sier natta :) også håper jeg det tar seg skikkelig opp i morgen og ikke i natt ;)

Vel, ca kl 15 mens jeg stod på butikken så kom den første rien... Og for å si det sånn så ble det kun sushi og grillpølser jeg fikk med meg hjem ;) de har kommet tett etter dette, med mellom 3-5 minutters mellomrom... De er ikke sånn kjempevonde enda, men de er jo her konstant, så spørs om ikke det blir en telefon til føden i løpet av kvelden. De startet først veldig på høyre siden, nå sitter det i både ryggen og hele magen... Satser på en unge i løpet av helgen ;) hihi
Wow så spennende :D hvordan går det ?

Vi som venter 10 burde føder på samme dag, så skyndt dere jenter ;)
Haha.. ingen hast! Men lovte deg jo at jeg ikke skulle føde før deg! Håper du har sovet godt og at du nå snart kan reise inn og få møte jenta di ;-)

9 timer med rier nå.... Fytti grisen jeg hadde glemt hvor slitsomt det er;) hadde jeg vært 1 gangs fødende hadde jeg nok vært på sykehuset og blitt sendt hjem igjen, ihvertfall 2 ganger til nå ;) Hehe, rart hvor avslappet man egentlig blir når man har vært igjennom det før... Eller, kanskje det heller er det at jeg denne gangen vil være helt sikker på at NÅ MÅ jeg reise, slik at jeg ikke blir sendt hjem igjen ;)
Prøver ihvertfall å få meg litt søvn nå, lagt meg i senga og ligger å hører på at regnet slår på vinduene, det er veldig beroligende å høre på så jeg sier natta :) også håper jeg det tar seg skikkelig opp i morgen og ikke i natt ;)
Hvordan går det med deg???
Spennende!!!! :-)

Så spennende!! ☺️☺️ -og litt kjedelig. Vi venter jo begge den 10.april.. Kjedelig å henge igjen alene ;)
Lykke til :) satser på at det er nå det gjelder - og at det ikke stopper opp!
håper ikke alle som føder har tenkt til å slutte å være aktive.. blir kjedelig til meg b.l.a som har leenge igjen!
Jeg har termin tidlig mai, så jeg kommer nok til å være blant de siste gravide her.
Eller....? Hi hi! :-)

Ingen hast her heller :) Spent på om noen av oss faktisk får den 10 ;)

Jeg skal ha planlagt ks, så for min del er nok det den siste dagen han evt.kommer ;) Håper han faktisk venter til den dagen jeg da.. Når jeg først ikke får føde vanlig denne gangen, er det greit at det blir den oppsatte dagen så det ikke blir unødvendig stress.. ☺️ Uansett er det ikke lenge igjen for noen av oss ☺️☺️

Har hatt en lang og og natts søvn her, riene er helt borte!!! Men nå tror og håper jeg at det ikke er lenge igjen, og at gårsdagen gjorde litt nytte for seg :)

Back
Topp