Og der......

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
.... Begynte spottingen... 8+4 i dag...Har gått med en vond følelse i magen den siste uken og nå er jeg virkelig redd for at dette ender i nok en SA eller evt en MA. Er bare brunt det som kommer nå så håper det bare er noe gammelt blod som må ut. 6 timer og 50 minutter til ultralyd så da får jeg vel enten en bekreftelse på min vonde magefølelse eller så blir jeg positivt overrasket. Prøver også å trøste meg med at med førstemann så spottet jeg til og fra frem til godt ut i andre trimester, men jeg våger ikke håpe for mye nå. Fallhøyden er så stor. Skikkelig god start på dagen dette...
 
Ånei, så ekkelt! Jeg er optimist siden det er brunt. Takk gud for at du har ultralyd idag. Krysser fingrene for dere. :Heartpink
 
Uff.. Ikke en god start på dagen :( Jeg har også en dårlig følelse om dagen.. Ikke moro.. Men jeg krysser fingrene for deg! Godt du har tul idag! Masse lykke til :) ❤️
 
Uff, håper du ser er sterkt hjerte på ul i dag. Krysser fingrene for dere :)
 
Uff.. Ikke en god start på dagen :( Jeg har også en dårlig følelse om dagen.. Ikke moro.. Men jeg krysser fingrene for deg! Godt du har tul idag! Masse lykke til :) ❤️

Nei, helt forferdelig start rett og slett... Er litt som om all luft går ut av meg rett og slett. Heldigvis har jeg verdens nydeligste lille gutt som smiler og koser og er glad og det er så godt. Men magefølelsen min pleier som regel å stemme så vi får se, og jeg blir skikkelig glad dersom alt er ok og at dette er en slik blødning som jeg hadde sist.

Takk for kryssede fingre! ❤️
 
Krysser fingrene for deg!
 
Masse lykke til!
 
Ikke noe kjekk lesning. Utrolig bra du skal på UL idag da. Skal sende deg positive tanker og håper virkelig på gladnyhet senere idag. Lykke til!
 
Håper det er helt uskyldig og at alt er bra ❤ Lykke til på ul :)
 
Back
Topp