Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så gode dere er som holder ut 4/4jeg syter over 2/4
![]()
Hehe ,akkurat det har ikke skjedd enda . Men har flere ganger hatt fri to av ukene ! Satser på han får holde seg i nærheten (helst hjemmeIkke feil med fri hele perioden da![]()
her nektet jeg mannen å ta en ekstratur pga av syklusen, den måtte utsettesSå kjekt at det er flere Nordsjøkoner her inneMin mann jobber 2/4, 2/3, 2/4. Prøveperioden har blitt ekstra utfordrende pga krasj med syklus, men nå gikk det
Han er hjemme 1,5 Uke før termin
![]()
tenker dere og ikke gjøre noe med turene da? jeg ser mørkt på å være alene med en 2 uker gammen baby og en 2 1/2 åringSå kjekt at det er flere Nordsjøkoner her inneMin mann jobber 2/4, 2/3, 2/4. Prøveperioden har blitt ekstra utfordrende pga krasj med syklus, men nå gikk det
Han er hjemme 1,5 Uke før termin
![]()
ja du har rett på.. men ikke med lønnJobber selv på båt, å vet at det finnes noe som heter velferdspermisjonTror det er 14 dager man kan ta eks. I sammenheng med fødsel , kan jo være lurt å sjekke for de enkelte I overenskomsten.
Tenker du i forhold til permisjon eller generelt?tenker dere og ikke gjøre noe med turene da? jeg ser mørkt på å være alene med en 2 uker gammen baby og en 2 1/2 åring![]()
tenkte helst rundt fødselenTenker du i forhold til permisjon eller generelt?I forhold til turnusen og tiden etter permisjon tenker vi bare prøve oss frem. Har foreldre som bor i nærheten som kan hjelpe de 2 ukene han er borte, og så blir det jo mye kvalitetstid de 4 ukene han er hjemme
![]()
tenkte helst rundt fødselentenker min mann skal ha permisjon i friperiodene. tenker vi er litt innkjørt iforhold til familieforøkelse da. ser mer mørkt på første tur etter fødselen, og ser virkelig mørkt på å ikke ha han med på fødselen
![]()