Og der......

Begynte her å i natt.. 9+4 i dag.. Men er på ferie og har ikke time til ultralyd før til mandagen :(

Lykke til på ultralyd ❤️❤️

Huff.. Skjønner at det ikke er noe greit! ❤️ Bare tilfeldig at jeg hadde ultralyd samme dag som spottingen begynte. Det er jeg veldig takknemlig for! Håper dagene frem til mandag flyr avgårde for din del ❤️
 
Håper du sitter og ser på en sprelsk spire med en rørt tåre i øyekroken akkurat nå!
 
Ååå, jeg er så spent på hvordan det har gått. Håper du fikk en fin opplevelse!
 
Tusen takk for gode ord ❤️ Jeg har hatt blødninger i alle like tre tidligere svangerskap. Men to av dem endte i SA og ett i en nydelig liten sprell levende gutt så jeg håper dette også går greit men jeg er også veldig klar over at det ikke nødvendigvis er en uskyldig blødning. Skulle ønske man kunne ta en test hver gang man blødde som sa "ta det med ro, dette er bare en uskyldig blødning" :)
JA, en slik test skulle vi ha funnet opp! Regner med du er på ul nå, sender mange varme tanker! :)
 
Ååå, jeg er så spent på hvordan det har gått. Håper du fikk en fin opplevelse!

Dette ble ikke en positiv opplevelse i det hele tatt dessverre. Og jeg er bare mer forvirret nå enn noen gang. Kort fortalt så kunne hun ikke se noe foster på hverken utvendig eller innvendig ultralyd men hun fant to væskefylte cyster... Hun sa jeg godt kunne være kortere på vei eller at graviditeten har gått til grunne. Jeg vet heller ikke størrelsen på cystene så det uroer meg jo selvsagt... Men fikk beskjed om å kontakte Kvinneklinikken for å få dem sjekket ut. Jippi.... Forsøkte selvsagt å ringe dem med det samme men telefonkøen var full for dagen så jeg må ringe igjen i morgen tidlig (typisk). Så nå sitter jeg her og aner ikke om jeg er gravid eller ikke og er super bekymret for om mine to væskefylte syster er av den farlige sorten..... Og på toppen av det hele har jeg jobbintervju i morgen og det er jeg virkelig ikke motivet for nå....

Forlater dere ikke riktig enda for jeg vil ha en vurdering av noen andre først.. Men jeg kommer nok ikke til å være særlig aktiv her inne før jeg har fått en avklaring på hva som skjer....

Etter time klarte jeg ikke kjøre hjem så jeg kjørte bare rundt på måfå en god stund etter at jeg hadde kjørt samboeren til jobb..

Er så forvirret, urolig og litt redd nå rett og slett :(
 
Dette var ikke noe greit :(. kan det være at du er kortere på vei en du tror? Men du er jo gravid! Du spottet brunt i dag, men du har jo ikke hatt en SA. Kanskje disse to 'cystene' er to fostersekker?
Tenker du har mange tanker nå. Sender deg en klem <3
 
Ble veldig lei meg og frustrert på dine vegne. Så utrolig vanskelig du har det nå. Ventingen er det verste. Håper du får komme fort til på sykehuset slik at du kan få en avklaring på dette. Ønsker deg god bedring og håper på mirakel ❤️
 
Så leit å lese Alagopus. Sender en klem din vei
 
Back
Topp