Oh hellige rie...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Vel, ca kl 15 mens jeg stod på butikken så kom den første rien... Og for å si det sånn så ble det kun sushi og grillpølser jeg fikk med meg hjem ;) de har kommet tett etter dette, med mellom 3-5 minutters mellomrom... De er ikke sånn kjempevonde enda, men de er jo her konstant, så spørs om ikke det blir en telefon til føden i løpet av kvelden. De startet først veldig på høyre siden, nå sitter det i både ryggen og hele magen... Satser på en unge i løpet av helgen ;) hihi

Så spennende!! ☺️☺️ -og litt kjedelig. Vi venter jo begge den 10.april.. Kjedelig å henge igjen alene ;)

Synes den ene etter den andre av de som har vært litt aktive her inne føder, så det er hyggelig om det er noen flere "kjente" som fortsatt går og venter ;)
Jeg har tenkt til å vente minst 2 uker til, så skal holde deg med selskap ;-) men ja, aprilbabyene har begynt å komme på rekke og rad! Koselig det :-) Får håpe det ikke blir ensomt her ;-)

Så spennende :) lykke til

Spennende! Masse lykke til :-)

Lykke til :) satser på at det er nå det gjelder - og at det ikke stopper opp!
håper ikke alle som føder har tenkt til å slutte å være aktive.. blir kjedelig til meg b.l.a som har leenge igjen!

Så gøy. Masse lykketil.

Back
Topp