Offshore

Ja jeg har det. Vi holder på å planlegge det samme. Så har ingen svar til deg, men skal følge tråden :D

Min kommer hjem en uke før termin, og reiser ut igjen 3 uker etter... Har liiite lyst at han skal jobbe inn disse turene :( lurer på å gamble på å føde til termin eller etter, for så å barra ta fri uten lønn turen etter :p så lite glad i jobben når sånn må planlegges :)

Jeg har også mann på sjøen.. Og et hus som må bygges ferdig før termin 1 juni... Kjenner jeg blir stressa av begge deler.. Blir vel permisjon uten lønn ser jeg for meg...

Mannen jobber 4/4 i Sør-Korea, har ikke funnet ut av kabalen enda. Mulig det blir noe permisjon uten lønn.

Min har 4 uker på og 4 av ,reiser i hele verden .. Går på 5 mai og av 4 juni .. (Termin 31mai) , håper å ordne det slik at han jobber i nærheten ! :) passer bra om lillegutten kommer rundt termin for da skal jo pappan ha fri 4 uker !

så gode dere er som holder ut 4/4 :) jeg syter over 2/4 :p

Det er mer 4,5 borte 3,5 hjemme pga reisedøgn :P Ikke noe poeng for meg å klage for må leve med det minst 2 år til.

Under en uke til han kommer hjem og han rekker hjem til OUL så er happy camper :)

Kunne forsåvidt ikke tenkt meg det annerledes ;) vi har det så fint di 4 ukene han er hjemme, så absolutt verdt det! Nå er jeg så heldig å jobbe lange vakter, så vi har masse fri ilag :)

Min er heldigvis ikke alltid borte 4 uker sammenhengende :) ofte hjemme mellom jobber , og noen ganger fri hele uker i jobbeperioden :)

Så kjekt at det er flere Nordsjøkoner her inne :) Min mann jobber 2/4, 2/3, 2/4. Prøveperioden har blitt ekstra utfordrende pga krasj med syklus, men nå gikk det :) Han er hjemme 1,5 Uke før termin :-)

Så kjekt at det er flere Nordsjøkoner her inne :) Min mann jobber 2/4, 2/3, 2/4. Prøveperioden har blitt ekstra utfordrende pga krasj med syklus, men nå gikk det :) Han er hjemme 1,5 Uke før termin :-)
her nektet jeg mannen å ta en ekstratur pga av syklusen, den måtte utsettes ;) og jammen satt ikke spiren akkurat den uken ;p

tenker dere og ikke gjøre noe med turene da? jeg ser mørkt på å være alene med en 2 uker gammen baby og en 2 1/2 åring :(

Jobber selv på båt, å vet at det finnes noe som heter velferdspermisjon :) Tror det er 14 dager man kan ta eks. I sammenheng med fødsel , kan jo være lurt å sjekke for de enkelte I overenskomsten.

Jobber selv på båt, å vet at det finnes noe som heter velferdspermisjon :) Tror det er 14 dager man kan ta eks. I sammenheng med fødsel , kan jo være lurt å sjekke for de enkelte I overenskomsten.
ja du har rett på.. men ikke med lønn :(

tenker dere og ikke gjøre noe med turene da? jeg ser mørkt på å være alene med en 2 uker gammen baby og en 2 1/2 åring :(
Tenker du i forhold til permisjon eller generelt?:-) I forhold til turnusen og tiden etter permisjon tenker vi bare prøve oss frem. Har foreldre som bor i nærheten som kan hjelpe de 2 ukene han er borte, og så blir det jo mye kvalitetstid de 4 ukene han er hjemme :-)

Tenker du i forhold til permisjon eller generelt?:-) I forhold til turnusen og tiden etter permisjon tenker vi bare prøve oss frem. Har foreldre som bor i nærheten som kan hjelpe de 2 ukene han er borte, og så blir det jo mye kvalitetstid de 4 ukene han er hjemme :-)
tenkte helst rundt fødselen :) tenker min mann skal ha permisjon i friperiodene. tenker vi er litt innkjørt iforhold til familieforøkelse da. ser mer mørkt på første tur etter fødselen, og ser virkelig mørkt på å ikke ha han med på fødselen :(

tenkte helst rundt fødselen :) tenker min mann skal ha permisjon i friperiodene. tenker vi er litt innkjørt iforhold til familieforøkelse da. ser mer mørkt på første tur etter fødselen, og ser virkelig mørkt på å ikke ha han med på fødselen :(

Det er jeg enig i, kunne godt tenke meg en måneds margin på begge sider av termin ;-) Dersom han er ute når du føder blir han vel sendt hjem asap? Det gjør de ihvertfall på feltet mannen jobber. En kollega kom seg fra plattform til sykehus på under 2 timer fra han fikk beskjed om at fødselen var i gang :-)

Back
Topp