Og der......

Det var ein lei beskjed. Krysser fingrene for deg!
 
Dette var trist og vondt å lese:Heartred:crybaby2 Sender deg mange gode tanker og ein stor klem!! Håper du får time kjapt og får finni ut av det fort. Håper og krysser for at du fortsatt er gravid, bare kortere!!... Masse masse lykke til! :Heartred:Heartred
 
Nei! Uff.. Sender deg en stor klem!
 
Nei, så utrolig urettferdig :( En ting er å få et endelig svar om det så er negativt, noe annet er å gå sånn i uvisshet. Håper inderlig at det bare er for tidlig ❤ Stor klem sendes din vei!
 
Veldig trist å lese! Håper du får et hyggeligere svar på neste undersøkelse. Sender deg en god klem! ❤️
 
Takk for alle gode ord og varme tanker! Det hjelper. ❤️❤️❤️

Helt utslått i kveld.. Orker ikke annet enn å ligge i senga og se på film (får ikke med meg noe særlig). Har en skikkelig dårlig magefølelse og frykten for at det er noe alvorlig galt blir sterkere og sterkere. Samtidig vet jeg jo at slike cyster er veldig vanlig blant kvinner i fertil alder og at de ofte forsvinner/krymper av seg selv. Jeg spurte rett ut om "er dette farlig" da jeg var på ultralyd i dag og hun svarte "Nei jeg tror ikke det, da ser de som regel annerledes ut". Hun sa også at hun anbefalte meg å oppsøke Kvinneklinikken fordi det kan gjøre grusomt vondt hvis de sprekker. Regner med hun hadde sagt noe hvis det så farlig ut. Håper det i allefall. Håper virkelig jeg får tak i Kvinneklinikken i morgen tidlig. For selv om jeg vet at de oftest er helt ufarlige så vet jeg også at det finnes en form for eggstokkreft som produserer HCG. Men det våger jeg ikke engang tenke på nå... Det har kommet mye tårer i ettermiddag og jeg har måtte kysse og klemme ekstra mye på den lille prinsen min... Tror han merket at jeg ikke hadde det så greit for han fant seg i all den ekstra kosen uten protester ❤️ Beste gutten min...

Forstår at det kan hende jeg er kortere på vei enn hva jeg først trodde selv om jeg ikke kan fatte at det skulle være mulig med positiv test bare to dager etter sex.

Igjen; takk for alle gode ord ❤️❤️❤️
 
Veldig trist å høre. Jeg ønsker deg masse lykke til videre!
 
Huff så trist! Sender deg mange klemmer <3
 
Så leit og skremmende :( sender deg en stooor klem! <3 håper du kommer innom og oppdaterer hvordan det går med deg <3 krysser alt jeg har for at det er bedre enn fryktet <3
 
Back
Topp