Offentliggjøring av graviditeten på sosiale medier.

Vi har fortalt det til de nærmeste + jobben face to face, også sendte jeg en snapchat til andre venner av noen klær jeg hadde kjøpt, resten regner jeg med at jungeltelegrafen tar seg av ;-)

Vi bor et stykke unna de nærmeste vennene, slik at jeg har lyst til å fortelle det til alle i person før jeg evt. offentliggjør på facebook. Grunnen til å evt. offentliggjøre der er nettopp det at vi har veldig mange venner som bor et stykke unna og vi når ikke over alle. Men vet ikke om jeg ønsker å legge ut denne gangen da, har ikke bestemt meg. Sist gang offentliggjorde jeg det i god tid etter uke 20. Har en viss følelse at bilder fra julefeiringen uansett vil avsløre at noe er på gang :P

Jeg publiserte ikke noe forrige gang og skal ikke denne gangen heller. De som trenger å vite om det vet det :) Jeg fikk gratulasjoner på FB da sønnen min var født, før jeg rakk å fortelle nyheten selv! Syns folk kan vente med å skrive på veggen til jeg velger å fortelle det selv! Får håpe jeg rekker å publisere det selv denne gangen ;)
Du kan låse veggen slik at andre ikke kan skrive noe før du rekker det! Jeg gjorde det sist, bl.a. pga. en veldig overivrig søster som elsker å offentliggjøre ting på face (har bl.a. lagt ut flere bilder av lille på face enn det jeg selv har, uten å tagge meg).

Back
Topp